[Centraal] Project Gotham Racing 2 @ Live!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Royal, 26 nov 2003.

1. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    lol, maar ik zuig op de nurburgring. Die heb ik ook in 1 keer gedaan geloof ik. Zal hem straks nog eens doen...

ik beweer trouwens echt niet dat jij je ranking hebt door tegen n00bs te spelen. Enkel dat het op die manier simpel is om in de top van de Xbox Live ranking te komen. Veel spelen tegen n00bs..

2. yuki

yuki Speed Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Vaak als ik een game wil joinen in PGR2 krijg ik "the game session is no longer available" te zien.
    Ook als ik invites krijg terwijl ik in mijn friendslist zie dat ze gewoon online zijn.
    Weet iemand hoe dit komt (door host of door mij?)

Verder is het een top game zolang je maar in een groep zit waar niet iedereen elkaar er af beukt

3. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    miss ligt het aan je internet verbinding dit had ik ook af en toe met motogp2

4. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt idd aan je internet, en ik weet neit of je Chello hebt. maar een friend van me probeerd aldoor te joinen, maar als er meer dan zoveel man in de server ziten dan word hij er gewoon automatisch uitgeschopt.

modem reset heeft geen zin. Als je Chello hebt zou ik eventjes bellen. want dat is toch wel XBoxCompatible. Als je wat anders hebt zou ik niet weten wat je zou kunnen doen.

Bij die game lag het iig neit aan de host, want hij had een T3 connectie. en hij wa trouwens ook de enige die er aldoor uitgekicked werd. ook als ie joined komt ie er soms niet in, dan zien wij wel dat hij jopined maar komt gewoon niet verder dan zijn naam.

5. yuki

yuki Speed Freak

Leuk Bevonden:
    0
    ok dan weet ik ff genoeg

thx voor reply

6. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik ook en ik het hetnet dus ik denk niet dat het aan je verbinding ligt.
    Ik denk dat er dan al gewoon 8 spelers zijn.

7. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar je ziet het ook heel vaak. dan zie je iemand in de lobby joinen, en die heeft dan geen stemicoon voor zijn naam.

en na 5 seconden gaat ie er automatisch weer uit.

dus het ligt denk ik wel aan je verbinding, maar dan niet aan Chello. misschien dat je download dan een beetje onder het minimum zit, en dat PGR2 er streng op kijkt naar iemand zijn speed. want sommige 64Kb users kunnen ook op Live MotoGP.

Maar het zou goed kunnen zijn dat dit dan niet zo is bij PGR2, en dat je er gelijk uitgeschopt word als je onder een bepaald minimum zit.

8. DJ Appelmoes

DJ Appelmoes 't Overkomt je

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ook aan je firewall liggen... Tenminste, dat heb ik begrepen van een vriend die Chello gebruikt. Ze hebben even gebeld met X-box en samen de firewall-instellingen doorgenomen. Daarna ging het weer goed.

9. Stealthstorm

Stealthstorm Meuh!

Leuk Bevonden:
    0
    Races Completed 121

1st Place Finished 94
    2nd Place Finished 18
    3rd Place Finished 4

Buiten de top 3 --> 5 keer.

Ik speel altijd tegen same skill of beter dan mij.
    Sommige keren dat ik lager eindigde is door dat mensen zielig gaan beuken heel de tijd of bv. een level die zo kort is met zulke smalle bochten dat als je laatste start je net geen 1ste kan eindigen..lol! |:- :D

Laatst bewerkt: 4 dec 2003
  10. yuki

yuki Speed Freak

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb wanadoo en daar heb ik laatst ook een firewall ofzo laten instaleren.
    dit gaat via wanadoo hoe het precies werkt weet ik niet maar ik moet er wel iedere maand voor betalen.

kan het daar aan liggen???

11. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Topgame voor online.
    Gister voor het eerst online gespeeld met stel Nederlanders. Erg veel gelachen en plezier gehad!
    Mij boeien die scoreboards totaal niet. Ik ga niet de hele dag gamen om hoog op die scoreboards te komen.

@Mirik: Haalde jij mij gister net voor de finish online nog in en zo won je de race?? :eek:

12. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind die scoreboards juist wel leuk. Geeft je echt een motivatie om je prestaties te blijven verbeteren. Ik heb het gister ook voor het eerst online gespeeld, en op 1 baan stond ik 1 plaats onder SchumiF1. Tja dat kan ik, McLaren nl, natuurlijk niet hebben en heb toen die baan nog maar een keer gedaan om in ieder geval boven hem te staan. Ik sta er nou 3000 plaatsen boven. :p

13. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb schijt aan die scoreboards, ik race alleen met nederlandse Friends omdat dat het relexte is en het eerlijkst verloopt!

14. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    Er is nu een coole mini game bedacht in PGR2 door OLDDOG.
    Het heet:

Slow car Fast car

en het gaat alsvolgt:

Variant 1:
    (Er van uit gaande dat je met een volle game van 8 man zit)

Je bent met 4 teams van 2 personen.
    1 met een mini en 1 met een ultimate car.
    Je raced op Nürenburgring.
    Het team waarvan de mini het eerst over de finish is heeft gewonnen, en de ultimate moet er voor zorgen dat dat gebeurd.
    Dit kun je doen door de andere mini's te dwarsbomen, maar je kunt bijvoorbeeld ook je eigen mini duwen*) .
    Alles mag. Behalve cheaten.

Variant 2, die is tactischer en ik vind hem leuker:
    (er ook weer van uitgaande dat je een volle game hebt.)

Er zijn nu 2 groepen van 4 mensen.
    In elke groeps zit 1 mini en 3 ultimate auto's.
    Het principe blijft hetzelfde:
    De mini van jou team moet eerder over de finish dan die van de tegenstander, alleen nu kun je gaan werken met aanvallers EN verdedigers, en het is aan het team hoe je dat verdeeld.*)

Probeer dit maar eens, ik met al meer mensen zijn er aardig aan verslaafd geraakt.:cool:

15. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is een lachuh spelletje. Gister heb ik het al gedaan met jou en een paar anderen.

16. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet praten online met pgr2??? Met alle 2 mijn headsets niet :confused:
    Weten jullie wat er wrong is?

17. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Heb je hem niet op mute staan??

18. Crispin

Crispin Me

Leuk Bevonden:
    0
    wow, dat is wel heel dul

19. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ja, dacht ik eerst ook dat je niet kon praten.

Het is zo dat je naam wit blijft terwijl je praat. De anderen zie je geel. Het is vrij verwarrend.

20. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd... ik d8 dat niemand mij kon horen...
    Mijn dingetje bleef wit..
    Was met een paar amerikanen en die waren denk ik niet bereid om iets te zeggen :mad:

Deel Deze Pagina