Nu ik een tijdje met PSN heb gewerkt moet ik toch wel eerlijk toegeven dat Xbox Live qua stabiliteit vele malen beter is. Bij FIFA10 op de Xbox had ik nooit problemen, nu op de PS3 loopt het toch niet altijd even soepel..
Natuurlijk is xboxlive beter, maar voor mij persoonlijk vind ik het verschil niet groot genoeg om er 60 euro per jaar aan uit te geven. Maar ik speel dan ook maar af en toe online en niet constant.
Nou vind ik PSN met een game als Uncharted 2 prima werken hoor! Een game is zo gevonden... Ook met MW2 zal dit wel snel gaan lijkt me? Zijn zo veel mensen die dit spelen... Denk ik dan, heb de game nog niet... Vind het wel jammer dat ik met Killzone 2 bijna niks vind... Lijkt me namelijk erg leuk online!
Waarschijnlijk speelt er geen hond Killzone 2 online. Alleen maar MW2. Die loopt overigens wel smooth online.
Tja die wil ik beide nog wel hebben eigenlijk... Vooral MW2, Fifa10 heb ik ook op de 360 nog wel... Speel ik vooral offline tegen een vriend namelijk
Speel FIFA10 alleen maar online. Offline alleen wanneer er vrienden van me over de vloer zijn. Vandaar dat ik snel een extra controller heb besteld bij www.game.co.uk Die verwacht ik eerdaags binnen.
game.co.uk heeft alleen CC toch?? Dat wordt lastig voor mij... Mja eerst MW2 kopen... Verwacht vandaag trouwens eerst Demon's Souls nog binnen te krijgen En Uncharted 2 eerst nog 'ff' uitspelen. Zit nu bij de Monastery
Grmbl. Kom niet online met MW2. Blijft staan op: Connecting to Matchmaking Server.. Iemand nog meer last van?
Waarom in hemelsnaam kan ik AntraXxX of AntraXxX_NL niet gebruiken als online id? Voldoet gewoon aan alle eisen dus tussen 3 en 16 tekens bla bla bla..
Ik denk dat je het woord antrax gewoon niet mag gebruiken. Posts op gamer.nl van mij van een tijd terug.
Bedankt voor je hulp, ik denk dat het zoiets is inderdaad. Wel behoorlijk ruk want ik gebruik AntraXxX op elk forum/gamertag en toen ik hem 'verzon' was ik van een leeftijd dat ik nog niet eens wist dat Anthrax miltvuur betekende.. Hmm wat zal ik nu kiezen?
Ik heb uiteindelijk maar gekozen voor BornToRun_NL Wel stom dat je geen spatie kunt gebruiken en dat zelfs AntraXxX en TheChosenOne al niet mogen..
Mijn NAT staat op strict. Hoe krijg ik deze open? Ik heb mn router al een static ip gegeven,bepaalde poorten geopend,upnp of zoiets staat aan enz. Waar kan het nog meer aan liggen? Ook als ik de verbinding check doe geeft ie bij NAT 'Mislukt' aan.
Ja de UPnP is actief zegt ie. Bij Call of Duty MW 2 kan ie af en toe een game vinden,maar er staat vermeld dat de NAT op strict staat. Gister kon ik wel gewoon de nieuwe Battlefield demo online spelen. En bij PES 2010 krijg ik de melding : "Kan niet versturen via de UPC poort 3658. Je moet mogelijk direct verbinden met internet of je netwerkapparaat of routerinstelling aanpassen. Stel DMZ,poortmapping,NAT tabel of andere routerinstellingen voor het Playstation3 systeem in. De gehanteerde begrippen kunnen afwijken". En nu? Edit : Als ik die poort 3658 probeer open te gooien pakt ie hem niet,hoe kan dit en wat kun je eraan doen?