1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Probleem: "Niet zien en horen van personen" tijdens een Live game

Discussie in 'Games' gestart door WouteR, 26 jun 2003.

  1. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Kabels vervangen? Onze kabels zijn zeker wel goed! @home had ik gister gebeld maar als je begint over Xbox Live verwijzen ze je door naar Xbox helpdesk, Xbox helpdesk zegt dan dat het aan je router ligt?? Mijn IP adress van de Xbox is: 192.168.123.139, IP van mijn vriend krijg je later.

    Bedankt voor je hulp!!
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2005
  2. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem gewoon een andere provider, wordt echt helemaal gek van @home! De ene keer is er niks aan de hand en nu begint het gekloot weer!
     
  3. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag weer gebeld naar @home en uitgelegd over het aantal niet ontvangen pakketjes. Na een half uur en 4 computer nurdies aan de telefoon gehad weten hun ook niet waar het aan ligt. Maar ze sturen wel een geheel gratis nieuwe Arris-kabelmodem op en dan moet ik onze Com21 modem terugsturen! Is dit modem beter, hebben jullie hier goede ervaring mee met dit modem??

    /Mod Edit je post de volgende keer. - !SIC!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 mei 2005
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Jij hebt minder last van packet loss dan je vriend... een oude modem kan de oorzaak zijn van packet loss... echter verwacht ik niet dat je probleem met een andere modem is opgelost
     
  5. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil eigenlijk gewoon weten hoe ik mijn routerinstellingen wijzig..Ik hoorde iets van een ip adres: 129.168.2.1 maar wat ik daarmee moet..Geen idee. Mijn probleem is dat ik soms geen mensen kan joinen, dit gebeurt steeds vaker. Dus hoe wijzig ik die settings van die router?
     
  6. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Zoek in het boekje van je router op wat het adres is om in de router te komen om alles in te stellen.
    Kijk of je ergens poorten kan openen(staat ook in het boekje waarschijnlijk).

    De juiste redirect poorten voor Xbox Live: TCP 3074, UDP 3074 en UDP 88.
    Gooi die open, en het moet werken.

    Om te testen:
     
  7. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is opgelost! Door het nieuwe modem doet alles het weer zoals het moet doen! 8)
     
  8. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Vraag:

    Mijn overbuurjongen en ik hebben samen L!VE en Halo 2 tot onze beschikking, maar wij kunnen elkaar niet joinen. Gek genoeg kan het wel als iemand anders een party maakt (maar daar hebben we niks aan, wij willen double team spelen). Is hier een oplossing voor :'-(
     
  9. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Dit geldt ook voor jou :)

    Jij en je vriend moeten het dus allebei doen.
     
  10. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Dat hebben we al eens gedaan, en het was allebei het zelfde.
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    wat zijn de waardes dan ... als het beide hetzelfde is ... moeten jullie misschien beide wat doen

    Kortom ik heb meer info nodig ... liefst te veel dan te weinig
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2005
  12. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    dit probleem heb ik ook gehad.. ik heb al mn poorten van mn router opengezet en mn xbox in de dmz zone gezet.. nouja alles wat je zou kunnen doen! uiteindelijk heeft één van die dingen geholpen
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    waarsschijnlijk de dmz zone
     
  14. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm destijds had ik wel de goede MT, NT en IC waardes..
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    mjah dit probleem is sporadisch ... vvaak word het opgelost met een statisch adres + dmz
     
  16. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    ik heb ook zo'n probleem: ik kan ineens mense ook niet hore enz. mijn MT en die andere waarde zijn allemaal goed volgens Microsoft, nu heb ik vanalles geprobeerd met de instellinge van de router ook DMZ enz maar ik denk dat ik of t verkeerde heb gedaan of iet fout maar bij dat DMZ gebeure moet ik daar t IP adres van me xbox of van me PC invoere ?
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    wat is goed? als alle waardes 1 zijn ... ligt het probleem niet bij jou maar bij andere ... wat zijn je p en l waardes (eventueel ook je MT NT en IC waardes)?

    NB als je waardes goed zijn .. dan kan je niets doen!
     
  18. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    hier is alles:

    1.00.5971.01
    W: 0000 - 000B
    X: 0000 - F001
    Y: 00A8 - 4840
    Z: 0000 - 0000
    L: 184 ms (185 ms) P: 20/25


    1.00.5971.01

    MT:1 (0015 - 00F0)
    IC: 1 (0015 - 00F0)
    NT:1


    maar de mense die ik niet kan hore kunnen elkaar wel hore :confused:
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je hebt last van packet loss ... 20/25 met andere woorden je hebt last van lag ...

    De probleem kan liggen aan:

    1 Probleem ligt of aan de kabels (vervang kabel)

    2 Probleem ligt aan de verbinding (ben je veel aan het downloaden tijdens het gamen?)
    Heb je het probleem ook als je niet download? Heb je het probleem ook als je niets met je pc aan het doen bent (uit staat)

    3 als het probleem zich voor doet als de pc uit staat dan ligt het probleem aan je modem of aan je provider ... --> contact opnemen met je provider en gaan klagen
     
  20. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    nee ik ben nu met de pc bezig als die uitstaat is t altijd 22 tot 24
     

Deel Deze Pagina