1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Problemen Spyware, Adware en virussen

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Volkoren, 19 jan 2005.

  1. Ichigo

    Ichigo GLOBAL TETRAHEDRON

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    1
    avast free
     
  2. NLCandyman123

    NLCandyman123 Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    AVG is zeker een goede Anti-Virus.

    Zelf maak ik gebruik van AVG Internet Security.
    Alles-in-1 pakket. ( Anti-Virus, Firewall, Anti-Rootkit, Anti-Spam etc. )
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Maar die is niet gratis ;)
     
  4. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    AVG Free, Avast en NOD32 zijn de drie meestgebruikte gratis antivirusprogramma's op dit moment.
     
  6. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met firefox probleem of algemeen geen idee. Maar het is zoooo gigantisch traag in laden echt 5 minuten alleen al om op google te komen. Is gewoon absurd. En het kwam opeens zo een tijd terug! Ik doe gewoon 10/15min om hier op forum te komen!!! Is echt niet leuk meer. Alles eromheen functioneert wel gewoon goed. Ik snap er echt niks van. En ik verwijder ook van alles. Iemand misschien een programma wat laat zien wat jij allemaal op je pc hebt staan? Bedoel bij confi en dan bestanden geeft hij maar de helft weer.
     
  7. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Klein schopje.
    Niet geheel toepasselijk hier, maar ook weer overbodig om er een eigen draadje voor aan te maken.

    Ik krijg de laatste tijd mailings van Microsoft TechNet. Heb me hier nooit voor opgegeven, maar kan me niet uitschrijven, noch m'n profiel verwijderen. Kan alleen subscriptions beheren, maar sta nergens voor ingeschreven. Hoe de f*ck moet ik die onzin nou stop zien te zetten. Kan het wel in spambox laten komen, maar dan krijg ik het alsnog binnen.
     
  9. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Weet je zeker dat het van Microsoft Technet afkomt en niet een of andere nep mails zijn. Anders zou je nog altijd een e-mail naar MS kunnen sturen.
     
  10. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg precies dezelfde en heb me er ook nooit voor opgegeven. Het stoort me echter niet, krijgen gewoon een insta deleteje. Maar waarom stoort het je alsnog als het in spam komt? Desnoods gewoon de afzender toevoegen aan je blacklist.
     
  11. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Lijkt meer op spy/adware dan op virussen, een virusscanner gaat je dus ook niet verder helpen. Probeer eens Ad-Aware of Hitman Pro o.i.d.
     
  13. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Hijackthis (zoek op google) downloaden, log hier posten! Het is namelijk een hele simpele vorm van spyware. Post dat logje even en dan kan ik zien en zeggen waar het probleem ligt!
     
  14. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    hee Danger doe jij ook aan hijackthis? heb je er zon diploma voor?
     
  15. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Dude; diploma?
     
  16. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Jep daar kun je een diploma voor halen, ik werd hier toen helemaal afgeZeken omdat ik hem niet had en daarover een topic opende
     
  17. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
  18. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

  19. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, een link naar waar staat hoe je die 'nucia diploma' haalt?
     
  20. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet exact wat je bedoelt, kan alleen niet op de naam komen. Nee ik heb niet zo'n diploma. Heb in het verleden veel geoefend op het spywareinfo trainee section met allemaal tutorials. Kon je een soort van internetopleiding krijgen om die dingen te ontcijferen. Ik heb 3/4 gedaan en vond het toen wel weer goed. Ik ben geen pro in het oplossen omdat ik het de scene niet meer volg, rootkits zijn moeilijk te herkennen. Ik heb wel de kennis om logjes oppervlakkig te kunnen analyseren en aan de hand daarvan het probleem te vinden. Elke vraag is al een keer eerder gesteld dus met google kom ik uiteindelijk aan een passende oplossing. Ik weet wat ik doe en wanneer ik er niet zo zeker van ben verwijs ik vaak door naar Nucia. Die jongen hierboven had me het logje gepm't, had last van een simpel stukje spyware. Opties aangedragen en niets meer van gehoord. Wat vrij veel gebeurt ook op zo'n helpforum, ook voor mij de reden om er niet verder mee te gaan. Het komt heel vaak voor dat je tijd ergens in steekt en uiteindelijk of geen reply meer krijgt, of men je toch niet dankbaar is. Heb mn tijd wel beter te besteden :).
     

Deel Deze Pagina