1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Playstation Network Problemen

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 27 mei 2007.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ach kom op, dit laatste is wel heel erg knullig. Die website om je ww mee te veranderen is zo lek als een mandje, dat kun je toch bijna niet meer serieus nemen

En dan komt dit er vandaag nog eens bij

http://kotaku.com/5803377/rockstar-says-your-ps3s-are-overheating-because-of-firmware

Inderdaad! Ik wil MAG nu ook gratis! :+

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb een standalone BR speler staan, dus daar gebruik ik de PS3 ook niet meer voor hehe.

Ik vind de PS bezitters het recht hebben om de klagen. Er zijn heel veel dingen die beter hadden gekund bij Sony.

Je vertrouwt al je persoonlijke gegevens + creditcard gegevens aan Sony toe en Sony is niet verantwoordelijk / bekwaam genoeg, om hier fatsoenlijk mee om te gaan en deze gegevens te beschermen. Sony is niet in staat om hier fatsoenlijk mee om te gaan. 77 miljoen accounts lagen gewoon op straat!!!! Met creditcard gegevens!!! Omdat de beveiliging bij Sony zo lek als een mandje is. Je vertrouwt al deze gegevens toe aan Sony, in de veronderstelling dat Sony hier fatsoenlijk mee omgaat en deze beschermt, niet dus...... Dat is de eerste grote fuck up.

Ten tweede, houden ze het ruim een week stil over wat er gebeurd is. Een week lang liggen 77 miljoen accounts met allerlei gegevens op straat + creditcard gegevens. De tweede grote fuck up.

Dan komt na een aantal weken PSN eindelijk weer online en dan word de site waarop je je wachtwoord moet veranderen vanwege de grote PSN hack, OOK weer gehacked. Dat terwijl Kaz Hirai afgelopen weekend nog in dat filmpje weet te vertellen, dat de reden waarom PSN zolang offline is geweest, is omdat ze alles uitvoerig hebben getest om te zorgen dat het niet meer kan gebeuren. En dan word een aantal dagen later de site voor je nieuwe wachtwoord gewoon weer keihard gehacked. Ja, het is allemaal echt uitvoerig getest zeg............................|:-

Kortom, het geeft aan dat Sony na al dit gezeur, nu nog steeds niet fatsoenlijk dingen kan beveiligen. En daardoor ben ik m'n vertrouwen in Sony volledig kwijt en dat komt ook niet meer terug. Sony is een bedrijf dat z'n zaken niet fatsoenlijk op orde kan krijgen.

Daarnaast was al een hele lange tijd bekend, dat het systeem niet goed beveiligd was, dat het systeem gewoon lek was. En wat heeft Sony gedaan? Helemaal niks................

Sony kan niet fatsoenlijk met al onze persoonlijke en creditcard gegevens omgaan, deze lagen allemaal op straat. Vind dat iedere Playstation gamer reden genoeg heeft om pissig te zijn op Sony. Wat mij betreft kunnen ze nu echt verbranden daar.

@dat met LA Noire, tja, gewoon lol, typerend voor Playstation momenteel.

Laatst bewerkt: 19 mei 2011
  3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    En dan schijnt die nieuwe 3.61 update sommige oude ps3s te bakken tijdens het spelen van spellen. Go Sony Go! Go Go Sony Go! Sony be good!

4. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat de credit card gegevens op straat komen is schandelijk.

Maar die persoonsgegevens? How gives a fuck? Het is niet alsof je die niet op een van de social sites kan afhalen. Als je beetje charisma hebt dan kan je die gegevens ook heel makkelijk te weten komen in een kroeg. Dan vinden mensen het ineens niet erg om alles te vertellen.

Ik zie de problemen ook niet zo eigenlijk. Voor creditcard fraude ben je verzekerd door de maatschappijen en ik weet uit ervaring dat dit goed werkt. Persoonsgegevens lig ik
    niet wakker van, zou hypocriet zijn.

Ik zie de problemen ook niet zo hoor. Het vervelendste is dat PSN niet goed functioneert, al is het een gratis dienst en wat wil je.

Ik zou persoonlijk eerder boos op de hackers zijn. Als je bank wordt overvallen is het ook niet de schuld van de bank. Of boos zijn op kranten die al jaren geld verdienen aan het doorverkopen van persoonsgegevens. Of telefoonmaatschappijen die telefoonnummers doorverkopen. Je kan bij mijn bank ook een geheel nieuwe credit card aanvragen als je alleen mijn geboortedatum en banknummer weet. Iets waar heel veel mensen toegang tot hebben. (Fontys/TU/e/alle abonnementen/telefoon&tv-maatschappijen/Nutsbedrijven)

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Wat ik er vervelend aan vind is dat ze mn wachtwoord kunnen wijzigen op de site zelf. Het is amper hacken te noemen en er is geen social engineering voor nodig. Het staat feitelijk gewoon wagenwijd open, je kan gewoon van buiten af zo'n insert doen en dat is gewoon amateuristisch

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik begin behoorlijk klaar met Sony te raken nu, want ik kan gewoon niet op een normale manier mijn password resetten. Dit is echt niet leuk meer.

Wanneer ik op de sony site of op PS3 mijn password wil resetten moet ik eerst mijn oude password invoeren. Nou die werkt dus NIET. Dus ik ga hun site op en kies forgot password, bij de geheime vraag kom ik ook niet verder want het antwoord klopt niet zegt ie. Gvd zeg...dus dan denk je, nou dan mailen we Sony even erover, ho maar...nergens een fucking email adres te vinden van ze.

Chatten kun je met de support maar je moet dan wel eerst inloggen....FAIL!!!!
    Ik weet het niet meer. En normaal telefoonnumer in Nederland hebben ze niet eens zo te zien....zielig.

7. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren heb ik die nieuwe firmware geinstalleerd en daarna via de playstation 3 gewoon mijn wachtwoord veranderd. Gaf geen enkel probleem. Kon daarna ook meteen online gamen. Het blijft natuurlijk schandalig voor een firma als Sony dat ze zijn zaakjes zo slecht voor elkaar hebben. Hoop dat ze snel weer alles op de rit hebben.

Weer terug gaan naar mijn 360 zal nooit maar dan ook nooit meer gebeuren.
    De ellende die ik met dat apparaat heb gehad staat niet in verhouding tot de problemen met mn PS3.

Ben benieuwd wanneer de playstation store weer online komt!
    Gisteren was hij nog niet toegankelijk helaas.

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    8) Alsof je grote emotionele schade hebt opgelopen.
    Het is maar een spelletjescomputer; zo groot kan de ellende niet zijn geweest. En al helemaal niet groter dan mijn 'ellende' met de 360 :p (10 x kapot/RRoD)

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    10x ? Hoe doe je dat, ik zit pas op mn 3e (waarvan er maar 1 kapot is gegaan, tweede staat hier nog ergens in een kast als backup)

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Weet ik veel. :+ Ze stuurde steeds domme refurbished modellen terug. Zo blijf je bezig.
    Uiteindelijk van ellende een Elite gekocht, en die doet het nu nog steeds. (min of meer... Heeft soms wat kuren)

11. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    "Zoals met iedere release van een systeemupdate, zullen we onvermijdelijk te maken krijgen met een klein aantal gebruikers van wie de spelcomputer kapotgaat na het updaten van hun spelcomputer" ... Wtf 8)

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Gerucht, niet bevestigd etc enz. Dus niet huilen mocht het de 24e nog niet online zijn.

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dat is misschien wat grof gesteld, maar ik heb bijna 9 maanden zonder 360 gezeten door gezeik met reperaties. Niet echt normaal toch?

Wat dat betreft echt iets van deze gen: gezeik met consoles

14. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Jij gamed en post gewoon teveel :D

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hm, dat zal het zijn. ;) Mijn posts op XBW slopen mijn 360. :mad:

Nee, maar zoals ik zeg is het sinds ik die Elite kocht redelijk goed gegaan. Ik had gewoon pech.

16. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Dan heb je behoorlijk veel pech gehad met de Xbox.

Ik heb er 3 gehad. De launch-console, daarvan ging de graphische kaart stuk.

Toen kocht ik een Elite, die het prima deed. Bij de release van de Slim heb ik deze verkocht.

De Slim doet het nog steeds perfect en zo stil als een muis. :cool:

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mijn launch is ook 1x kapot gegaan en toen snel gerepareerd door de goede support van MS. 3 jaar later overleden en een elite gekocht, die heb ik nog steeds. Ook nog een slim gekocht en die draait ook nog zonder problemen :)

Als je PS3 kapot gaat heb je pas echt pech ...

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    true, aftersales van Sony schijnt drama te zijn. Gelukkig nooit mee te maken gehad

19. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Het ligt er aan met welke dienst/afdeling je te maken hebt.

Ben zeer goed en snel geholpen door de Clie/Vaio helpdesk.
    Bij het uitpakken van het apparaat deed het toetsenbord niet.
    De volgende dag (dinsdag) stond UPS aan deur en vrijdag had ik het apparaat terug.
    De kabel tussen toetsenbord en moederbord zat niet goed vast !

Heb eigenlijk weinig problemen met de apparaten hier in huis , ze begeven pas als ik ze weg geef 8)

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ben benieuwd of het morgen allemaal weer online komt ... en of we de games kunnen downloaden ..

Deel Deze Pagina