Heb een standalone BR speler staan, dus daar gebruik ik de PS3 ook niet meer voor hehe.
Ik vind de PS bezitters het recht hebben om de klagen. Er zijn heel veel dingen die beter hadden gekund bij Sony.
Je vertrouwt al je persoonlijke gegevens + creditcard gegevens aan Sony toe en Sony is niet verantwoordelijk / bekwaam genoeg, om hier fatsoenlijk mee om te gaan en deze gegevens te beschermen. Sony is niet in staat om hier fatsoenlijk mee om te gaan. 77 miljoen accounts lagen gewoon op straat!!!! Met creditcard gegevens!!! Omdat de beveiliging bij Sony zo lek als een mandje is. Je vertrouwt al deze gegevens toe aan Sony, in de veronderstelling dat Sony hier fatsoenlijk mee omgaat en deze beschermt, niet dus...... Dat is de eerste grote fuck up.
Ten tweede, houden ze het ruim een week stil over wat er gebeurd is. Een week lang liggen 77 miljoen accounts met allerlei gegevens op straat + creditcard gegevens. De tweede grote fuck up.
Dan komt na een aantal weken PSN eindelijk weer online en dan word de site waarop je je wachtwoord moet veranderen vanwege de grote PSN hack, OOK weer gehacked. Dat terwijl Kaz Hirai afgelopen weekend nog in dat filmpje weet te vertellen, dat de reden waarom PSN zolang offline is geweest, is omdat ze alles uitvoerig hebben getest om te zorgen dat het niet meer kan gebeuren. En dan word een aantal dagen later de site voor je nieuwe wachtwoord gewoon weer keihard gehacked. Ja, het is allemaal echt uitvoerig getest zeg............................
Kortom, het geeft aan dat Sony na al dit gezeur, nu nog steeds niet fatsoenlijk dingen kan beveiligen. En daardoor ben ik m'n vertrouwen in Sony volledig kwijt en dat komt ook niet meer terug. Sony is een bedrijf dat z'n zaken niet fatsoenlijk op orde kan krijgen.
Daarnaast was al een hele lange tijd bekend, dat het systeem niet goed beveiligd was, dat het systeem gewoon lek was. En wat heeft Sony gedaan? Helemaal niks................
Sony kan niet fatsoenlijk met al onze persoonlijke en creditcard gegevens omgaan, deze lagen allemaal op straat. Vind dat iedere Playstation gamer reden genoeg heeft om pissig te zijn op Sony. Wat mij betreft kunnen ze nu echt verbranden daar.
@dat met LA Noire, tja, gewoon lol, typerend voor Playstation momenteel.
Laatst bewerkt: 19 mei 2011