1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Probleem: "Niet zien en horen van personen" tijdens een Live game

Discussie in 'Games' gestart door WouteR, 26 jun 2003.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    jeb je moet het ip weten van je xbox en deze nummers in je router zetten,

    maar dat staat toch duidelijk in deze thread :confused:
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Sorry maar ik ga nu egt zweten .... :{ kortom ik zal wel dom zijn maar ik snap jullie uitleg niet :confused:
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Pak het boekje van je router (gebruikers handleiding) zie hoe je in het menu kan komen --> port forwarding --> voer de gegevens in

    *tip lees deze thread helemaal door
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    *Zoekt naar handleiding en software (die nog nooit is geinstaleerd) van de router**

    alsvast bedankt voor je hulp !
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224

    software kan je niet installeren op een router (wel ehm upgraden ... software staat standaard op je router) ... je moet alleen weten hoe je deze moet bedenaderen ;)
     
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    En wat gaat die cd dan doen die bij mijn router in de doos zat ? t'is wat te offtopic maar ik ben benieuwd ...
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ..ehm geen idee .. mijn cd dient nu als bierfiltje :+
     
  8. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Waahha ! Maaruh ik loop wel een beetje te zeiken nu ...... Ik kan dus nergens een handleiding vinden (en ik weet ook niet of die er wel bij zat) En dus ook niet de routerinstellingen, heb jij ook geen idee ?
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    kijk naar merk router ... + type ... ga naar google en roep om hulp .... degene die jouw router gemaakt heeft ... heeft waarschijnlijk een website ... waar je een handleiding kan downen .. anders moet je een nieuwe router kopen :eek:
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Nou als dat de oplossing is, dan is xbox live jammer maar helaas ... :'-(
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    praat even verder in deze draad vetel dab welke router je hebt
     
  12. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Nou ja... Voordat jij aan je router moet gaan prutsen is het wellicht zinvol om eerst eens te controleren of dat ueberhaupt nodig is... Ahem...

    Ga vanaf je Xbox Live menu naar Main menu en dan Settings en dan network settings.

    Je kunt "Connect to Xbox Live" kiezen (als ik me niet vergis; ik doe het even uit mijn hoofd). Wacht tot je Xbox meldt dat ie "connected" is en druk dan op "Y". Je krijgt dan diagnose informatie. Klik het eerste schermpje weg. In het tweede schermpje staan een drietal gegevens. Kun je die eens bekijken en hier op het forum zetten?

    Suc6!
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2004
  13. nickle

    nickle rainbow till I die

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik ff mag onderbreken..waar kan ik vinden wat DMZ (waar jullie het telkens over hebben) precies is en waar ik dat kan vinden? Ik heb namelijk op dit moment ook hetzelfde probleem van ´Niet zien en horen van personen` met live! speler Dark Aldo en meerderen.
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    heb je de thread al doorgelezen? Wat heb je al geprobeerd?
     
  15. nickle

    nickle rainbow till I die

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    tot op heden nog niks... *)
     
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Hé in iedergeval bedankt maar het was al gelukt ! :) Door die redirect poorten uit je sig. _O_ Ik zal alsnog die gegevens hier neerzetten !
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2004
  17. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke mensen, na 19 paginas doorgewerkt te hebben, ben ik al een heel stuk wijzer. Ik ben bij de instellingen van mijn modem/router gekomen en bij de NAT/NAPT instellingen uitgekomen. Ik wil dus nu de nieuwe instellingen invoeren die de poorten naar mijn Xbox opengooien ( 3074 en 88 ). Verbeter me maar als ik foute dingen zit te zeggen, I'm a n0ob. _O_

    ik ben nu in dit scherm terechtgekomen:



    NAPT Settings


    Nr Type Inside address Outside address Prot State
    1 Temp 10.0.0.151:3074 unspecified:3074 udp NONE

    - - - - - -
    Specify following properties and click 'Apply' to commit.

    NAPT properties:

    Protocol: tcp of udp ( ik kan kiezen :9 )

    Inside IP: Inside Port:

    Outside IP: 0.0.0.0. Outside Port:




    Help Apply Clear


    Default Server

    Specify the server address:

    IP address:

    -------------------------------------

    Oke er zijn dus nog drie vakjes die ik moet invullen ( ervan uitgaande dat die 0.0.0.0. daar hoort te staan ). Ik heb ( zelfs na het topic doorgelezen te hebben ) geen idee welke getallen daar moeten komen te staan.
    En wat al gegeven stond, dit dus:
    moet gewoon blijven staan?

    Last question, hoe vind ik de IP van mijn Xbox?
     
  18. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Goed zo. Nu nog even het stukje net boven jouw post lezen:

    Voordat jij aan je router moet gaan prutsen is het wellicht zinvol om eerst eens te controleren of dat ueberhaupt nodig is...

    Ga vanaf je Xbox Live menu naar Main menu en dan Settings en dan Network Settings.

    Je kunt "Connect to Xbox Live" kiezen (als ik me niet vergis; ik doe het even uit mijn hoofd). Wacht tot je Xbox meldt dat ie "connected" is en druk dan op "Y". Je krijgt dan diagnose informatie. Klik het eerste schermpje weg. In het tweede schermpje staan een drietal gegevens. Kun je die eens bekijken en hier op het forum zetten?


    Het IP adres kun je vinden door bij Network Settings "IP address" te kiezen. Hij staat waarschijnlijk wel op 'automatic configuration' of zoiets, maar daaronder laat ie desondanks je IP adres zien. Ik vermoed dat dat iets in de trant van 10.0.0.152 of zoiets is.
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2004
  19. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Het IP adres was inderdaad zoiets namelijk 10.0.0.151
    Ik ga terug naar de router instellingen en zie dat de eerder genoemde entry die daar al staat:

    Een entry van de Xbox is, het IP-adres is immers hetzelfde. Ook is te zien dat UDP al op 3074 staat, wat ook de bedoeling is. Over UDP 88 en TCP 3074 staat er niets. Wil dit zeggen dat ik nieuwe entry's moet maken die hier mee overeenkomen, of wil dit zeggen dat alles al goed stond?
     
  20. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    [zucht]

    Voordat jij aan je router moet gaan prutsen is het wellicht zinvol om eerst eens te controleren of dat ueberhaupt nodig is...

    Ga vanaf je Xbox Live menu naar Main menu en dan Settings en dan Network Settings.

    Je kunt "Connect to Xbox Live" kiezen (als ik me niet vergis; ik doe het even uit mijn hoofd). Wacht tot je Xbox meldt dat ie "connected" is en druk dan op "Y". Je krijgt dan diagnose informatie. Klik het eerste schermpje weg. In het tweede schermpje staan een drietal gegevens. Kun je die eens bekijken en hier op het forum zetten?
     

Deel Deze Pagina