1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Playstation Store

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Kevf, 25 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Twijfel nog wat ik moet nemen. Zit nu met het scherm voor me :)

Dead Nation is toch een soort arcade titel?

2. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb dus (nadat ik wat ruimte had vrijgemaakt) gedownload: Super Stardust HD, inFamous, Dead Nation en Ratchet & Clank

Het zijn allemaal wel aardige spellen die ik anders nooit gekocht zou hebben. Maar nu ik ze heb, zijn ze wel leuk.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Super Stardust HD staat er bij mij niet bij!?

4. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    US Store ;)

5. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Nu de store online is wil ik mijn battle code voor Homefront invoeren, maar ik krijg telkens de melding dat de code incorrect of niet meer geldig is. Wat kan ik hieraan doen ? Ik heb het spel bij play-asia gekocht dus misschien heeft het daarmee te maken ?

Sent from my Desire HD using Tapatalk

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Yeuh, blijkt dat ik ooit nog een account heb aangemaakt. Nog meer gratis games! :cool:

Wipout HD en Dead Nation dan binnenhalen en PS+ daar activeren als mijn huidige op mijn normale account verloopt.

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Even Dead Nation opstarten. Gelijk een 'update' van 182 MB. :emo: 5898 minutes left 8) Mijn god zeg wat is de PS3 KUT met dit soort dingen.

<3 Microsoft/Xbox met hun patches. (en hun servers :+). Je kan gewoon geen enkele game opstarten zonder deze ellende.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ze zouden die automatic download feature voor iedereen beschikbaar moeten maken in plaats van alleen voor + members.

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    drama idd, ik weet nog wel een keer dat ik een update had voor Eye of Judgement: duurde 23 uur en daarna mislukte de update ook nog eens 8)

Of noby noby boy: die heeft een update gehad groter dan het spel zelf 8)

10. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Gisteren ook met Wipe Out gehad. Eerst moest ik het origineel installeren, vervolgens moest/kon ik de add-on installeren. Toen dat klaar was startte de game op voor een update van geloof ik 150 MB. En toen dat klaar was kon ik nog niet spelen, moest ik eerst weer terug naar het PlayStation menu om de unlock-key te installeren..

Sony: :F:

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Die Automatic Download feature werkt helaas alleen voor de laatst opgestarte games. Voor games die je nog niet eerder hebt gespeeld heb je er dus alsnog niks aan.

Download snelheid is iig wat omhoog gegaan. Nog maar een half uur. :+

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Is toch echt jouw verbinding hoor. Ik had 2 games in ca. 5-10 minuten binnen.

Updates waren seconde werk.

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Er is niks mis met mijn verbinding. Op de 360 en PC gaat het allemaal gewoon snel, het is alleen de PS3 waar het traag gaat. Maar goed, dat kan ik nu ook begrijpen vanwege de drukte. Waar het mij om gaat is het feit dat patches op de PS3 vaak honderden MB's zijn (trouwens knap als jij dat binnen een paar seconden binnen trekt), en dan de laatste dagen natuurlijk ook nog eens met een kut snelheid. IEDERE game weer. Iets even snel opstarten zit er op de PS3 niet in.

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Games op PC installeren gaat sneller. Wipout binnen, maar natuurlijk eerst weer shit downloaden. En dan krijg ik na een kwartier een error code. :F:

15. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Ja Fii, eerst nog de unlock code installeren :p

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Mijn downloads waren nog niet begonnen toen jij al bezig was. Lijkt me raar dat het dan aan het netwerk ligt. Ik heb trouwens Dead Nation en LBP gedownload. Misschien dat het aan de game kan liggen.

Met secondes bedoel ik ca. 20 seconde. Denk dat het iets minder was.

17. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Voor de grap Burnout Paradise gedownload.

Heb ik het spel geinstalleerd, wat denk je . . . UPDATES.

Volgens mij waren de 5 updates groter dan het spel zelf ! :F: Heb er 45 minuten aan gedaan. Daarna binnen 2 minuten met het spel gestopt. :lol:

18. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Het is echt irritant gewoon. Ratchet & Clank downloaden ging nog wel aardig snel, maar het spel installeren duurde iets van 2 uur 8)8)8)

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Voor de mensen met een US account: Super Stardust HD kan ik dus echt wel aanraden _O_

edit: Hm, misschien slecht van mij; afgegaan met nog 19 bommen. :+ Dat had ik beter kunnen aanpakken. O-)

Laatst bewerkt: 6 jun 2011
  20. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ging gisteren maar weer eens Modnation Racers spelen, voor het eerst sinds 8 maanden ofzo. Er moesten 8 updates worden gedownload van 300+ MB per stuk. Heel even de SP gedaan maar wist direct weer waarom ik dit niet meer speelde (hoge frustratiefactor in SP)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina