Ik heb een PM van iemand gehad die dezelfde specs heeft/had als ik.
Zie onderstaande als je aan mijn specs voldoet om het volgende probleem 'waarschijnlijk' op te kunnen lossen:
Quote:
Originally Posted by IvoX
Ik reply even op het bericht wat jij hebt gestuurd met de vraag of ik een thomson modem heb en dat is inderdaad het geval.
Dat komt omdat ik nog niet zolang chello heb en dus heb ik het laatste nieuwe modem van hen.
Maar weet jij hier meer van dan? thnx alvast.
Ja dan heb ik misschien wel eens handig Nieuws.. ik heb namelijk, zoals alle Chello abbonees een nieuw modem van hun ontvangen, een Thomson.
Sinds ik dat modem heb valt iedere keer de netwerk verbinding zomaar weg.. dit heeft dus waarschijnlijk nix met je Sitecom router te maken aangezien ik dezelfde als jou heb.
Ik heb die mensen van Chello over dit probleem gebeld en hun weten van dit probleem af.. na mijn telefoontje kwam geheel gratis een monteur van Chello met een nieuw modem van Motorola (meen ik) en een dikkere internet kabel.. als je deze problemen nu niet had.. had je ze waarschijnlijk in Juni wel weer gehad want dan gooit Chello zijn snelheden omhoog en daar is die dikkere kabel dus ook meteen voor...
Ik moet je erbij zeggen dat je wel je poot stijf moet houden als je ze gaat bellen want hun proberen de kosten op jou af te schuiven en dat is niet de bedoeling natuurlijk.
Veel Succes in ieder geval
Laatst bewerkt: 9 mei 2004