imo de meest aantrekkelijke aanbiedingen Trials Fusion €9.99 Alien Isolation €19.99 Sleeping Dogs €14.99 Watch Dogs €19.99 Motorcycle Club €19.99 (bagger game, maar zo kort na release niet duur) Ben benieuwd wat PS+ ons in mei gaat brengen
6th May: Ether One (PS4) 6th May: Guacamelee! Super Turbo Championship Edition PS4, 6th May: The Unfinished Swan (PS4, PS3, PS Vita) 6th May: Race the Sun (PS4, PS3, PS Vita) 6th May: Murasaki Baby (PS Vita) 6th May: Hohokum (PS4, PS3, PS Vita) Niet veel soeps
Ben ik het niet mee eens. Vind zelf ether one er interessant uit zien. Unfinished swan blijkt erg goed te zijn en guacamelee is ook een top game. Alleen de laatste gespeeld, dus ga die andere 2 zeker even testen.
Ik ga ook zeker niet klagen. Dat is ook totaal niet op zijn plek. The Unfinished Swan wilde ik al een tijdje proberen, dus daarmee ga ik zeker aan de slag. Er zitten 5 PS4 games tussen, dus in dat opzicht is het een goede maand.
PS4 games zat niet Wel kleine games maar die kunnen ook de moeite waard zijn. Guacamelee is trouwens wel echt een top titel, misschien binnenkort maar eens opstarten weer en de plat binnen slepen, die zal nu wel lekker in TrueTrophy score omhoog gaan
Op zich een mooie deal 3 maanden na de release, maar ik vind het nog te duur voor die paar uur gameplay. Volgens mij verkoopt het spel voor geen meter, dus ik wacht wel op verdere prijsverlagingen.
heeft iemand al iets nieuws gehoord over final fantasy 7 voor de ps4 store? zou in de lente komen maar zie nog weinig...
Sind de aankondiging is het heel erg stil rond die titel....zou me niks verbazen als ze dat pas op de E3 bekend maken (SE stijl).
http://www.4gamers.be/trailers/46271/1/Final-Fantasy-VII-Remake-komt-eerst-naar-PS4 En dan hadden ze lente dit jaar beloofd.... naaierij
Ging dat juist niet om de "normale" versie? Die gisteren is aangekondigd is de remake... correct me if wrong.
De remakenis dusngewoon ff7! Maar dan mooier? En dan cancelen die normale versie ofzo? Bijna2 jaar wachten welnerg lang
Jep, een echte remake, daar was toen een jaar geleden heel veel gezeik over dat het om een port ging. Maar wordt dus nu een remake.