Leaving PS Plus: 30th April: Mercenary Kings 30th April: Pro Evolution Soccer 2014 30th April: Bioshock Infinite 30th April: Hotline Miami (Cross Buy) 30th April: MotoGP13 Entering PS Plus: 30th April: Stick it to the Man ( PS4 ) 30th April: Payday 2 ( PS3 ) 30th April: Puppeteer ( PS3 ) 30th April: Muramasa Rebirth ( VITA ) 30th April: Everybody’s Golf ( VITA ) @Dulle: Heb je je Puppeteer
Payday 2! Misschien toch maar weer eens PS Plus voor een jaar aanschaffen aankomende maand voor die en Puppeteer.
Muramasa Rebirth komt ik steeds overal tegen, zeker checken. Voor de rest opnieuw een maand waar ik niks ga downloaden op PS4, care. Zonde dat Puppeteer geen Vita-titel is.
Wat een k*t spellen voor de ps4 steeds.. Zo heb ik weinig tot niks aan dat hele ps+ gebeuren. Ja, ik weet het, het is persoonlijke smaak, maar ik vind het tot nu toe echt 100x ruk
Dat moet nog komen. Ze zijn idd niet veel soeps. Echter heb je PS+ nodig voor online games dus je hebt er zeker iets aan.
Stick it to the man lijkt me wel grappig, krijg een beetje een Psychonauts vibe van de screens beter dan Dead Nation in ieder geval, of whatever het afgelopen maand ook alweer was