Heb ik al geprobeerd, maar dan kan ik uiteindelijk nergens meer op drukken en staat er 'Resterend 0' en 'verloopt op 05-06' @edit; Zie al wat het is, iemand anders heeft op een andere ps3 via mijn account 2 spellen gedownload, jammer dat ik nu niet de spellen heb die ik wou
Bah, dat hier nog niks aan gedaan is. Gaat al vanaf het begin tergent langzaam....doe het goed, of doe het niet!
Hoelang zijn die gratis games ofzo nog beschikbaar? Want m'n controller doet het blijkbaar niet meer en ik heb niet meer ingelogd sinds een hele tijd.
Hehe, had nog een derde account zie ik net. Helaas ook geen USA dus geen Super Starblabla. Maar LBP daar op aan het downloaden, dan heb ik alles. Even kijken of LBP wel mijn savegames van de disk versie pakt, die van InFamous niet namelijk. Dus nu PS+ tot ie op mijn echte account verloopt, dan PS+ activeren op andere account, en dan weer op die andere account PS+ activeren zodra ie op die andere is verlopen. In ieder geval, als dat kan dan.
Ik heb nog een japanse account, tis voor mij een raadsel wanneer de psn store online gaat en wat de content is en of ik mij erdoorheen kan worstelen !
Nog meer mensen die last hebben van het moeilijk vinden van matches na annihilation te hebben gekocht?
Hm doe net die system update 3.72 en nadat ie klaar is krijg ik bij het inloggen foutmelding 8002A308. Nog iemand problemen gehad?
Ach, gebruik PSN toch niet en je krijgt dan free games. Zou een win situatie zijn voor mij . Gratis Uncharted 1 en/of 2 zou dan ineens een goede marketing zijn voor Uncharted 3.
Ik heb sinds enkele dagen ook een PS3 en ben nu ook aan het kloten om NAT-type 2 te krijgen. Ik heb het volgende stappenschema uitgevoerd: http://community.us.playstation.com/thread/3025578?start=0&tstart=0 Resultaat: UPnP -> Niet beschikbaar NAT-Type -> Type 3 Daarna in de router de firewall uitgezet: UPnP -> Beschikbaar NAT-Type -> Type 3. Iemand nog tips wat ik eventueel kan proberen? Ik heb een Belkin F5D8233 N router.