En zodra dat gebeurd lopen de servers meteen vast omdat iedereen tegelijk zijn gratis game wil downloaden.
Het zijn niet eens kutgames die ze gratis weggeven! Hmm, Infamous en Little BigPlanet of toch LBP en R&C?
Kun je niet online spelen nu? Bij MK hebben ze tijdelijk die pas eruit gehaald. (tot de store weer online staat)
De YouTube upload functie werkt pas als je de VIP Pass hebt ingevoerd. Maar dat kan niet, aangezien de Store offline is. Ik zal 's proberen of je überhaupt online kunt. Alleen nog maar Dirt Tour gedaan. /edit: Nope, ook geen online. Pas vanaf morgen. Ik ga overigens voor WipeoutHD+Fury (altijd al willen hebben, dus nu mooie kans!) en Ratchet & Clank. LBP heb ik al (deel 2 ook) en de rest trekt me niet.
wipe out heb ik bij de PS3 gekregen als bundel. Dat was naast god of war de reden om de console te kopen. Ik speelde wipe out al op de de grote grijze doos en was helemaal verslaafd... Wordt voor mij toch inFamous en R&C, de rest heb ik ook al
En is de Store al online? Ga vandaag na het werk direct door naar Eindhoven om naar de bios te gaan (PotC 3D ) dus kan niet direct checken.