1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Playstation Store

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Kevf, 25 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik ga maar eens PSN kaartjes kopen. Wil wel een aantal games kopen, maar durf eigenlijk mijn CC niet meer te gebruiken op PSN...

2. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Blijft dat Stardust HD gratis na psn+ is afgelopen?
    Heb hem wel al gedownload maar de PS3 blijft voorlopig ff uit.

3. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die behoort gewoon tot de 2 gratis games als je m kiest als een van de 2.

4. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Iemand die weet wat ik kan doen ?

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Probeer de code eens in te voeren op de PSS van de regio/land van de game (dus waarschijnlijk Amerikaanse of Hong Kongse/Japanse PSS). Moet je wel eerst een account maken voor de land.

Ben nu ook mijn gratis games aan het binnenhalen en zoals altijd gaat het bij tegen half dode slakken tempo.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Draadloos?

Iedereen klaagt over dat het traag gaat. Ik had Dead Nation en LBP in 5-10 minuten binnen. Zou ik dan net rush hour gemist hebben?

7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Yep, draadloos. Mogelijk dat het daaraan ligt maar ik heb geen andere mogelijk :+.

8. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Bij mij ging het downloaden wel snel. Infamous (7GB) was na anderhalf uur ofzo klaar. Alleen heb ik het gevoel dat het installeren een stuk langer gaat duren! 10% na 15min !!!! Wtf?!!!!!

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dead Nation en LBP waren idd ook stukken kleiner. Dacht 1 en 2GB.

10. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    installeren ging bij mij juist sneller.
    downloaden duurde nog geen 20min.

ga denk ik LBP als 2de nemen.

11. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik download ook draadloos en bij mij gaat het tergend langzaam. Ik had de PS3 bijna de hele middag aan en Infamous zat toen pas op 69%. Maar ik heb geen haast, gewoon een blu-ray film kijken en op de achtergrond downloaden. :cool:

12. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    waarom staat er bij mij in de media go nog steeds no content? moet je het echt via de console doen

13. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb WipEout en Dead Nation binnengehaald. Als er mensen zijn die willen multiplayeren/co-oppen, ik houd me aanbevolen :).

14. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Ik zit te twijfelen welke ik nog ga binnenhalen. Als ik het goed begrijp dus, is dat je twee games mag kiezen van die vijf waarbij ze voor altijd @ je HDD blijven staan?

Ik zit erg te twijfelen tussen Dead Nation of LBP. Infamous lijk me niet echt wat, want de demo kon me destijds ook niet echt bekoren al heb ik het een kleine kans gegeven en Quest for Booty is volgens mij toch echt de minste van de R&C serie?

Damn... Ik heb iig Wipeout al gedownload.

15. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Quest voor Booty is zeker niet de minste!
    Wel de kleinste; het was ook maar een add-on (koste ook maar iets van 15 euro bij release). Je bent er dus niet zo lang mee bezig als een Infamous bv.

En Infamous is toch echt wel een hele vette game.

Ik was ook afgehaakt op de demo toen. Het leek mij echt niks.
    Maar omdat ik alle andere gratis games al had, heb ik toch voor Infamous gekozen deze keer.

En ik snap eigenlijk niet waarom ik deze game niet eerder gekocht heb.
    Het is echt een goede game!:)

LBP is echt leuk....maar wel een beetje apart. Besturing is wat raar, maar als je een beetje creatief bent, een leuke game!

Dead Nation heb ik ook gekozen, maar nog niet gespeelt (ben nu eigenlijk constant Infamous aan het spelen) dus daar kan ik niets over zeggen....

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Als je inFamous écht niet wilt... Dan zou ik voor LBP gaan. Zo veel meer speeltijd kun je eruit halen door alle user created levels _O_

17. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Hmm, heb bij mijn usa-account toendertijd een bogus email ingevuld, nu enkele dagen later vraagt hij mij gewoon om de ww te wijzigen en kon zo door naar de us store.

Dankzij dit heb ik nu eindelijk Star .....

De spellen die ik nu heb dankzij de welcome back zijn:
    -Dead nation
    -inFamous
    -Little Big Planet
    -StarDust HD

Dank u ! hahahahah, nu nog wcahten op de Japanse store, daar heb ik wel een emailadres ingevuld waar ik bij kan.

18. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Bij mij staan LBP en Wipeout echt al sinds gisteravon 11 uur ofzo te downloaden, LBP is op 36%, Wipeout ook zoiets, en alleen de uitbreiding van Wipeout is binnen.. Wel draadloos, maar mn ps3 staat bijna naast mn router en heeft 100% ontvangst.

19. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de games (Infamous en LBP) ook draadloos gedownload, nadat de ergste drukte voorbij was. Snelheid was gewoon goed :)

20. tracks789

tracks789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vroeg me af hoe je de gratis playstation plus kunt krijgen als ik naar het welcome back ga in playstation store staat het er wel maar als ik erop klik gaat hij naar playstation plus gedeelte links onderin staat het ook maar als ik daarop druk gebeurd er niks

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina