Nee, je logt in op Steam via je PSN account. Dus PSN is een doorgeefluik voor Steam en zonder doorgeefluik geen online
Ze hebben het ook echt op een mooie datum gehackt, net wanneer Portal 2 uitkwam, dan moest je al 2 dagen later wachten na de PC versie en krijg je dit ook nog .
Betekend dit niet dat we eerst een nieuwe firmware moet downloaden/installeren voordat we weer volledig gebruik kunnen maken van PSN ?? Sony heeft nog veel doen voordat we weer online kunnen. 1. Gaten dichten in de server van PSN. 2. Nieuwe firmware ontwikkelen.
Wat dacht je van SOCOM 4: Special Forces? Dat is een PlayStation 3 exclusive die het voornamelijk moet hebben van het online-gedeelte. Erg jammer dit natuurlijk. Ik ben zelf niet echt een online gamer dus mij maakt het niet zoveel uit, daar komt nog eens bij dat het eigenlijk te mooi weer is om te gamen
prachtig hoe "de toon" van de tekst in de loop van het filmpje veranderd Misschien dat het hier ergens al staat maar het zit dus beetje als volgt? Hacker kraakt beveiliging Ps3. Sony klaagt Hacker aan. Medehackers vallen netwerk Sony aan.
Dat is totaal niet zeker. Enige wat echt zeker is is - Geohot kraakt PS3 key - Sony sued Geohot - Anonymous bedreigt Sony - PSN down En dan zou je daar nog achter kunnen zetten; - Anonymous ontkent betrokkenheid Maar goed, wie het gedaan en en vooral wat ze gedaan hebben (ik gok dat er klantinfo gejat is of iets anders zeer ernstigs. Dit is niet gewoon een netwerkstorinkje, ze zijn de boel opnieuw aan het forticireren) is nog niet duidelijk Wat het niet makkelijker maakt is dat Anonymous natuurlijk geen georganiseerde groep is , en geen structuur heeft. Iedereen kan zich zo noemen. En mensen die namens Anonymous het woord wllen voeren snappen volgens mij niet helemaal wat er met anon bedoeld is
Hoe zit dat met Playstation Plus en andere online diensten waar je extra voor moet betalen zoals DC Universe? Zijn we die dagen dat we niet online kunnen gewoon kwijt of krijgen we die later van Sony terug?
Nog niet bekend, maar kans is wel aanwezig dat iedereen een goedmakertje krijgt en misschien PSN+ en DCU klanten wat extra's
ik hoop toch wel dat mijn cc gegevens gewoon veilig zijn: http://www.gamer.nl/nieuws/67833/onduidelijk-of-psn-hackers-creditcardgegevens-hebben
Denk t wel. De meest aannemelijke theorie voor het platleggen van PSn tot nu toe vind ik deze http://kotaku.com/#!5795565/playsta...n-ps3-offline--other-less-believable-theories een custom firmware waarmee men op het developers deel van het netwerk kan en gratis en voor niks de hele PSN store kan plunderen Dat moet natuurlijk zsm gedicht worden
Ja, daar ben ik nu dus ook bang voor. Ik vind deze hele situatie echt te schandalig voor woorden. Dit had in eerste instantie uberhaupt niet eens mogen gebeuren. Jongen, als er iets met m´n creditcard gebeurd.......Dwazen daar bij Sony, echt waar. Ik koop voortaan wel weer PSN cards. M´n credit card komt er niet meer in op de PS3.
Je bent gelukkig verzekerd, maar het is inderdaad schandalig. Had dit paasweekend eindelijk eens wat vrije tijd in de avonduren en wilde graag op PSN
Ben inderdaad gelukkig verzekerd! Maar vind het echt gewoon te schandalig dat dit kan gebeuren. Had daarnaast in het paasweekend even lekker Socom online willen spelen. Vind het echt weer iets voor Sony.
Xbox Live is toch ook eens TWEE weken offline geweest ofzo? Lees ik tenminste overal Ach ja, PSN is een gratis service, wat kun je dan eisen? Ik lig er niet wakker om eerlijk gezegd, maar ben sowieso niet aan het gamen deze weken, en al helemaal niet offline. Alleen wil ik die open haard/aquarium shit downloaden uit de store
Nee, niet helemaal offline. Wel 2 weken wat issues. Hebben we achteraf een gratis XBLA game gekregen (Undertow)
Ah oké. Ach ja, begrijp wel dat het ergerlijk is, maar met druk maken om dat soort shit kom je toch niet veel verder