InFamous is tof . Een van de toppers op de PS3. Begin is even doorbijten maar wordt naar het einde toe steeds toffer en zet een goed begin neer voor inFamous 2, die volgens mij echt nog tien keer beter wordt.
Niks bekend. Ze hebben nog steeds niks anders gezegd dan 'voor eind mei'. Maar ook daaraan begin ik zo langzamerhand te twijfelen.
Ik wacht gewoon totdat ik hoor dat het online is. Persoonlijk hoef ik toch niks van de PSN store. Ik heb alleen WipeOut en Flower gekocht. De rest is voor mij gewoon het aankoop niet waard.
dat is natuurlijk fijn voor jou en zelf zit ik ook niet perse ergens om te springen. Maar de store is straks 1,5 maand offline en dat gaat natuurlijk nergens meer over
Nou, persoonlijk doe ik ook niet bijzonder veel met de store, maar wil toch wel graag erin kunnen voor Beyond good & Evil HD aan te schaffen....en ik heb eigenlijk ook wel zin in Infamous.
Het is gewoon enorm schadelijk voor Sony zelf en alle devs die games op de store verkopen dat het zo enorm lang duurt. Wat denk je van al die kleine ontwikkelaars die hun spel na en paar jaar flink investeren net in de Storen zouden zetten? Die zijn nu mooi de lul. Die omzet maak je nooit meer goed omdat als straks de store weer online is alles tegelijk te koop word gegooid en je dus je unieke launch windows wat voor je gereserveerd was en waarin je je meeste omzet moest halen weg is
Mee eens. Dit is echt zuur voor veel devs. En funest voor het aanzien van Sony in bepaalde opzichten. De massa zal het niet deren, die hebben er toch te weinig zicht op, maar de meer hardcore followers zijn hier niet blij mee ...
Tsja, het is gebeurd, je kan er nu niet echt veel aan doen, de Playstation Store zal heus wel binnenkort weer online komen maar we moeten nog geduld hebben, ik blijf positief in ieder geval, Playstation Network is nu eindelijk online en niet offline, en we krijgen straks wanneer de Playstation Store leuke extra's, en Sony zal neem ik aan heus wel iets doen voor de developers etc, maar eerst moeten ze de Playstation Store maar weer online gooien =).
Zodra de store online komt en iedereen die gratis games wil gaan downloaden kun je er donder op zeggen dat het netwerk snel weer offline zal zijn.