1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Playstation Store

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Kevf, 25 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    PlayStation Plus Explained

Bron

Dus elke maand op z'n minst vier games. Geen cross-game chat met PSN+. Vraag me trouwens nog wel af of die korting van 20% t/m 50% voor alle content geldt, of alleen voor geselecteerde content....

Edit/

PSN+ content voor de komende twee maanden:

Helaas geen korting op alle content, alleen door Sony geselecteerd spul. :'-( De meeste content die ze voor de eerste twee maanden hebben geselecteerd heb ik al in m'n bezit. Jammer dat ze met de lancering van een gloednieuwe dienst hoofdzakelijk oudere content aanbieden. Ik was erg enthousiast over PSN+, maar zoals het er nu naar uitziet wacht ik het nog wel even af.

2. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik blijf het onzin vinden dat je de games die je krijgt niet mag behouden na het opzeggen van je abbo. Zelfs Microsoft is niet zo erg. |:-

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Full Game Trial: inFamous, Mushroom Wars

Infamous? :eek:

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    2e maand is niet zo interessant maar WipeoutHD in de 1e klinkt aantrekkelijk. Gratis LBP die je mag houden is ook lekker.

Misschien dat ik toch maar een abbo ga nemen. Zijn er nog plekken waar je die PSN Vouchers het goedkoopste kunt krijgen, of is het overal hetzelfde?

Laatst bewerkt: 24 jun 2010
  5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    mja , wipeout en LBP kosten nu ook geen drol meer. Ik wil voor dat geld graag verbeteringen aan het netwerk en de functionaliteit zelf zien.

6. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Bij de winkels waar ik vouchers heb gezien, waren ze allemaal 20 -, voor een 20 euro voucher. Hetzelfde geldt voor de 50 euro voucher. Niet vergeten dat je pas LBP krijgt als je een jaar abbo neemt :eek:.

7. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Voor de mensen die geen tot weinig content uit de store hebben gekocht of net een PS3 hebben is het aanbod voor de eerste twee maanden incl. gratis digitaal exemplaar van LBP natuurlijk vrij aantrekkelijk. Mensen die de afgelopen drie jaar regelmatig content uit de store hebben gekocht spreek je op dit moment een stuk minder aan met de aangekondigde content. Deze mensen zijn volgens mij toch wel de grootste doelgroep die je een jaarlijks abonnement wil aansmeren. Ze bieden imo op het moment niets aan om deze mensen over de streep te trekken. Korting op door Sony geselecteerde content vind ik nog de grootste tegenvaller. Geef dan een kleinere korting op alle content i.p.v. alleen op je eigen games/dlc die je een boost wil geven omdat de verkoop is teruggelopen.

Dat je de games die ze weggeven niet meer kan gebruiken zodra je geen abonnement meer hebt is inderdaad minder, maar ik begrijp ook wel waarom Sony hiervoor heeft gekozen.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    je betaalt er ook maar 4 euro per maand voor he ;)

ik vind de service helemaal niet zo gek. Ik wacht nog even af, want qua prijs vind ik het dikke prima. Tis alleen dat ik moeilijk afscheid kan nemen van games en dat zou nu dan inhouden dat ik altijd lid moet blijven (wat ze natuurlijk ook willen)

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Weet ik. Ik was dan ook van plan om maar direct voor een jaar lid te worden.

Ik heb nog nooit wat uit de store gekocht, dus zowat alles is interessant voor mij. :+

10. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Firmware 3.40 & PSN+

Bron

Uitgebreide info over v3.40:

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    hmm niet echt boeiend en met Plus kijk ik toch even de kat uit de boom. Ik speel psn/xbla games echt zelden

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Is een Duitse of UK PSN voucher te gebruiken op een NL account? Die zijn @ eBay namelijk een paar euro goedkoper dan de NL kaarten.

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Uk voucher is toch in ponden? Lijkt mij dus niet dat je die op de NL Store kunt gebruiken

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hm, niet bij nagedacht... En de DE kaarten?

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    geen idee

@Arjan: Toch maar PSN+ gekocht?:+

16. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Als ik nu iets wil kopen uit de Store moet ik dus PSN+ hebben? :+

17. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
  18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Toch ook maar gedaan.

Wipeout, Destruction Derby en LBP zijn al aan het downloaden.

19. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja, de games die ik echt wil hebben, heb ik al gekocht, dus daar hoef ik het ook al niet voor te doen....

Nee, ik laat deze voor mij nutteloze toevoeging mooi liggen.:)

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Idd... Wipeout en LBP zijn heel mooi meegenomen maar die heb ik beide al. Was het nu Fat Princess (oid) en Motorstorm2/inFamous geweest had ik het denk ik wel gedaan

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina