wauw abe's oddysee. Die moet ik hebben om mijn jeugdsentiment op te halen http://www.oddworld.com/oddworldgames/new-n-tasty/ Maar wat wordt de prijs? Op de site zie ik $30 en €21. edit: zie het al €20.99
Ja eindelijk een bedrijf dat eerlijk is. Maarja 21eu vind ik nog wel veel, maar ach ik haal hem toch wel.
ja ik heb Dyslexie en wat dan nog/ weet iemand vanaf hoelaat new n tasty erop staat? kon em net nog niet vinden
Niks... Je zit tegen de verkeerde stoer te doen casper... Ik neem je niet in de zeik, ik zit het zelfs voor je op te nemen.
sorry het was niet stoer vervelend of wat dan ook bedoeld... Alleen de gemiddelde opvatting doorover is slecht, mensen denken gelijk dat je iets mis bent ofzo. maar ik had t niet over jou! en thanks
lOL BEN nu abe aan het spelen.. en ben bij het 1e stukwaar je voor het eerst een bom tegenkomt die je kan ontmantele door op vierkantje te drukken is dat al iemand gelukt? 20 x probeerd mar pure pech haha
Nee want niemand wil die game (op aapje na), maar moet je daarvoor dubbelposten? Of het in het PS Store topic posten?
Je hebt het tegen Casper die totaal niet kijkt naar andermans posts. Dus ik vind het niet zo raar dat hij dubbel post