Yup, daar zijn ze veel strenger met hun beveiligingseisen. De Welcome Pack is trouwens ook nog beschikbaar, Sony is dat nog aan het testen. We zullen dus nog even moeten wachten op onze gratis games.
Zou dat kunnen zijn dat het een PSN+ game is? IEdreeen krijgt een maand gratis psn+ dus die games kun je ook gratis downloaden. Alleen na die maand werken ze niet meer ...
ik heb een nieuwe laptop en de ps3 herkent mijn laptop als mediaserver. Vaag, ik heb niks ingesteld! Ik zie een tekentje met windows mediaplayer, maar als ik daar op druk krijg ik de melding en nu? edit: gevonden: http://www.igoy.in/connect-ps3-to-windows-7-through-wmp-12/ maar ik ga wel voor de ps3 media server
Wil ik inloggen is m'n wachtwoord niet meer geldig, ga ik naar de site om 'm te veranderen, is de site bezig met onderhoud
Nog net voor E3, pijnlijk voor de mensen die wat gaan presenteren tijdens de E3. Zou niet graag in hun schoenen willen staan.
gelukkig idd wel 'alleen' site gerelateerd en dus ws geen direct gevolg voor psn. Deze hacker houdt zich nl alleen bezig met sites. Maar goed als het om ww's gaan die ook weer op psn gebruikt worden.... (sinds wanneer moet je die invullen voor een verloting overigens )
Ok, ik ben er klaar mee. Wil gewoon me twee gratis games hebben en dan ga ik weer voor een Xbox 360. Begint nu gewoon belachelijk te worden en ben het vertrouwen nu ook echt kwijt in Sony. Heb zelf geen belangrijke gegevens (geen credit card) die je niet ook op andere manieren zou kunnen achterhalen, maar dat een bedrijf tot tweemaal toe zo met de privé gegevens van zijn klanten omgaat is natuurlijk belachelijk...
>< Gelukkig alleen een website...maar toch. Meerdere hebben het op Sony voorzien. En de manier waarop ze met gegevens omgaan brengt ze in zwaar diskrediet!
Welcome back games aan het downloaden. Heb je ze gedownload moet je nog installeren en dat duurt eeuwen.... Vond ik laatst ook al zo raar dat ik een demo na het downloaden nog moest installeren.
Installen ging bij mij net zo snel als normaal. Vind het wel raar dat ik ook demo's en arcade games moet installen.
Ik wilde zojuist de games downloaden, maar ik waarschuw een ieder alvast dat je maar 1 kans krijgt om ze te downloaden. Zodra je het scherm verlaat waarin je de games moet kiezen dan verdwijnen ze. Ik kan ze iig niet meer vinden. Echt dikke onzin dit. /edit @hieronder: Thanks!
Q: I no longer have the option to choose my free Welcome Back games. What can I do? A: If you navigate away from the Welcome Back section of the store without choosing your free games or exit the store completely you may need to follow the below in order to choose and download your free games. On your PlayStation 3 or PlayStation Portable navigate to the PlayStation Network icon on the XMB Log into your PlayStation Network account and choose Account Management > Transaction Management > Services List Choose “PlayStation Network Promotions” from the list of services displayed Select either “PS3 Free Games” or “PSP Free Games” and then choose “Select Content” You will be taken to the store to choose your remaining free games.