1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Playstation Store

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Kevf, 25 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
  2. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    EU Store Update

bron

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Section 8 voor 11 euro. Dat is best netjes!

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Hatelijk dat Tales Of Monkey Island nu op de Wii, PC en PS3 is uitgekomen, maar niet op de 360. :mad:

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    je hebt toch ook een ps3?

Is playstation plus al beschikbaar?

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    de 29e pas.

7. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Wanneer komt die remake van Monkey Island 1 nou eens op dat PSN! Zelfde verhaal voor Castle Crashers. :mad:

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik dacht eerst gelezen te hebben dat je VIER games per maand kreeg. Echter dat kan ik nu nergens meer vinden?

9. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Staat op het ps blog iets over de games:

Bron

10. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dan moeten ze de levering flink opkrikken dan, want nu koemn er geen 4 games per maand op uit.|:-

Jammer ook dat ik de meeste die ik echt wil hebben (Flower, FF7 & 8, Wipeout HD) al heb......

11. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Dat is toch best wel nice. Zeker als je in bezit bent van een psp.

12. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Op het officiële PlayStation forum hebben ze een PlayStation Plus FAQ gepost:

Bron

13. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Automatisch updates downloaden.
    Wow dan kun je automatisch je PS3 naar de knoppen laten helpen als ze weer een foute update uitbrengen. :+

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    en ineens niks meer over die vier games. Kon het op andere plekken ook al niet meer vinden

15. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Dit is toch wel ernstig:

There are two types of Subscriber based downloadable content, split neatly into those that you can re-download after your subscription ends and those that you can’t, as we’ve said in the past.

Type 1: Premium Avatars and Themes, which, so long as you download when originally available you can re-download after you end your subscription.
    Type 2: PSN games, PS1 games, Minis and “Premium Game Elements” which we assume is a fancy word for DLC. This, as you’d expect, will no longer be accessible for use after your subscription period expires, even if you downloaded it before expiry.
    Again, the new terms point out that if you do not renew your subscription immediately at the end of each Subscription Period, but later renew your subscription, you may lose your rights to access any Type 2 content. So, either you keep the subscription going, or you’ll lose all Type 2 content.

Zie dikgedrukte. Komt er dus eigenlijk op neer dat je alles eigenlijk 'huurt' voor zolang als je lid bent van PSN+.

16. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik vind dat hele PSN+ helemaal niet op z'n plaats. Laten ze eerst maar eens een goede overzichtelijke store opzetten die makkelijk in de omgang is. Voor mijn idee staat het online gedeelte op de PS3 nog steeds in de kinderschoenen. Het voelt in ieder geval nog steeds niet compleet aan.

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Het zal vast niet zo goed werken als op de 360 maar dat het nog in zijn kinderschoenen staat vind ik persoonlijk overdreven. Zeker de PSN Store is niet de meest overzichtelijke maar als je het een beetje bij houdt dan hoef je elke week maar bij "Spotlight" te kijken en je ziet meteen wat nieuw is. et belangrijkste blijft online gamen en dat is in de laatste 2 jaar echt een stuk beter geworden. Heb bij de games die ik de laatste tijd online heb gespeeld eigenlijk nooit meer lag. Er zullen vast wel wat functies missen tegenover de 360 (cross videogame chat) maar daar waar het om gaat, online gamen, vind ik PSN meer dan goed genoeg

18. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Zo begreep ik het inderdaad ook al in de presentatie van Sony tijdens de E3. Een erg bijzondere regeling als je het mij vraagt... En verder doen ze wel alsof je veel extras krijgt, maar alles dat je als PSN Plus member krijgt, zou je origineel dus eigenlijk als normale PSN member moeten hebben alleen kiezen ze er nu voor om er geld voor te vragen.

19. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    De amateuristische shop geeft mij nog steeds de indruk dat Sony niet weet welke richting ze nou op moeten gaan met hun online diensten. Die shop is ook al meedere malen compleet veranderd volgens mij. Dit geeft mij nog sterker de indruk dat ze heel PSN geen eigen smoelwerk kunnen geven lijkt het wel. Het gaat niet alleen om de te leveren diensten, maar ook een stukje persentatie. Tenminste dit vind ik dan. Ik hoop echt dat het online gebeuren in de toekomst een grotere rol gaat krijgen en dat ze niet de "gratis" gebruikers gaan vergeten.

Laatst bewerkt: 23 jun 2010
  20. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Amen.

Overdreven? Nee, helemaal niet.

Wij moeten in europa echt belachelijk lang wachten op content.

PSN+ gaat er bij mij echt niet komen.

-Auto Updates downloaden? Dat kun je zelf ook makkelijk, is nog veiliger ook.
    -Auto demo's downloaden? Doe ik ook liever zelf, demo's van games die me niet interesseren hoef ik echt niet te proberen.

En dat hele 'huren' van volledig games, staat me ook niet aan.

Nee dank je Sony, dit is niets voor mij.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina