1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Playstation Store

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Kevf, 25 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Als het goed is kun je de demo morgen vroeg (via een US account) of ergens in de middag gewoon downloaden

2. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Dit is ook het enige voordeel van Playstation Plus. Verder zie ik nog steeds geen voordelen! Je krijgt spellen gratis die je normaal gesproken never te nimmer zou kopen. En dan nog het ergste, 50% korting krijgen op bepaalde spellen of functies, ja lekker hoor, leg je dan 60 euro voor neer! Nee, ze moeten het toch echt stukken aantrekkelijker maken wil het succesvol zijn.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Tsja, dat is smaak he. ;)
    LBP, Wipeout HD en komende maand Sam & Max zijn games die ik wel zou kopen. Alles wat ik daarnaast krijg is mooi meegenomen, maar alleen al met die 3 games heb je de kosten van een jaarabbonnement eruit gehaald.
    En dat is buiten het voordeel van eerder toegang hebben tot demo's en beta's.

Oeh, en gratis DLC krijgen. Ik weet niet wat hun normale prijs was, maar het is iig al handig dat ik nu die Killzone en Motorstorm DLC heb. Ik heb de games nog niet, maar ik zie mezelf die wel nog een keer kopen in de toekomst. Voila, nog meer geldbesparing. ;)

Ik heb er iig (nog :p) geen spijt van. (het is trouwens €50)

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had LBP, Wipeout HD al. Al een aantal goede PSN games gekocht dus dan was het gelijk al een stuk minder aantrekkelijk.

Gaat die DLC ook weer "weg" als je geen PSN+ meer hebt?

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Als ik me niet vergis mag je de DLC houden. Ook als je abbo afloopt.

6. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Extra content voor PS+:

Edit//

Weer extra PSN+ content:

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hmmz , ik zet net mn ps3 aan en blijkt dat hij wel de Mafia demo automatisch heeft gedownload maar niet de gratis ps+ content (Zen pinball en nog wat andere crap).

Dat is dus niet echt handig, ik heb liever dat hij alles wat onder het PS+ abbo valt autmatosisch ophaalt maar demo's enzo mag hij van mij laten staan

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

More Exclusive Extras for PlayStation Plus Members

Hi Guys, back again just to let you know that we have managed to secure another early demo for PS Plus members.

From the 25th August, Plus members will have early access to the latest demo of R.U.S.E.

This is exclusive to Plus members until the 1st Sept, when the demo will be available on the Store.

As with the last demo, you will be able to download this from the Plus section of the Store or you will get it via Automatic Downloads if you have this feature switched on.

Will let you know as soon as we have more little treats for you during the coming months.

See you soon

James

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Vandaag nieuwe + content. Was het alweer vergeten.

New PlayStation Plus Sign Up OFFER And Content For September And October

I hope everyone who has signed up during Aug has enjoyed the continued LBP sign up offer?! If you signed up early in the month (or are in German, Greece or South Africa) and didn’t get your copy of LBP in the Plus section straight away, then don’t worry, you will be emailed a voucher for this as soon as possible.

Now, for all those who haven’t signed up to Plus yet, here’s just one more reason! Sign up for a 1 year membership between the 1st September and 5th October and you will get all the great features of Plus AND a copy of the great PS3 game Ratchet and Clank: Quest for Booty, completely free and yours to keep forever.

“The mysterious Zoni have taken Clank! Now Ratchet must use his space-age weapons and new Omniwrench to battle Captain Darkwater’s band of cut-throat ghost pirates to find the Fulcrum Star – a lost treasure that could be the link to finding his best friend.”

Here’s the list of great content that is available to Plus members from September 1st – October 5th

PSN: Sam and Max: Devil’s Playground (entire season)
    minis: Vector Tower Defense, Echoes
    PSOne Classic: Oddworld: Abe’s Oddysee
    Full Game Trial: Warhawk (Plus exclusive 50% discount for Plus members on purchase), Inferno Pool
    Exclusive Discounts: LBP: Ico and Shadow of Colossus costume pack – 50%, Metal Gear Solid (PSOne) – 50%, Warhawk – 50%, Pixel Junk Shooter – 20%
    DLC: Exclusive UFC Undisputed 2010 DLC
    Dynamic themes: Exclusive PlayStation Move theme, Exclusive ‘Fish Tank’ theme
    Premium avatars: Eye Pet Blue Goalie Avatar, Eye Pet DJ Avatar​

