Dus als je een amerikaanse PSN hebt dan kan je blijkbaar nu al Online, dus nog even wachten: http://blog.us.playstation.com/
Ik had de download al vanacht binnen gehaald rond een uurtje of half 3. Maar ik kan nog steeds niks , als ik probeer in te signen zegt ie , "network under maintaince" Maar waarschijnlijk als we straks weer online kunnen , dan geeft ie automatisch aan dat je je password moet veranderen i guess.
Ik heb wel een USA-account , maar daar heb ik een niet bestaand emailadres bij ingevoerd ! Dus ik kan de sony-mail niet reply'en. hahhahaha
net update uitgevoerd, ging zeer snel. Inloggen gaat idd nog niet. Nog steeds de melding : blablabla maintenance....
Nou ja, ik neem aan dat mensen wel de geduld hebben om eventjes nog te wachten voor de Playstation Network na meer dan 3 weken te lopen wachten .
Denk het niet want Playstation.com wordt ook steeds trager en trager. Dit is meteen een mooie test voor de nieuwe servers van PSN. [yt]2tHl6O5Sp8w[/yt]
Blijf het grappig vinden, de PS3 doet het in Europa heel goed, veel beter dan in de VS waar het de 360 amper kan bijbenen en toch wordt PSN als eerste in de VS weer online gegooid
Ja, maar Amerikanen zijn helaas de meest zeikende volk op de hele planeet. Geef ze een ding later dan de Europeanen en het hele internet staat vol met gejank. Echt een kut volk. Die 100 dingen die hun eerder krijgen hoor je ze dan niet over.
je bent niet de enige die denkt dat dit de reden is. Tis toch wat dat Amerikanen zo bekend staan..... die dag meer of minder psn boeit me niet, ik ben nieuwsgierig naar de spellen! filmpje vind ik overigens erg netjes
Het is absoluut geen kutvolk, maar vind het gewoon apart. D'r zijn in Amerika iets van 15 mln PS3's verkocht, dat houdt in dat de meerderheid van de verkochte units in Europa staan
Ugh... Firmware downloaden via PS3 gaat zoals gewoonlijk weeral aan een slakkentempo. Gelukkig gaat de download via de Playstation site veel sneller (ik haal gewoon mijn max van ongeveer 1MB/s), al is de site zelf ook vrij traag .
Misschien ook maar via de site doen. Vanochtend kwam ik tot 20%, maar sindsdien alleen maar 80710723 errors gekregen.
Download is net geinstalleerd... wat doet die patch eigenlijk? Ik begreep dat je ook een beveiligingscode moet veranderen, maar behalve een firmware update installeren heb ik nog niets hoeven doen.