Heb ook 100/100 glasvezel verbinding. Wat bij mij vaak helpt als het langzaam gaat is even de PS3 opnieuw opstarten. Gaat dan vaak wel sneller omdat je denk ik dan via een andere (minder volle) server download edit//oh ja als je om op de release om 18:00 download gaat het idd traag
Meestal kan je ze via de search rond een uurtje of 2 vinden. Scheelt iig heel veel qua snelheid van het downloaden.
Klopt het dat als je iets hebt gedownload of een update voor een game hebt gedownloadt en deze automatisch installeert het sneller gaat als je de ethernet kabel eruit haalt. Bij mij lijkt het aanzienlijk sneller te gaan dan.
De games die een jaar geldig zijn, zijn allemaal Sony-exclusives. Denk dat Uncharted 3 erbij zit. Ben benieuwd naar de overige 2 games... Heavy Rain, God of War 3, Killzone 3, ModNation Racers, een Ratchet and Clank game ? Vanmiddag weten we het
Dat zou eigenlijk vreselijk zijn. Ik heb Heavy Rain hier liggen, net als Uncharted 3. God of War III heb ik al uitgespeeld. Van Ratchet & Clank heb ik Tools of Destruction, a Crack in Time en Quest for Booty gespeeld. En in Modnation heb ik niet echt interesse. Er moet toch nog iets beters zijn wat ze me kunnen bieden? Doe maar The Last of Us! GoW Ascension misschien? Nee? Te vroeg? Wordt ook wel eens tijd dat de Vita games worden vervangen.
Leaving PS Plus in June: 12th June: LittleBigPlanet 2 12th June: inFamous 2 12th June: Motorstorm Apocalypse Entering PS Plus in June: 12th June: Uncharted 3 Drake’s Deception (Single Player) 12th June: LittleBigPlanet Karting 12th June: XCOM: Enemy Unknown
In summary Leaving PS Plus in June: 12th June: LittleBigPlanet 2 12th June: inFamous 2 12th June: Motorstorm Apocalypse Entering PS Plus in June: 12th June: Uncharted 3 Drake’s Deception (Single Player) 12th June: LittleBigPlanet Karting 12th June: XCOM: Enemy Unknown
Is de Multiplayer van Uncharted 3 dan een op zichzelfstaande DLC of zit die er bij de disc versie wel gewoon bij?
De UC3 MP is al een tijdje gratis https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/nl-nl/cid=EP9000-NPEA00422_00-UNCHARTED3FREEMP
Ik vond de multiplayer van UC2 best vermakelijk. Maar goed, Uncharted speel je idd voornamelijk voor de singleplayer. Ik vind het persoonlijk een mindere update. Ik heb Uncharted 3 al (wie niet)... verder heb ik niks met Xcom. En LBP Karting is best bagger (heb de Beta gespeeld). Dan speel ik nog liever Mario Kart op de Gamecube.
Hmm, ook voor mij deze keer niet veel. Xcom is eigenlijk de enige. Maar ik kan ook voorlopig nog wel vooruit met wat ik de afgelope maanden al gehad heb.