Vooral toen ik net aan AC Liberation begon dacht ik echt wat een poep game. Niet zozeer door het verhaal of iets, maar vanwege de haperingen, foutjes en/of bugs. Daar kan je gewoon echt niet omheen want die zijn groots aanwezig. Daarnaast wel een vermakelijke game, pakkend verhaal en zeker voor op de Vita een leuke titel! Vandaag maar denk Ni No Kuni en Persona 4 Golden kopen. Eigenlijk wilde ik niets meer voor PS3 kopen maar Ni No Kuni wel altijd nog willen spelen en ik denk niet dat ik hem nog voor goedkoper gaat vinden.
Had nog €11 dus Ni No Kuni gekocht. Was 17GB dus is wel genoeg voor mijn 40GB, kan je hem dus niet downloaden want je moet minimaal het dubbele van 17GB hebben om te kunnen downloaden. En 34GB heb ik dus niet. Haha, naja pech dan, PS3 toch alleen nog aangesloten voor af en toe Beyond/Last of Us.
Misschien maar Mass Effect 1 erop gooien. Had wel weer zin om die te spelen, maar geen zin om mn 360 weer aan te gooien
Zit ook nog te twijfelen om Mass Effect te halen, zowel deel 1 als 2. Deel 3 heb ik namelijk al gratis via Plus gekregen maar nooit aan begonnen.
1 van de redenen om mijn 360 te houden: Mass Effect. Op de PS3 speelt het NIET zo lekker als op de 360. Lange laadtijden (dat gaat je écht irriteren), en over zijn geheel speelt de 360versie gewoon soepeler. Ik dacht een mooie uitweg gevonden te hebben om mijn 360 toch te kunnen verkopen, maar voor deze serie houd ik graag mijn 360.
Gewoon kopen, als je 5 minuten speelt krijg je wel zin want ook bij deze game vond ik de personages en cutscenes ( ook al zijn dat er weinig voor een JRPG ) erg goed. Dat mijn 64 GB kaartje wel maar snel komt, want die heb ik momenteel dringend nodig haha. Al 4 weken aan het wachten op het pakketje, 28 nov. al verzonden door Play-Asia.
Hush, ga ME spelen. Ik had Ni No Kuni 7 uur gespeeld tot ik en Al Mamoon kwam, toen deed het me nog weinig dus verkocht.
Ik heb ME ook een paar uur gespeeld en dat deed me ook weinig nadat ik op een of andere saaie planeet was gestrand.
Kan je die gratis games van playstation plus verwijderen en later weer voor niets downloaden? Mijn 16GB op me vita is al vol.