1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Playstation Network Problemen

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 27 mei 2007.

1. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Zou wel ontzettend jammer zijn aangezien Sony met een flinke opmars bezig is/was en de vorige twee generaties marktleider was.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nintendo en online functionaliteit? U maakt een grapje? =(

Daarbij, Nintendo doet al een paar jaar hun best om niet met Microsoft en Sony te concurreren door qua concept en release timing uit de pas te lopen. Denk niet dat ze dat terug willen draaien

3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Mits goed uitgewerkt is dit een marketing tool waar je U tegen zegt.

The New Nintendo Stream ! Online gameplay as easy as 1,2,3.

De kosten voor dit onderzoek en het opzetten hiervan kan je over een langere periode uitstrijken. Het gaat om de klanten binnenhalen.

Als ik bij Nintendo werkte, zou ik ervoor zorgen dat dit voor elkaar komt.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nintendo heeft de knowhow en mensen niet om zo even een concurrent voor LiVE op te zetten. Daar heeft Microsoft jaren over gedaan en dat is voor hun core business

5. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Kerel, ik begrijp je standpunt, maar think out of the box. Uiteindelijk gaat het bij elke commerciele bedrijf om winst. Je heb nog altijd iets als outsourcing.

Ik vind dat dit commercieel een bottlenwck kan zijn voor zo'n bedrijf. Ze kunnen niet nog eens 10 jaar leunen pp hun handhelds en first party ip's.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben helemaal met je eens dat ze al lang heel erg achter lopen op het Online gebeuren maar ik zie dat ook niet veranderen.

Want in plaats van die strijd aan te gaan gaan ze gewoon weer met iets totaal anders komen wat niemand verwacht en zou hun eigen race lopen.

Ik geloof echt dat ze dat na de GAmecube tot heilig beleid hebben verklaard.

IK zou niks liever zien dan een Nintendo die gewoon vol de strijd met Sony en Microsoft aangaat (dus ook op online gebied) maar volgens mij gaat dat de komende jaren niet gebeuren.

Misschien als 1 van beide omvalt,.. Maar dan nog denk ik niet dat Nintendo in een rechtstreekse concurrentie met Microsoft wil. Al is het maar omdat Microsoft te diepe zakken heeft en Nintendo weigert hardware tegen verlies te verkopen

edit:// Ik krijg nu net pas die eerste waarschuwings mail van Sony binnen :+ Lekker op tijd

Laatst bewerkt: 27 apr 2011
  7. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg hem om 21:46.
    Leest absoluut niet lekker weg, Zal wel door een programma vertaald zijn.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het lijkt er dus idd op dat Sony heeft lopen kloten. Sukkels

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ben echt goed klaar met Sony en ben ook flink pissed. Wat mij betreft kunnen ze echt verbranden. Vind het niet ok dat dit kan gebeuren. En net zo schandalig is dat Sony dus gewoon alles, maar dan ook echt alles van je kan zien.

10. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    De after sales afdeling zijn ook een stelletje hoeren bij elkaar. Als consument word je geacht te betalen voor een refurbished console die van iemand anders is geweest.

Hoe bedoel je hoeren? Ik heb op de release 2 launchconsoles gekocht, na een 1,5 jaar ging 1 van de lasers stuk. Contact gehad en shit, bla bla bla refurbished console kan je krijgen..... focking bullshit.

600 euro afgeschreven in 1,5 jr.

Fock Sony, op de PS3 na ligt er geen enkele sony-product in mijn huis.

Laatst bewerkt: 28 apr 2011
  11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De after sales afdeling van Sony is echt ronduit kut. Je krijgt refurbished apparaten terug (die vaak echt in een hele slechte staat verkeren). Sony kan van mij echt opzouten, ben er nu echt goed klaar mee. Heb echt zelden een bedrijf meegemaakt waar de service zo slecht is als bij Sony.

Een vriend van me had een PSP lite gekocht. Na 4 maanden ging ie kapot. Ding dus opgestuurd naar Sony, kreeg hij in eerste instantie een kapotte terug!!! Na een hoop gezeur kon deze ook opgestuurd worden en toen kreeg hij wel een werkende terug. Echter, deze zag eruit of ie als voetbal is gebruikt op een asfalt weg.

Laatst bewerkt: 28 apr 2011
  12. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Wanneer ga je weer een 360 aanschaffen? :9

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    waarom hebben we het nu ineens over de aftersales 8)

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Had ik al joh :b:
    Heb vorig jaar zomer de 250 GB slim gekocht.

15. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Hmm nja als ze je CC gegevens hebben maakt dat niet veel uit. Denk niet dat ze sites afspeuren om te kijken of je inlog het doet.. dan kun je beter meteen met CC dingen bestellen..

16. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Tenzij je dezelfde inloggegevens hanteert voor oa eBay en Paypal.

17. Seh

Seh Guest

Dit is trouwens voor Sony niet goed, maar zeker ook niet voor MS.. Ik hoor het de moeders en huisvrouwen al zeggen: ''zie je wel, gevaarlijk dat internet''. :emo:

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    mwoah, ik denk dat Microsoft hier per saldo wel een slaatje uit kan slaan

19. Seh

Seh Guest

Onder de ''hardcore'' gamers denk ik wel, maar ik denk dat er nog meer mensen zijn die eerder neigen naar Nintendo op deze manier.. Maar goed, dat weet ik ook niet zeker. Feit is in ieder geval wel dat Sony hier niet zomaar vanaf gaat komen.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Moet ik nu mij CC laten blokkeren?

Deel Deze Pagina