1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Playstation Store

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Kevf, 25 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Damn, dat lijkt me inderdaad ook wel wat, waar schrijf ik me in?

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Geen idee. Las alleen dat een aantal mensen uit het niets een key hebben ontvangen.

Zijn tot nu toe alleen EU mensen die een key hebben ontvangen, dus we maken iig nog een kans. :p

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    waar zag je trouwens dat die DC beta 15GB is?

volgens mij geeft hij bij mij aan anderhalf uur bezig te zijn en dat zou ik nooit redden met mn 20mbit

stom eigenlijk dat ik m nou gestart had want ik wou nog even Castlevania gaan spelen :mad:

Laatst bewerkt: 14 dec 2010
  4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    EU PS Blog
    Heb ook op een forum gelezen dat je ook kan quitten, en dat ie dan later gewoon weer verder gaat. Maar pin me er niet op vast. :+ Heb het zelf niet geprobeerd.

Pff, al die moeite voor een beta wat me eerlijk gezegd niks interesseert. Maar goed, ik moet toch gebruik maken van dat PS+ abbo! :p

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ah zo , hij gaat t straks natuurlijk nog uitpakken en installeren.

Morgen maar even kijken of t wat is. Ik heb me er nog niet echt in verdiept.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hij is klaar en geinstalleerd maar als ik het spel start krijg ik een 'no reply from server' melding

denk dat er nog niet gespeeld kan worden vandaag

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Oh,, gelukkig dat had jij dus ook. Dacht even dat er iets mis was met de download. :+
    Had om 21:50 gekeken en verwachtte dat ie rond 22:30 klaar zou zijn. Maar toen ik om 22:15 even ging checken zag ik die error staan.

Ik was al klaar voor mijn FUUUUUU momentje. ;) No way dat ik weer die 15 GB zou hebben gedownload.

8. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Raad eens wat ik ontvangen heb. :+

Deze mensen behoren (meestal) tot het vaste beta team van Playstation (EU), waaronder ik. Sinds de Playstation 2 is deze groep al actief en word voornamelijk gebruikt door first party developers.

Laatst bewerkt: 15 dec 2010
  9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik haat je :+

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Splash Damage is niet eens First Party. =( Maar hoe word ik lid van dat team? :+

En download die beta eens snel op die Dummy Account. :p

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dat zou ik niet doen, dat heb ik met de MoH beta gedaan en toen kon vervolgens niemand hem downloaden :+

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Damnit. :mad: Van alle beta's die de laatste tijd langskomen is dit juist een van de weinige die ik wel echt wil proberen. Bij de rest doe ik alleen maar mee omdat het kan. :+

LBP2 beta ga ik ook verwijderen omdat ik de full game voor mezelf niet wil verpesten door er nu al op uitgekeken te raken.

13. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, klopt. Af en toe gebruiken (kleinere) developers ook onze beta groep. Goede vraag... Destijds was het puur een aanmeldformulier op de website van Playstation, maar tegenwoordig houden ze volgens mij via het Playstation forum wervingsacties.

Beta's zijn meestal gekoppeld aan PSN username o.i.d. dus daar ga ik niet aan beginnen. :):

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Ik heb even wat filmpjes bekeken van DC universe en het lijkt me eigenlijk best wel vet.

Heb me nog nooit echt in een MMO verdiept (sinds phantasy star op de Dreamcast) maar dit lijkt me wel een leuke.

het ziet er grafisch ook allemaal best aardig uit voor een MMO en het lijkt erg actiegericht te zijn.

Filmpjes doen me een beetje aan crackdown denken (nu maar hopen dat de controls beter werken dan in Crackdown 2, als er net zon brakke autoaim inzit en je dezelfde draaisnelheid hebt ben ik meteen weg)

Gister ook wat filmpjes van Brink gameplay zitten kijken en eerlijk gezegd ziet het er niet zo baanbrekend meer uit als vorig jaar. Zeker niet als je het vergelijkt met bijv Killzone 3.

Ben wel benieuwd naar impressies van de gameplay. En dan vooral of dat SMART movement wat toevoegd of niet

Laatst bewerkt: 15 dec 2010
  15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nu Crackdown niet al te veel afkraken he, die is net onderweg naar mij. :p

Het ziet er ook allemaal best aardig uit, maar ja... het is een MMO. Daar ben ik nooit zo weg van.

Veel impressies van Brink zul je niet horen, want er zit een vrij strenge NDA op.
    I know, had het zelf ook niet gedaan. ;) Can't blame me voor het willen van die beta, toch? :+

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vond de eerste crackdown vet maar in de 2e irriteerde ik me er gigantisch aan dat je de sensitivity niet in kan stellen. Je draait zo tergend langzaam dat zelf mikken niet echt een optie is en de autoaim is ook nog eens matigjes...

maar orbs verzamelen blijft leuk :)

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ok, de servers doen het. Dit is het geworden. :+
    Iemand nog een hippe naam? Ze heeft super-speed en haar kracht is vuur.

En wat is btw het verschil tussen PVP en PVE? Moest een server kiezen en heb gewoon de bovenste gekozen. Die was PVE dacht ik.

18. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Firebolt.:b:

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Meh, komt wat standaard op me over. :+
    Zo.

20. Delphiki