1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Playstation Network Problemen

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 27 mei 2007.

1. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn firmware van de NAS geupgrade zoals hierboven vermeldt.

Nou werkt het wel.

Alleen bij VOB bestanden krijg ik geen ondertiteling, even gegoogled en dit blijkt inderdaad zo te zijn.

Nou vroeg ik me af welke filmbestanden de PS3 allemaal ondersteund, en waar je wel ondertiteling bij kan krijgen.

2. regtur

regtur Save the last humans..

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een PS3 Phat 40 GB en altijd als ik een m gebruik geeft ie naar 10 minuten de melding, er is een probleem, je bent afgemeld bij het PSN netwerk. Woestelijk irritant als je midden in een game zit en dan word afgesloten. Weet iemand hier een oplossing voor of weet waar dit aan ligt.

Laatst bewerkt: 12 mei 2010
  3. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Deze normaal;

4. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het Probleem

Wat is het probleem (korte omschrijving)?:Elk uur wordt ik uitgelogd van het playstation network. Ik kan daarna direct wel weer inloggen, maar het blijft irritant in combinatie met wat games. Demon's souls o.a.
    Welke provider?:Ziggo
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?:Kabel
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?:-

Modem

Welk merk modem heb je?:Motorola
    Modem type?:sbv5121e
    USB/ Ethernet?:ethernet

Internet Delen / ICS

Werk je net ICS (Ja/Nee)?:denk het wel. kan ik dat ergens checken?
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/McAfee/ Windows/ Norton/ etc)?:Windows (meest actief)

Router

Welk merk router heb je?:Sitecom
    Welk router type?:DC 202v5
    Welke firmware?:-
    Hoe is je PS3 aangesloten (Ethernet/Draadloos)?:ethernet

De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?:''u bent afgemeld van het psn error code 8002ad36''
    Wat heb je geprobeerd?:Poorten te openen. Het probleem blijft zich voordoen. Heb het gedaan met wat tutorials. Heb dit tevens alleen gedaan via de pc en router site. op de ps3 zelf heb ik niks gedaan. Geen flauw idee wat ik fout doe!
    Waar stopt de test?: de internet connection op de ps3 zelf? die zegt dat alles werkt...

Als je iemand niet kan zien of horen

Wat staat er bij NAT?: nat type 2

PC en 360 staan op dezelfde manier aangesloten en hebben nergens last van.

Laatst bewerkt: 1 aug 2010
  5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hij geeft nu in FIFA 11 aan dat m'n Firewall in Moderate staat i.p.v. Open.
    Puur kwestie van even Port Forwarding?

Heb er eigenlijk nooit last van, maar wil 'm gewoon Open hebben staan! :+

/edit: Als ik bij Settings > Network Connection Test kijk, dan heb ik gewoon NAT Type 2!
    Dat is goed toch? Waarom geeft FIFA dan aan dat hij Moderate is, en niet gewoon OPEN.

Laatst bewerkt: 30 sep 2010
  6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    yup dat is prima

1) rechtstreeks op internet
    2) NAT open
    :cool: NAT moderate

tenminste dat staat me nog bij

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Vreemd, waarom FIFA dan bij Firewall Status aangeeft dat hij Moderate is. Achja, heb gewoon Type 2 dus dan zal het wel goed zijn.

8. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ik heb precies hetzelfde probleem, ook met Ziggo! Heb wel een andere router, maar blijkbaar zit het hem niet in de router, gezien het feit dat jij een andere router hebt...

Ik heb Sony er al over gebeld, die zeiden dat ik mijn PS3 in de DMZ Host moest zetten, en je raad het al, geen effect. Sindsdien heb ik het er maar bij laten zitten. Net wat je zegt, erg irritant, met FIFA e.d. vliegt de verbinding er ook regelmatig uit :mad:

9. Rob X Tiger

Rob X Tiger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar sommige EA games blijven niet voor altijd supporten bij EA's server.

