1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Playstation Store [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WinterBase, 4 mrt 2012.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Wow, dat zijn wel lekkere prijzen. Misschien houdt dat het stof eens van mijn PS3 nadat ik Ni No Kuni uit heb. :)
     
  2. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    +1 ga nu sterk twijfelen waarom ik voor Xbox Live betaal ipv Ps+
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Iemand ervaring met de Sly Trilogy?
     
  4. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Nope. Heb die games wel altijd al willen spelen. Ach voor een tientje wil ik de gok wel wagen. Weet wel dat de games destijds goed ontvangen werden :)
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    omdat MS op het gebied van invites, chatten etc het nog steeds beter voor elkaar heeft. Verder begint plus echt steeds toffer te worden :)
     
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Maar als ik juist dat niet zo vaak gebruik, dan is Xbox Live Gold itt PS+ voor mij niet eens gerechtvaardigd 8)
     
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Qua leuke deals kan Live absoluut niet tegen Plus op....komt nog niet eens in de buurt.
    ik bedoel maar...Sleeping Dogs GRATIS!!! Nu al! En je hoeft er niet eens een Jaarabo voor te hebben; koop die 90 dagen voor een tientje en je kunt die game al spelen....en meer!

    Daarom hoop ik ook dat de aankoop van Gaikai (of hoe het ook heet) het online gedeelte van de volgende Playstation ook gewoon goed in elkaar zit.
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2013
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Misschien dat Gaikai voor BC zorgt? Nee, helaas, discs etc werken niet, maar via streaming kun je dan wel alle 'oude' games spelen.*

    *Alleen beschikbaar voor mensen met PS+.
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    En na 90 dagen heb je em niet weer. De illusie van gratis.

    Ps+ en live is ook niet echt te vergelijken. Maar is ps+ nou direct "beter" omdat ze wanhopig games wegdoen.. live is functioneel nog steeds superieur
     
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dan heb je de game allang uitgespeeld, en speel je hem toch niet meer.
    (geld natuurlijk niet voor alle games, maar bij de meeste games is dit wel het geval, toch?)

    Dat zeg ik toch ook?;)
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Bij Live betaal je voor troep die gratis zou moeten zijn. Bij PS+ krijg je ook nog daadwerkelijk wat waar je iets mee kunt.
    Ik heb de 360 sinds de release. Wat is dat 7/8 jaar? Ieder jaar (behalve een jaar volgens mij) heb ik Gold gehad. Wat heb ik eruit gehaald? Het voorrecht om online tegen anderen te spelen. Jottem...

    PS+ heb ik in totaal anderhalf jaar. Wat heb ik eruit gehaald? Tig games en andere extra's voor niks gekregen. Sure, de full games zijn van jou voor de duratie van het abbo. Maar als ik PS+ zou gaan behandelen als Gold zit ik toch nooit zonder abbo. Én bij 90% van de games kijk je er toch niet meer naar om na het uitspelen.

    1 jaar PS+: 50 piek. Stuk of 20 gratis games krijg je in die periode. Of ik ze mag houden of niet, ik heb ze mogen spelen/ervaren alsof ze van mij zijn. Voor de prijs van 1 nieuwe release.

    Jij mag het wanhopig noemen, ik noem het awesome. :cool: Zelfs mijn Vita krijgt een stroom van games. Op de Playstation hoef je nooit meer zelf een game te kopen. Gewoon een PS+ abbo behouden en er komt vast genoeg langs wat leuk is. Veel goedkoper. :D
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Tis ook wanhoop van Sony... zolang Sony met psn zo achter blijft blijf ik zeggen dat xbl superieur is. Dont get me wrong, ik heb ook een jaar abo ps+
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Xbox Live is ook superieur aan PSN. Maar Xbox Live Gold is niet een superieure investering tov PS+.
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Waarom wanhoop? Ps+ werd matig in de markt gezet, maar Sony heeft gewoon het product ontzettend verbeterd. Niks wanhoop aan. In tegenstelling tot XBL. Dat staat iig in Europa zo goed als stil

    Overigens heb ik vanwege een pijnlijk grote backlog erg weinig aan plus. :+
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Haha ja met die meuk die ze in het begin hadden konden ze niks anders dan vooruit he :p.. PS+ is meer waar voor je geld ja.. dat is echt zeker zo
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Hoe zit het trouwens met de PS1/PS2 games en Plus? Komen die ook weleens gratis langs?
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Yup, PS1 games iig wel. Zo heb ik Soul Reaver, MediEvil, Rayman, Oddworld, Syphon Filter etc via Plus gekregen.
    Hm, al zie ik het de laatste tijd niet echt meer voorbij komen
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    mang ik wilde ook soul reaver
     
  19. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb Darksiders ooit al eens op disc gehad. Als ik de game nu download kan ik dan wel m'n saves gebruiken die ik nog heb? En kan ik van 20 euro PSN tegoed kaartje ook PS+ halen?

    Oke ik ben PS+ lid :). Even Darksiders aanschaffen ook.
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2013
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Sly Trilogy toch maar gehaald, ik heb te weinig van dat soort games. :)
     

Deel Deze Pagina