And here is what you can expect to see from the 6th October – 2nd November

PSN: Street Fighter 2 HD Remix
    minis: Aero Racer, Yeti Sports
    PSOne Classic: Syphon Filter
    Full Game Trial: Gravity Crash (Plus exclusive 50% discount for Plus members on purchase), Hustle Kings (Plus exclusive 50% discount for Plus members on purchase)
    Exclusive Discounts: Burn Zombie Burn (inc. free exclusive Home item for Plus members who buy)
    Dynamic themes: Exclusive Move ‘Start the Party’ theme, Exclusive ‘Halloween’ theme
    Premium avatars: Pain: Jarvis and Le Toot Avavtars, SingStar: Wannabe and Rising Star Avatars​

As before, you can rest assured this is not all that will be available each month; look out for some more exclusive, surprise treats, coming to Plus in September and October.

Hopefully there is plenty there to entertain you!

As always, please feel free to tell me if there is anything in particular you would like to see in the Plus content list.

Enjoy all this and keep an eye out for some extra exclusive treats during the month!

Hopelijk deze keer ook wat beters door de maand heen. US kreeg nog wat extra mini's, wij kregen Tomb Raider wat eerder. Ach, het is beter dan niks natuurlijk, maar toch... Ik blijf vooralsnog jaloers op de US mensjes

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Fish tank theme, Sam & Max en Abe's Oddyssee :) leuke update

11. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja, R&C heb ik al, dus weer geen leuk cadeautje om Plus toch eens te proberen.....=(

Als je nou eens zelf mocht kiezen.....

12. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nice. Die ga ik denk ik ook weer eens doen. :cool:

Nu de demo van Vanquish aan het downloaden. Ben benieuwd. :)

13. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De PSone games zien er niet uit op een FullHD tv 8)

Wilde graag TomBraider hebben maar vind €9,99 veel geld voor een onbewerkte game.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is wel waar, ik had Medieval gedownload maar dat was wel even slikken. Toch ga ik Abe nog wel even checken :)

15. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Medieval was mijn 1e PSone game voor de PS3 en ik was behoorlijk onder de indruk van de belabberde beeldkwaliteit op mijn 40" FullHD 8)
    Van een afstand van 3m kon ik elke pixel van de game tellen :+

Als de games nu waren geupdate naar de huidige standaard van minimaal 720p , dan heb ik best betalen voor de games.
    Heb vanmorgen wel genoten van de geluidjes van Abe !

16. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Ik zit echt met een probleem jongens. Ik wil zo graag LocoRoco Midnight Carnival downloaden. De Ultimate Edition kost namelijk maar 6 euro! Natuurlijk kan je hem alleen in de Store kopen.

Maar ik heb geen creditcard. En die tegoed kaartjes zijn alleen van 20, of 50 euro. Hoe kan ik nu dat spel kopen? Ik zie geen optie's meer.

Ik wil best wel een 10 euro kaartjes kopen, maar die is alleen voor de US Store.

http://1stoppoints.com/

Is er een manier, om dit spel toch te kopen?

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Nope alleen via CC en kaartjes. Maar je kunt dan toch gewoon een €20 kopen en de rest bewaren? Er zal vast wel ooit nog iets in de store komen want je hebben wil

18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, netteller, wirecard of gewoon 3vcash.

19. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Werkt dat ook gewoon, en is dat wel veilig?

Ja, dat kan wel. Maar ik ben aan het sparen voor een computer. Die 6 euro kan ik dan wel missen, maar 20 euro vind ik nu nog te veel.

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Enslaved demo op PSN!
    En aanbiedingen (Zitten mooie tussen, Peggle, Pain volgens mij en Monkey Island!)

Tot en met 22 september:
    The Secret Of Monkey Island: Special Edition (was €9.99, nu €4.99)
    Monkey Island 2 Special Edition: Lechuck’s Revenge (was €9.99, nu €4.99)
    Monkey Island Special Edition Bundle (The Secret of Monkey Island and Monkey Island 2) (Aanbod voor één week waarbij beide titels €7.99 kosten)

Tot en met 29 september:
    PAIN (was €7.99, nu €3.99)
    PAIN – Amusement Park (was €4.99, nu €2.99)
    PAIN – Movie Studio (was €4.99, nu €2.99)
    Peggle (was €7.99, nu €3.99)
    Mega Man 10 (was €9.99, nu €4.99)
    Age of Booty (was €9.99, nu €4.99)
    World of Pool (PSP) (was €7.99, nu €5.99)
    Stateshift (PSP) (was €7.99, nu €5.99)
    WWII: Battle Over the Pacific (PSP) (was €7.99, nu €5.99)
    Vibes (mini) (was €4.99, nu €2.99)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina