Pff Tomb raider nog steeds geen 20 euro Rayman 54 euro? Volgens mij was de adviesprijs 30 euro daarvan..
Zoveel duurder zijn ze nu niet hoor (integendeel zelfs)....maar je hebt nu meer te besteden dan toen. Ik huurde ook een hoop spellen toen idd. (S)NES had ik zelf, met Mario/Duck Hunt, en Mario All Stars, maar voor de rest huren! :b: Maar goed, toen had je geen internet waar je op zoek kon naar leuke dealtjes, nu wel.....als Sony dit serieus wil gaan aanpakken, zullen echt de prijzen omlaag moeten. Al vraag ik me af hoeveel invloed Sony heeft op de prijzen. Hun eigen games natuurlijk wel, maar titels van andere uitgevers? Lijkt mij dat daar meer bij komt kijken dan alleen Sony...
Nou ik kan me herinneren dat ik games kreeg van 190/210 gulden, dat is toch wel flink wat duurder dan tegenwoordig. Dat waren games als MK3 en Super Street Fight II Dit waren dan games die je kreeg op je verjaardag of kerst/sinterklaas. Maar inderdaad de rest huren, zit nu te denken eigenlijk, hoe kon ik in godsnaam MK3 bijv maanden spelen
Als ik BF4 premium wil kopen in de PSN store, moet ik dan én de volledige game van € 35 kopen én BF4 premium van € 50? Want ik zie dat bij premium 'extra' staat, terwijl bij BF4 volledige game staat.
Het is het gemakkelijkst om door te klikken vanuit de PS app. Op die manier kom je direct bij de games voor alle platformen, 'aanschaffen, afrekenen' en daarna nooit echt downloaden, maar goed
Het is wel jammer dat de PS app je gewoon doorstuurt naar de site. Zou toch wel erg fijn zijn geweest als het allemaal vanuit de app zelf ging. Maar goed, de site werkt verder wel prima dus het is geen groot probleem.
Ik bedacht me net hetzelfde toen ik het net via de app deed. Het zou mooi zijn als het een soort touch based store zou worden met times etc en dan in de appen zelf.
Vergeet trouwens niet dat Don't Starve: Giant Edition (Vita) gratis is als je Don't Starve al hebt (gekocht of via Plus) https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/nl-nl/games/don't-starve-giant-edition/cid=EP2107-PCSB00551_00-DONTSTARVE000000
Kan iemand me even inlichten over hoe cross play precies in elkaar zit? (Minecraft) Kan PS4 <> PS3? Kan Vita <> PS4? PS3 <> Vita? PS3 <> Vita <> PS4? Kan ik met 1 account kopen, en dan bv met account A op PS3 en account B op Vita samenspelen? (dat werkte met Journey en 2 PS3's) Nog een vraag; hoe kom ik in creative mode op de console versie?
PS4 is los van de PS3 & Vita versie. Je kunt wel een PS3 of Vita saves in de PS4 versie laden maar niet andersom. De werelden op de PS4 zijn 36 keer groter en ligt een paar grote patches voor dus "upscalen" naar PS4 kan wel, niet weer terug. Als je op je Vita en PS4 wilt MEINKRAFTeren is het beste om de PS3 versie te kopen en die te upgraden naar de PS4 versie voor 4 euro, zodra de Vita versie uitkomt zal je hem dan gratiskrijgen omdat je de PS3 versie hebt. PS3 en Vita kunnen wel met elkaar spelen van wat ik heb begrepen, sowieso kun je tussen deze versies saves transferren. Het laatste moet ook gewoon werken van een als er crossplay is.
Dat zou dan 23 euro zijn voor 3 versies. Er zijn wel eens slechtere deals geweest! Ik heb de game ook wel op PC, maar ik start gewoon altijd sneller een game op op een console.