Speel zelf vrijwel nooit online, dus heb er persoonlijk weinig last van gehad. Schadelijk voor Sony is het idd wel enorm. Toch bizar hoe je zulke fouten kunt maken als groot bedrijf. En ik heb echt enorm veel zin om Infamous te spelen dus kom op Sony, gooi die Ps Store online
Het zal zeker schadelijk zijn op het gebied van DLC en "Arcade" games. Ik denk dat veel bedrijven op dat gebied nu meer naar de Xbox gaan neigen.
Zal wel , ik kon vanmiddag ook niet online spelen met SOCOM. Het lek is in ieder geval nog niet helemaal boven
Zou mij anders ook niet verbazen als het tijdens de E3 sony gebeuren (5 uur lang??) de store word geopend.
Size valt gelukkig mee van de games die je kan downloaden, dacht dat het meer GB zou zijn. Niet dat het veel uitmaakt want volgens mij staat er toch amper iets op mijn HDD. LittleBigPlanet – 2.21 GB Infamous - 6.88 GB Wipeout HD/Fury - 738 MB Ratchet and Clank: Quest for Booty – 2.4 GB Dead Nation - 1.39 GB
Wat een gezeik zeg. Een aantal dagen voor het offline gaan van het hele netwerk kocht ik voor 2e keer een PlayStation 3 omdat ik een beetje uitgekeken was op de Xbox 360. L.A. Noire vorige week ook nog gekocht voor de PS3, achteraf toch liever de Xbox 360 versie gehaald. Misschien maar omruilen/verkopen via 't forum. Dirt 3 maar kopen voor de Xbox 360. Jammer.
Wist wel dat je hem uiteindelijk liever op de 360 wou spelen. Precies de reden waarom ik nooit een multiplatform titel op de PS3 zal gaan spelen, ook al is ie veel beter dan op de 360. Qua gameplay zal er nooit echt verschil zijn, maar de controller voelt gewoon beter aan en ik game gewoon liever op de 360. Geen idee waarom, ding voelt gewoon toffer aan. En dan popt er weer iemand online en dergelijke, niet dat het wat boeit maar met het totaal plaatje speel ik een game gewoon liever op de 360. Spidey Shattered Dimensions op de PS3 gehad, kut spel = als ik hem op de 360 zal spelen zou ik hem wel vermakelijk vinden. PoP Forgotten Sands gehad op PS3 = kuuuuuut, en nu op de 360 vind ik hem uiteindelijk toch vermakelijk.
@Fiasco: Ik heb precies hetzelfde, ik game gewoon liever op de 360. Tijdens enkele achtervolgingen te voet in LA Noire dacht ik steeds 'dit is een stuk minder kut met de triggers van de 360 controller'. Verder vind ik achievements leuker dan trophies en is het menu van de PS3, in vergelijking met die van de 360, mij een stuk te traag.
Helemaal mee eens Is gewoon niet uit te leggen... een gevoel is een gevoel. En daar is voor mij ook de 360 nr 1
Sony has announced that PlayStation Network, including PlayStation Store and the services it offers, will be fully restored by the end of this week.