1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Probleem: "Niet zien en horen van personen" tijdens een Live game

Discussie in 'Games' gestart door WouteR, 26 jun 2003.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    eerste tip ... --> kabels vervangen .... en kijken of je het probleem hebt als je pc uit staat .. als je dan geen last ehbt ... dan moet je gaan na denken of je dan niet beter een snellere verbinding kan nemen
     
  2. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    volgens microsoft en al die zooi is de verbinding snel genoeg en kabels vervange helpt ook niet maar als ik m'n router er tussenuit haal doet ie t wel gewoon. het is pas zo sinds die gehele Live updat van maart dit jaar.
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ja maar .. je hebt nu last van packet loss ... dat is lag... lag word veroorzaakt door de bovenstaande dingen die ik noemde ...Packet loss betekend dat niet alle data binnen komt ... dus ook je audio data niet ... gevolg je kan de mensen niet horen... Je andere waarde MT NT en IC waardes zijn goed alle 3 (1) ...

    dus kan het liggen aan de instellingen van de andere.... of aan jouw packet loss... Het probleem kan je niet oplossen met router instellingen ...
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als je je router er tussen uit haalt dan is je snelheid dus de beperkende factor of je router is defect .... Wat is je internet snelheid Upload/Download
     
  5. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    800/256 kbit/s maar ik had nergens last van voor die update.
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je upload snelheid is minimaal ... als je wilt gaan live'n raad ik je aan om de computer uit te zetten ... Gebruik je nu andere programma's op je pc dan vroeger? ... Dat je het probleem voor de updates niet had lijkt me namelijk heel erg sterk

    Jouw probleem wordt veroorzaakt door lag (door intensief gebruik van je computer naast live). Je kan dit probleem oplossen door of je computer uit te zetten tijdens het live'n of een snellere verbinding te nemen
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2005
  7. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    de pc staat eigenlijk altijduit als ik op live ben maar hoe onwaarschijnlijk t ook klinkt voor die update was t echt nooit en nee eigenlijk gebruik ik geen andere programma's dus ik snap t niet.
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je hebt last van packet loss p (20/25) ...
    Je zegt dat je het probleem niet hebt als je router er tussen uit zit ...

    Je verliest dus ergens data ...

    Dan is of je router stuk ...
    Of je moet de kabels vervangen.

    Vervang de kabel tussen modem en router
    en vervang de kabel tussen de router en de xbox

    is het probleem dan verholpen...?
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2005
  9. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    ik zal s probere om de kabel tusse t modem en de router te vervange want xbox- router helpt niet
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    HetWat is je p waarde als je er geen router tussen hebt zitten?
     
  11. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt iig niet aan zijn internetverbinding (snelheid). Ik heb namelijk 512/128 en ik kan gewoon liven, alleen schijnt t dat ik voice lag heb bij halo. Verder heb ik nergens last van, ik moet alleen geen games gaan hosten.
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ehm dan ligt het wel aan je internet verbinding upload 128 is de minimale connectie snelheid ... je kan dan alleen xbox'en of internetten ... maar niet beide ... Als je tegen een kleine groep mensen speelt ... koet je geen lag hebben (4 personen) ... maar met een grote groep krijg je zeker problemen
     
  13. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40



    Wow dan heb jij een hoge ping de mijne is maar 9.0 ms
     
  14. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    @fardo jij zegt steeds dat je minimaal 128 upload moet hebbe maar ik heb 256 dus dan ligt t toch niet aan t internet ? (ps nog niet kabel modem - router verwisseld omdat ik niet weet waar die extra kabel is)
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dit is je probleem ...

    Antwoord op je vraag: 128KB is inderdaad minimaal ... maar voor sommige games is deze upload al te weinig als je met veel mensen on-line wilt spelen ...
     
  16. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    ik heb de kabel van modem <--->router verwisseld maar t helpt niet weet iemand echt zeker dat ik t niet met m'n router kan instellen/configurere.

    Ik heb ook gehoord dat je als je op de router de dmz open zet dat je dat ook op t modem moet doen maar op die site van t modem kan k helemaal niks instellen.
     
  17. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ik vraag me af waarom je Fardo (of mij) niet zou geloven als wij zeggen dat je router helemaal goed geconfigureerd is...

    Je hangt hier toch lang genoeg rond om te weten dat maar 2 mensen alles lezen in L&N, en ook maar 2 mensen zoveel mogelijk mensen proberen te helpen...

    Nogmaals, Fardo heeft het al vaak gezegd, het ligt niet aan je router.

    Dus nogmaals, wat het wel is:
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je MT NT en IC waardes zijn goed ... dus je hoeft niets aan te passen aan je router (de dmz zone helpt dan niet) .... Je hebt packet loss aangezien het niet aan de kabels ligt blijven optie 2 en 3 over

    2 Probleem ligt aan de verbinding (ben je veel aan het downloaden tijdens het gamen?)
    Heb je het probleem ook als je niet download? Heb je het probleem ook als je niets met je pc aan het doen bent (uit staat)

    3 als het probleem zich voor doet als de pc uit staat dan ligt het probleem aan je modem of aan je provider ... --> contact opnemen met je provider en gaan klagen

    -----------------------------
    aangezien je he probleem ook hebt als je pc uit staat kan het nog aan 2 dingen liggen\

    1. Router defect (koop een betere router), maar ik denk dat dit het probleem niet direct op lost

    2. klagen bij je provider (maar met goed kope abo's verlenen ze weinig service)

    Mocht je provider je niet kunnen helpen ... Besluit dan om een andere provider te nemen of een snellere verbinding
     
  19. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    ja de router zou defect kunnen zijn want hij is wel erg warm altijd dus daar zou ik nog even naar kunnen late kijke als ik nog wat heb post ik t wel iig bedankt
     
  20. DA_richard_-

    DA_richard_- Jaaa

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bij de beneden computer een draadloze router neergezet om boven verbinding te krijgen dat heb ikook maar nu wil ik ook in een andere kamer boven Xbox Live krijgen.. kan ik dan een kabel trekken avn de boven computer naar de xbox?
     

Deel Deze Pagina