sorry dubbel post :{
Ik heb net die teringflikker van 2'de lijn Planet gesproken. Na 1 uur te hebben rond gekut en modems gereset is mijn ping nog steeds klote. Mijn up is nu wel weer redelijk. Volgens hem zit ik ook in een geel gebied van de kpn. Dit houd in dat daar slechte bekabeling ligt.
Niemand kan er dus zogenaamd iets aan doen, het is waarschijnlijk gewoon slechte bekabeling. Ik heb trouwens nog steeds last van package loss, ligt allemaal niet aan planet :{
Ik kan mijn abbo opzeggen zegt die gozer tegen me, maar dan zal het probleem bij een andere provider voordoen volgens hem. Als ik die gast na een uur ouwehoeren om zijn naam vraag. Wil die zijn achternaam niet geven :{ , Ik zei, ik bel toch niet met de zwarte markt, je werkt daar toch gewoon? Toch wou die zijn achternaam niet geven, voornaam was Gyros, net echt.
Omdat er in mijn modem settings staat: 768 up/ 3200 down komt alles volgens hem mijn modem binnen. Die kutjanus houd me volgens mij gewoon voor de gek Ik kan proberen abbogeld terug te krijgen door een brief te sturen maar dat is ook nog maar de vraag.
Laatst bewerkt: 13 okt 2005