Dat is hetzelfde, je blokkert je CC voor verdere kosten= dat is de service. En jah, sorry, het stond eral, alleen niet toen ik het bericht aan thet typen was. Ook kosten de MMORPG spellen volgnes mij niet meteen 70Euro, mar wat minder met meestal 1 á 2 'gratis' maanden online spelen. En zeg nou zelf, de meeste spellen hebben een lengte van 40Uur ofzo. 2maanden is veel en veel meer dan dat. En dat extra geld is gewoon nodig, dat houdt het spel fris.
OK, maar dat is meer op basis van het maken van add-ons. Dan is het wel een beetje begrijpelijk. Maar ontwikkelen vindt ik toch niet het juiste woord. Naja, we bedoelen waarschijnlijk hetzelfde
Nou kijk in MMORPG betaal je extra omdat telkens dingen veranderd worden uitgebreid snap je want anders zou je telkens hetzelfde tegenkomen enzo En aangezien je dat niet wilt ontwikkelen ze de game verder zodat het niet voorkomt dat je telkens hetzelfde hebt enzo en daar moet je voor betalen snap ie
Uhmm, Ik NL, heb je gelezen wat ik zostrax zei in een eerder bericht? Nee??? ow wat gek, doe dat nu is dan. Het is namelijk helemaal neit gek om hieur geld voor over te hebben, en je kan dit volgens mij erg goedkoop vinden aangezien je veel mer waard voor je geld krijgt. 10euro voor een manad extra speelplezier? Sorry, maar SplinterCel was ik al na een maand zat, dus dan is zo'n MMORPG voor leke maand 10euro extra heel wat cheaper.
het was sarcastisch bedoeld tuurlijk zijn er mensen die dat er voor over hebben alleen IK (een niet rpg man) zou dat er nooit voor over hebben vandaar dat IK er niet zo goed in kan komen aangezien IK er de lol niet van in zie.
Dan blijft de vraag, of ik op de Xbox kan zien wat een download kost.... als ik bij unreal championship moet dokken voor downloads bijvoorbeeld..... en er staan 4 verschillende levels in het lijstje.... ik wil gewoon voordat ik dat aanklik, kunnen zien wat die download me gaat kosten, voordat ik het selecteer en achteraf een creditcard nota krijg van weet ik veel hoeveel euros..... dat disablen van de service, is volgens mij meer bedoelt als een soort parant Lock, zodat de kinderen niet gewoon heel gemakkelijk met een druk op de knop, de creditcard van Pa kunnen misbruiken...... maw: gaat dit (hoeveel een download kost) duidelijk aangegeven worden of niet?
ik denk dat het ook een soort van parentel lock is, maar ik raad hem toch wel aan omdat ik niet weet hoe ms betaalde contentdownload verpakt, zal eens wat info zoeken op xbox.com
We don't have ALL the answers right now, but we do know that the bigger the chunks of stuff are that you want to download, the longer it's going to take. So, downloading a whole orc village is going to take a while, whereas downloading a spell or a broadsword will be done before you can blink. It'll be the same for pricing. Some stuff will cost money, but there will be plenty of free stuff, too. Don't worry, nothing will ever have hidden charges. Whenever you click the final "Okay" and start downloading, you'll always know exactly how much it's going to cost you. Lijkt me duidelijk.
En weten jullie al wat er gaat gebeuren met de mensen die geen xbox live hebben??? Oja en kan je die content downloads op de memorycard zetten???
dunno, ik denk dat die pech hebben, content op een memorycard zetten, hmmm gaat denk ik niet werken aangezien je volgens mij niet kan specifieren waar je heen download, de gegevens in een andere directory worden opgeslagen dan savegames en dus niet bereikbaar is vanuit het dashboard, de meeste dingen te groot zullen zijn voor een memorycard. Ik weet dit niet zeker maar volgens mij gaat het zo werken, anders zou je namelijk af kunnen spreken met een groepje van download dat even en dat de kosten delen, als dit wel kan is dit natuurlijk heel mooi.
als het goed is is content wel zichtbaar vanuit het dashboard en die staat dan gewoon bij de savegames van de desbetreffende game , gratis content kan je op een memorycard zetten maar premium content niet (en dan moet het ook allemaal nog eens op een memorycard passen)
Jullie vergeten trouwens dat in het geval van MMORPGs je niet alleen betaalt voor nieuwe dingen (nieuwe gebieden, quests, equipment, etc.), maar ook voor de server. In tegenstelling tot spellen als MotoGP, waarbij een willekeurige speler een game kan starten, moet voor een MMORPG de server 24/7 in de lucht zijn. Dat regelt de maker van het spel allemaal, en dat is natuurlijk ook niet gratis. Natuurlijk maken ze er ook nog winst op, maar daar zijn het bedrijven voor . Wat ik begrepen heb, levert MS alleen de techniek om de verbinding op te zetten, e.d. Als je een spel hebt dat een eigen server nodig heeft, dan moet de maker daar zelf voor zorgen volgens mij.