1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Playstation Store [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WinterBase, 4 mrt 2012.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Maar tis helemaal niet gezegd dat ze geen ps4 games direct bij plus gaan doen. Als ze slim zijn bieden ze een bundel aan en doen ze dat juist wel :)
     
  2. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik denk niet dat ze al hun kruid willen verschieten in het begin. PS plus doen ze wel marketing technisch reclame voor maken een paar maanden na de release van de ps4. Dan weet iedereen wat de ps4 kan en als extra nog is ps plus erbij, tezamen met een dikke game als begin-offer.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Raymannnn!
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.532
    Leuk Bevonden:
    8.576
    Rayman? Die heb je ondertussen al op 4 platformen, volgens mij. :+

    Wees blij met ICO en SotC, dat zijn de games die jij moet spelen! :cool:
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb toch geen Plus, ik ben gewoon blij voor andere mensen. :+ (en ik heb em alleen op de 360 :p)
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.532
    Leuk Bevonden:
    8.576
    Oh, ik dacht dat je wel Plus zou hebben. :+
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee, want:

    Maand 1 van abbo: Awesome, veel gratis games. Woohoo!
    Maand 2 van abbo: Argh, ik houd het niet meer bij! Te. Veel. Games.
    Maand 3 van abbo: Fuck deze shit, ik laat het abbo aflopen. Liever betalen voor games die ik helemaal uitspeel dan dat ik verdrink in gratis games die ik toch niet meer dan 10 minuten speel.

    Paar maanden later: OMG, Game X is gratis! En nog een paar anderen! Snel weer Plus nemen, wat is dat toch een awesome service.

    *Ga terug naar maand 1.

    :+
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.028
    Godverdomme, waarom heeft MS dit niet, stelletje gierigaards zijn het :mad:
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik kan je begrijpen Dulle, maar waarom vette games missen door soms te stoppen met Plus?
    Speel ze gewoon 1 voor 1 uit....kost je verder niks, dus wat maakt het uit?
    Mijn backlog wordt zo ook steeds groter, maar beter een backlog dan geen games meer te spelen omdat je geld op is of wat dan ook. Toch?!:confused:


    Vette shit weer!\o/
    -Kingdoms heb ik al 100% uitgespeelt op de 360, maar deze topper haal ik graag nog een keertje gratis binnen op de PS3.
    -Ico en SotC HD nog nooit gespeeld dus ook welkom.
    -Demon's Souls is niet mijn game. Ik game voor mijn plezier en dit soort moeilijkheidsgraadjes doe ik niet voor de lol.
    -Rayman Origins....heh nog niet gespeelt, wilde de game eigenlijk voor de WiiU gaan halen (net als Rayman Legends) maar dit is beter! De demo beviel goed, heerlijke game voor een handheld!
    -Coconut...geen idee wat dat is, effe googlen...


    Nogal ja. Daar betaal je 60 (officieel) om alleen online te kunnen gamen...voor de rest niks.|:-
    Hopelijk veranderd dat met de volgende gen maar ben er bang voor....is geen reden voor om dat te doen voor MS.
     
  10. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik ga Demon's Soul wel uitproberen. Het is gratis, dus waarom niet :) Weet alleen niet of het een game voor mij is.

    SotC is trouwens ook een vrij pittige game. De controls van ICO zijn soms ook irritant. En Yorda mag ook wat beter luisteren. Voor de rest is ICO wel een prachtige game, maar je moet er wel van houden.
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2013
  11. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    http://www.playstationlifestyle.net...ssins-creed-3-uncharted-3-xcom-enemy-unknown/
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Bah... iedereen en zn moeder heeft die games al

    Kwil die Smash Bros kloon of LBP karten
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Binnenkort komt er weer een update met games die het hele jaar door te krijgen zijn via PS+ (zoals nu inFamous, Mototstorm etc) en zou mij erg verbazen als UC3 daar dan niet tussen zit.
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Die 2 Vita games mogen er ook wel uit
     
  15. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox-Live is een goede week geleden eindelijk verlopen (7 Mei, Vorig jaar is het tegen mijn wil in automatisch verlengt(stond bij mijn weten niet zo ingesteld) van een creditcard die eigenlijk niet meer in gebruik was. Vind het knap van ze, Vooral gezien hoe lang het geduurt heeft voordat ze de beloofde restitutie hadden verwerkt.) en die gaat ook niet meer verlengt worden, Heb er de afgelopen maanden geen gebruik meer van gemaakt en heb onlangs moeten concluderen dat ik het abbonement een aantal jaar geleden al had moeten stoppen.

    Sinds de introductie van Halo 2/Matchmaking is het leuke eraf gegaan, Namelijk het leren kennen en gamen met nieuwe mensen.
    Tegenwoordig zit bijna iedereen in ons kent ons party's en ben je vaak enkel welkom als ze nog een plek vrij hebben in hun team.
    Kan ook aan mijn friends-list liggen, Maar dat betwijvel ik enigzinds.
    Het geforceerd elke keer weer een dertien in een dozijn shooter moeten kopen enkel om online te kunnen spelen trekt mij echt niet meer. (Het is dan ook nooit echt mijn genre geweest.)


    Als ik mijn PS+ abbo gewoon mee kan nemen naar de PS4 dan zal dat voorlopig de enigste next gen console zijn die ik aanschaf.
    Helemaal mooi zou het zijn als ik die digitaal verkregen PS3 en PSN games dan ook nog gewoon op de PS4 kan spelen. (Volg het laatste nieuws al tijden niet meer.)

    Zeker de helft van de games die je per maand krijgt zal ik niet spelen omdat het mijn genre niet is en mijn interesse niet wekt, Maar een game als Hitman Absolution had ik nooit zelf gekocht en ondertussen vermaakt ik mij daar al ruim een week mee.
    Denk dat de prijs van het jaar abbo dan ook perfect gekozen is met dis gedachte in het achterhoofd. (Al heb ik er dan maar 37,50 voor betaald toen het eidn vorig jaar in de aanbieding was.)
    Binnenkort ook maar eens een PS Vita gaan kopen, Nu al genoeg leuke games voor klaarstaan.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat is het stomme van mij; ik voel me verplicht om iedere game op te starten en te spelen wat ik krijg. Daarom laat ik het iedere keer weer aflopen, omdat het te veel wordt. Ik moet er gewoon kritischer naar kijken en alleen die spelen wat ik echt wil. Zoals ik dat ook doe met games die ik koop. 8)

    Ik wacht nu af tot de eerstvolgende awesome maand, en dan spring ik weer in denk ik. Hoe speelbaar zijn ICO en SotC in 2013 nog? En wel eerlijk zijn, bekijk het niet via de nostalgische brilletjes die het destijds de beste game ooit vonden! :+
     
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Heh, same here....nu ik zo verwend wordt door Plus ben ik toch wel tot de conclusie gekomen dat ik Gold al lang geleden had stop moeten zetten.....enige game die ik online speel was sowieso Halo, de rest boeit me niet.
    Als mijn huidige Gold afloopt dan ga ik ook een stuk critischer kijken, koop geen jaar meer.

    Dat hoop ik ook, maar daar is nog niks over bekend. Maar aangezien het de bedoeling is dat alle PS3 titels dmv streaming backwards compatible worden, zit dat denk ik wel goed....bovendien zou Plus op de PS4 dan wel erg kaal starten zonder enige games die je op je PS4 zou kunnen spelen (neem effe aan dat ze de eerste maanden geen free PS4 game erin doen).

    Dit is ook het leuke van Plus; je krijgt nu games die je in eerste instantie niet zou kopen, maar waar je mogelijk toch meer plezier mee hebt dan je zou denken.
    Is ook slim van Sony; als er een vervolg uitkomt, ga je die eerder kopen omdat je weet dat je bij de vorige game zoveel genoten hebt. Of je koopt de eerdere versies.

    Doen! Mede door Plus heb ik ook een Vita gekocht. Die Vita is echt een puik stukje techniek, en door Plus heb ik nog maar 1 game gekocht (Persona 4 Golden...must have!!!...als je van JRPGs houd natuurlijk) de rest is free.:9
    Probeer de memcard via Marktplaats te kopen, scheelt een hoop. Nieuw zijn ze te duur, en voor een memcard maakt het niet uit als het 2de hands is, als ie het maar doet. Ik heb 32GB voor 50 kunnen kopen.

    Precies. Zonde toch dat je een pareltje als Sina More voor de Vita bv misloopt omdat je zo'n rare tik hebt?:+

    Ik download niet alles, maar wel die me leuk lijken, of die ik gewoon eens wil proberen (zoals bv Sleeping Dogs en Hitman).
    Ik speel eerst die waar ik interesse in heb; als dat betekend dat bovenstaande 2 games dan steeds niet gespeeld worden, who cares? Ze waren gratis, en er komt altijd wel een tijd dat het qua releases niet interessant is, of dat je effe tijd over hebt voor de volgende topper uitkomt, en dan speel je die.

    'Nadeel' is ook wel dat ik insprong met zoveel toptitels erin, en ik dus elke maand wel meer games toevoeg.....en zo wordt die lijst langer.

    Persona 4 Golden is ook niet een game die je snel uitspeelt, dus dat helpt ook niet mee, maar het gaat erom dat je ze alvast hebt.
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik heb Ico twee jaar geleden voor het eerst gespeeld en het is voor mij nog steeds 1 van de beste games ooit. SotC heb ik nog in hd versie liggen en daarbij heb ik ooit eens de eerste C verslagen. Echt heel tof.

    Iaw: zeer speelbaar :)
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.532
    Leuk Bevonden:
    8.576
    Ik heb ICO na de PS3 release gespeeld, nadat ik de game op de PS2 was gestopt omdat ik het niet lekker vond spelen. Juist die tweede keer kwam ik erachter hoe geweldig de game speelt. :)
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dulle, ze zijn gratis; is het niks, verwijder je ze gewoon.\o/
     

Deel Deze Pagina