1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Playstation Network Problemen

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 27 mei 2007.

1. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    inFamous sowieso kiezen als je die nog niet hebt ;). Ik haal sowieso LBP en ik denk Wipeout.

2. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Dead Nation lijkt me ook wel tof :)
    Dus die met of Infamous of Ratchet and Clank...

3. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Denk Dead Nation en Whipeout of is Rachet leuker?

LBP en Infamous heb ik al.

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Wist het dat ze voor LBP gingen. Anyway, dan maar weer InFamous. Vond het een kutgame, verkocht maar nu nog maar eens proberen omdat deel 2 ook binnenkort komt.

5. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik heb 5 accounts :cool:

6. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Dead Nation lijkt enorm veel op Zombie Apocalypse die ik voor Xbox Live Arcade heb, ziet er op zich niet zo interessant uit, ik heb inFamous al ik heb geen LittleBigPlanet maar wel deel 2 :+ dus dan wordt de keuze Ratchet and Clank & Wipeout HD.

7. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ach het is een klein beetje lame dat het alleen sony producten zijn, maar dat was ook wel te verwachten. Infamous heb ik een hele tijd geleden verkocht en wou ik nog wel weer een keer uitspelen dus dit komt goed uit. (ook weer promotie voor straks Infamous 2)

Ik krijg nu 4 gratis games, dus mij hoor je toch niet klagen :).

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Het is niet erg dat het Sony producten zijn, maar het is wel 'erg' dat het games zijn die 'iedereen' al heeft. De oudjes. LBP hadden ze ook al bij een Plus abbo weggegeven. WipeOut zat in de eerste maand Plus.

Dat ze dan Modnation Racers weggeven! (PS3 dus) Of MAG! Zou een goede boost zijn geweest voor de online community.

Het is gratis dus ik mag eigenlijk niet klagen, maar het is gewoon jammer.

9. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik ben op zich blij dat ze ook gratis games erbij geven, inFamous is zeker een goede gratis game(ik heb het spel gister nog op Hard uitgespeeld en op Evil, nu nog maar een paar trophies! :+)

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Het is iig zeker niet alsof het kut games zijn. Dit is dan ook wel weer netjes:
    Ok, dus Ratchet & Clank + Infamous/Dead Nation voor de PS3 en LBP + Modnation voor de PSP. :cool:

Ze gaan de Store ook meerdere keren per week updaten zodat ze de verloren tijd kunnen inhalen. Kom maar op met die Store! :D

11. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Hey Dulle, ik heb je trouwens toegevoegd op Playstation Network ik heb wel een ander bijnaam(Mephilious) so y'know :+. maar ik haal ook LittleBigPlanet + Modnation Racers voor me PSP =).

Laatst bewerkt: 17 mei 2011
  12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wipeout is echt super!

Het wordt voor mij ws Infamous en LBP. Voor de psp ben ik er nog niet uit....

Kan ik Dead Nation nou op mijn USA account binnenhalen?

13. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Hey trouwens, heeft iemand anders het probleem dat hij/zij niet kan inloggen op Playstation.nl met zijn PSN account?.

14. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Voor mij WipeOut en .. ik ben er nog niet uit over die tweede. Ratchet kan me vaak niet lang genoeg boeien, inFamous heb ik al eens uitgespeeld, Dead Nation doet me niks en LBP heb ik al. Ik denk toch inFamous, mis nog een aantal trophies dus dan kan ik die gaan halen:). Iig, leuke actie van Sony, al had ik idd liever ModNation Racers gezien.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    MAG was inderdaad leuker geweest.. En ook nog eens een mooie boost voor het spel zelf

16. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Zo dat scheelt in ieder geval keuzes maken als je al 2 van de 4 games hebt :p

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hehe idd. Weet echt niet welke ik moet nemen...heb er nog geen 1 namelijk ;)

18. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik kan in ieder geval tegen je zeggen dat naar mijn MENING inFamous echt 1 van de beste van de lijst is, een game wat enorm goed is.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het hangt natuurlijk een beetje af van wat voor genres je leuk vind maar Ik zou persoonlijk aanraden om te kiezen uit Infamous, LBP en Wipeout.

Quest for Booty is leuk maar alle 3 R&C 's koop je volgens mij tegenwoordig voor 8 euro 2e hands bij de gamemania en veel verschil zit er niet tussen.

Infamous is 1 van de betere free roaming actie spellen van de laatste jaren , Wipeout HD is met zn 1080p en 60fps een beleving op zich en LBP is nog steeds een hele leuke originele platformer die vooral in Co-op erg leuk is.

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb net ook mijn ww geupdate. Dat kon niet via de PS3, maar ik kreeg een mail met een link die ik moest volgen. Echt ongelovelijk hoe onprofessioneel: ik kwam op een site zonder opmaak, met alleen een captcha die ik moets invoeren, en daarna 2x mijn nieuwe ww ingevoerd. Ik heb ff het certificaat van de site bekeken om te kijken of het wel echt om sony ging. Zou net zo goed een phising site kunnen zijn. Wat een lutsers daar zeg.

Maar goed, kan met mijn nieuwe ww weer inloggen. Ik had geen cc en geen echte naw opgegeven, dus das mooi :)

Wanneer krijg je die gratis games? Zit eigenlijk niks bij wat ik wil spelen, maar ga dan maar voor Infamous en LBP ...

Deel Deze Pagina