Welke spel wil je eigenlijk spelen ?

Fifa 2009 , Fifa 2010 Fifa 2011 ?
    Het kan zijn dat je huidige spel vanaf nu niet meer ondersteunt op EA's server omdat EA je spel niet meer gaat ondersteunen via het online netwerk bij PS3.

10. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik krijg bij het streamen van media (films) vanaf mijn laptop naar mijn ps3 vaak een error, namelijk DLNA 2104. Ik heb wel wat gegoogeld, maar kreeg niet echt recente info. Iemand een idee hoe dit op te lossen?

11. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Ik zou ook graag media willen streamen ,maar krijg dit niet voor elkaar.
    Mijn pc herkent de Ps3 niet.

Plus de Ps3 krijgt de 2006 error code.

Laatst bewerkt: 17 mrt 2011
  12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Net mijn nieuwe (2ehandse) PS3 factory reset gedaan, daarna update naar laatste firmware (geen other OS meer), PSN account aangemaakt zonder problemen. Vervolgens wil ik inloggen op PSN, maar dan krijg ik steeds error 80710092 ??

Als ik op de site probeer in te loggen via de PC (http://nl.playstation.com/psn/) probeer in te loggen, krijg ik na de login kort de registratiepagina te zien en dan weer de login pagina??)

Duurt het soms een bepaalde tijd voordat je account actief is?
    Is het altijd nodig om poorten te forwarden (bij mijn 360 nooit nodig gehad) ?

13. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    PSN is al een paar dagen onder hevig vuur van Anonymous, die een conflictje heeft met Sony wegens het hacken van de PS3. Zal er wel mee te maken hebben, ik kan atm ook niet inloggen op die playstation site.

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ok, heeft dus niks met mijn PS3 te maken (gebanned ofzo, omdat die 2ehands is)... Ik blijf het proberen :) Mijn NAT is btw type 2 ...

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    ^Type 2 is prima.
    Ik kom ook niet ingelogd. :mad: Errorcode 80710D36

Stomme hackerts. Leuk als jullie Sony willen lastig vallen, maar zorg dat ik er niks van merk! :+ Het is tijd om de nieuwe PS+ content te downloaden! :p

edit: Ben erdoor gekomen. Downloading...

Laatst bewerkt: 6 apr 2011
  16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    vervelende domme script kiddies.. denken dat je een hacker bent als je je eigen pc lid maakt van een botnet.. en dan ook nog andere mensen er mee lastig gaan vallen.

Hopen dat ze wat echte wizards op de tenen trappen en van t internet getrapt worden

17. tracks789

tracks789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    had aan het begin van de avond dat ik niet kon inloggen op mijn ps3 maar kon wel een bestand nog downloaden uit de store had hem al gekozen maar was nog niet helemaal klaar met downloaden

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik krijg nog steeds error 80710092.IEmand enig idee? Ik wil graag weten of het aan mijn console ligt of niet. Heeft Sony een Supportdesk ala MS ?

Hmmm, ligt blijkbaar toch bij PSN: klik

Erg irri, nu ik net mijn PS3 wil testen enzo ...

Kan ook niet inloggen op de websites van psn/psnstore, na inloggen zonder melding ofwat krijg ik gewoon weer de login voor mijn neus ..

Laatst bewerkt: 7 apr 2011
  19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik kan er eindelijk op :)

20. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Gvd, wat is de party/invite/join session van Black Ops kut zeg !

Probeer al 20 min een vriend te joinen, 3x de playstation aan/uit gehad. Invite's heen en weer, iedere keer krijg ik: Session closed of Not in an joinable session en dit terwijl we beide party options op OPEN hebben staan.

Wat is dit voor bullshit? of doe ik iets verkeerds? Jszs chrsts, ga denk ik maar weer xbox live kopen, dit is echt frustrerend zeg.

Deel Deze Pagina