Ik heb een probleem met Norton.
Pas net een nieuwe laptop, maar Norton stond er standaard op. Daar zit ook een live-update bij. Toen ik mijn laptop eerder vandaag opstartte, duurde het al heel erg lang. Toen hij eindelijk was opgestart, was het CPU gebruik al meteen 100%, dus ik kijken.. en was programma NASW32.exe wat zoveel cpu vrat. gekeken op internet, en scheen een soort bug van norton te zijn.. erg irritant dus. Heb toen Zonealarm maar gedownload, en dacht ik gooi Norton er wel af anders, want blokkeren lukte me niet. Maar met Zonealarm aan leek het probleem ineens voorbij te zijn. Echter.. nu heb ik probleem met Windows media player. het geluid klinkt ineens echt kut en vertraagd. met media player classic heb ik daar geen last van, maar die vind ik minder fijn. Heeft dit met elkaar te maken? moet ik toch nog wat aan norton doen of.. dacht dat heel veel mensen het hadden en wel goed was, maar schijnt dus wel mee te vallen. Msn doet het ook niet, maar ik hoop maar dat dat bij meer is..wil nog weleens even niet werken. Iemand enig idee/ervaring/oplossing voor bovenstaande?
edit: hij spring soms ook ineens omhoog. Net zag ik NSCSRVCE.exe ook van 0 naar 99%..zijn allemaal hulpdingetjes van Norton..
Laatst bewerkt: 30 sep 2006