Meer omdat de aanbod veel groter en uitgebreider is dan de EU store. Waarom kan 't gewoon precies het zelfde zijn?
Waarom dan verwijderen. Ik heb 3 account. Voor iedere regio 1. Daar hoef ik niks voor te verwijderen?
Kan ik een game kopen op US store? en deze spelen op de EU account? Bij een demo heb ik dit geprobeerd, maar dan zegt ie dat ie niet overeen komt met land en kan 'm dus niet spelen.
Ja. Zo heb ik Battlefield met premium, octopapa, child of light en nog een spel aangeschaft in de US en speel alles op mijn echte account.
Jup, niet alleen iemand van het forum maar ook van live... Veel mensen van hier hadden ook regelmatig met hem gespeeld... Lay-out lijkt me trouwens niet heel belangrijk, het draait immers om de inhoud.
Mag je mij uitleggen hoe je dat doet. Bij mij zegt hij dat ik hem eerst op een andere regio moet zetten.
De game download/koop ik op de US store en vervolgens switch ik naar mijn EU account meer niet. ik kan met mijn US account ook online gaan btw Plus heb ik daar niet op.
Ik heb MaddmonkeyUSA en MaddmonkeyNL. Twee aparte accounts dus. Mijn taal staat wel op engels bij MaddmonkeyNL. Verder heb ik nooit iets aangepast oid.
Aankopen op je primaire PSN account kan je op alle accounts gebruiken. Ik had nog €9 op een oude PSN account. Heb dus Entwined gekocht. Maar ik kon hem niet spelen op mijn main PSN account. Heb even mijn oude PSN mijn primaire gemaakt, en nu lukt het wel.
Heb je een account aangemaakt met US adres gegevens? Hoe probeer je iets te kopen? Via je cc of paypal want dit gaat niet lukken, je moet us prepaid kaartjes kopen
Je kan maar 1 primary account hebben per PS 4, je moet je Amerikaanse account het primary account maken
Je hebt voor een US account dan zeker ook weer apart PS+ nodig zeker? De US Store heeft namelijk wel wat leuke aanbiedingen deze week. Helemaal met plus korting, zoals: Dat is zo'n 6,5 euro voor TWD S2 en 9 euro voor MGSV: Ground Zeroes (PS.