Nee toch? Ze hebben wel medailles ofzo die je ingame kan vrijspelen, maar geen trophie support. Ze hadden makkelijk die medailles aan trophies kunnen linken, maar volgens mij is dit nooit gedaan.
Ja erg he, ik had al zo'n vermoeden dat het aan de interne klok lag en dat Sony helemaal niets aan het probleem ging doen. Wanneer krijgen we weer een 29 februari? Dan boek ik alvast een vakantie.
Mijn 60GB versie stond net ook op 1 Maart , maar de klok instellen via internet werkte gelukkig weer normaal. Snel alles even doorgelopen en heb geen gekke dingen ontdekt
Ook heeft Sony gelogen (Iets wat ze wel vaker doen.) Men zij namelijk dat enkel de Slims probleem vrij waren. (Wat niet waar is want mijn 80gb Phat (Little Big Planet pack) deed het ook gewoon perfect.) En vooral dat vind ik niet kunnen. Dat je het oplossen van een probleem uitsteld om te zien of het zichzelf niet oplost is iets wat ik wel kan begrijpen. (Vrij normaal op ict gebied.) Maar je klanten opzettelijk verkeerd voorlichten en de waarheid onthouden gaat mij te ver. Sony wist immers precies wat het probleem had veroorzaakt. En welke versies wel en niet getroffen waren.
Ondanks dat het slecht is van Sony, vind ik toch wel dat iedereen vrij zwaar reageert. Ga lekker een dagje buiten spelen ofzo. 't is niet dat de wereld vergaat, als je niet een dagje achter je PS3 kan, right?
Wat doet iedereen hier moeilijk over zeg. Er zat idd een fout in, zoals in de meeste software/hardware te vinden is. Daarnaast hebben ze echt wel gekeken of ze er iets aan konden en doen en geconcludeerd dat het beter was om te wachten. Ze konden ook heel snel een fix in elkaar flatsen met het riscio dat hier ook weer fouten inzaten (misschien save/trophies corrupten? Had je dan de gamers moeten horen). Daarnaast duurt zoiets schrijven en klaar maken ook minstens uren, dus misschien had je ps3 dan 3 uur eerder gewerkt. Big f*cking deal.... Daarnaast vind ik eerder dat ze netjes hebben gehandeld en mensen op de hoogte gestelt en gewaarschuwt voor eventuele complicaties. Hun tip was gebruik geen een ps3 voor de zekerheid, dus ook geen fats die wel werkten of slims. Wat had je nog meer van ze vewacht. Het is een lullige fout dat zeker, maar wat mij betreft hebben ze het best goed opgelost. Daarnaast had deze fout geen erge gevolgen en er worden dommere/ernstigere fouten gemaakt. Zoals GM waarbij de stuurbekrachteging uit valt
Inderdaad. Vrij triest eigenlijk hoe sommige mensen reageren als ze één dagje niet kunnen gamen Mijn PS3 (oude) staat inmiddels geloof ik al een maand uit dus ik had er sowieso niet zo veel last van maar ik vind sommige reacties hier echt overdreven. Zal de dikke stof laag die erop zit er van de week eens afhalen en zien of ie werkt
Het is wel allemaal wat gedramatiseerd zeg. Waar hebben we het in godsnaam over? Je kunt even niet gamen op je PS3..... Nou en? Het is toch weer gefixed nu? Het is niet relevant wie het heeft opgelost of dat het allemaal vanzelf weer goed is gekomen. Lekker belangrijk. Daarbij waren de types waarbij de fout voorkwam op een gegeven moment bekend gemaakt, er waren dus ook niet slim versies die geen last hadden van de bug. Waarom er dan gezegd wordt dat Sony heeft zitten liegen begrijp ik niet helemaal. Ik bedoel waarom zouden ze liegen over welke modellen het ging?
Heh heh Er zitten altijd zeikerds tussen die vinden dat ze door alles en iedereen worden genaaid. Op 't PS blog is het elke donderdag raak in de comments zodra de inhoud van de Store update wordt gepost.
Weet iemand iets over de PS3 icm met een mediaserver? Ik heb namelijk een al een tijdje de ch3snas, en sinds kort een PS3. De PS3 ziet de ch3snas maar geeft dan een foutmelding: dlna protocol error 2114 of iets in die trand. Wat kan ik daaraan doen?
Ik heb die foutmelding van je op google getyped: http://www.google.nl/search?hl=nl&q...G=Zoeken&meta=lr=&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=
Die mediastreamer van jou, heeft die een Upnp optie? Zo ja, heeft je router die optie ook? Daar kan je ps3 van in de war raken. Je zou Upnp even uit kunnen zetten in de router en ht nog eens proberen. Zijn er geen andere protocollen waarmee je vanaf de ps3 kunt verbinden? Moet het via upnp?
Mijn NAS heeft upnp, en staat in de router ook aan voor mijn Xbox360. Dat is nl de enigste optie voor open nat op mijn 360. Ik heb gelezen dat mijn CH3NAS met de nieuwe 1.5 firmware wel xbox360 en ps3 ondersteund. Ik ga dat waarschijnlijk proberen. Zie ook hier: http://nas-tweaks.net/CH3SNAS:Firmware#1.05b05 Dus waarschijnlijk is dat de reden?