1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Project Gotham Racing 2 @ Live!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Royal, 26 nov 2003.

1. Ik denk dat ik dat spel ook ga kopen. De graphics lijken me echt onwijs mooi en besturing is weer top (hoop ik).
    Over live lijkt het me helemaal cool (vooral dat je van iedereen zijn Ghost kan downloaden!!).

2. Lionhard

Lionhard Guest

Ik heb hem gewonnen op het PGR2 Toernooi op de gamexpo samen met de de echte xbox live ferrari enzo... :cool:
    het is echt een vet spel...

3. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Heb je nou een ferarri gewonnen???

Enne, ik wist nie dat er een chalenge was op de GameXpo

4. Lionhard

Lionhard Guest

schaalmodel 1:18 :)

5. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    ???

Ennu, dankzij wie was jij daar ook alweer???

6. Lionhard

Lionhard Guest

Dat spel is echt vet...
    En het is niet uitgevonden door OLDDOG maar door een groepje amerikanen waar hij bij was...

nou hopen dat iedereen die regels goed dorleest dan hoeven we ze niet meer uit te leggen *)

mmm... misschien kan dit btw wel liden tot een Slow Car Fast Car toernooi.... effe over nadenken...

:D

7. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Klinkt heel cool...ik ga het ook proberen...maar ja moet iedereen in de lobby er wel mee eens zijn8)

8. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    dat lukt altijd wel.
    anders zeg je dat je dat spel gaat doen gaan ze vanzelf weg8)

9. Lionhard

Lionhard Guest

Zolang je de Regels maar netjes en zorgvuldig uitlegd kan niemand het afwijzen... het is namelijk "Cool" :cool:

10. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Aaahhhh...moet het ff kwijt....probeer ik een game te joinen van een paar maten van mij waar ik altijd Live! mee ben, lukt het niet.
    Iedere keer weer die stomme KUT-melding op mijn scherm tijdens PGR2....
    Of ik nu mezelf uitnodig bij hun, of dat ik uitgenodigd word, het maakt niet uit.

"This session is no longer available. Press "A" to continue.

Ik word er zo schijtziek van he....Kutzooi...

Hehe...dat is er uit.

11. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb die melding ook soms gehad maar dan met andere game. Heel vaag eigenlijk.
    Hoop dat ze dat probleem is oplossen.

12. Krishan

Krishan Sho-Kanji Baharoth

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een vraagje, mensen :).

Heb een aantal dagen geleden PGR2 gekocht, maar ik ben niet al te goed (lees: slecht) in race games.

Op zich is dat niet echt een probleem, maar nou moet ik zelf de auto's unlocken om er online mee te kunnen. Hier heb ik niet echt zin in, ik wil gewoon racen op Live met goede wagens.

Kwam dus op het idee om een cheat te gebruiken, maar nou komt mijn vraag: Als je de auto's met een cheat unlocked, kun je ze dan ook online gebruiken?

(Don't get me wrong, normaal gesproken gebruik ik nooit cheats :))

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Er zijn geen cheats :) Jammer.

Daarnaast is het oneerlijk. Wanneer ieman rijdt met een standaard gelockte auto betekent dat dat die persoon werk heeft verricht om die auto te behalen. Dat is dus zijn verdienste.

PGR2 is gebouwd op he tgeven van een eerlijke kans aan iedereen. Door er gewoon een beetje tijd in te steken verdien je vanzelf die tokens om leuke auto's te kopen.

14. Krishan

Leuk Bevonden:
    0
    Oh okey, in ieder geval bedankt :).

15. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    enzo krijg je dus ook niet mensen die helemaal niet kunnen rijden in die super snelle auto's. vergt toch enige oefening om er in te rijden dus...

16. Krishan

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het is leuk voor gamers die niet kunnen rijden dat ze met hun langzaam en slecht bestuurbare wagen worden weggereden door gamers die allemaal een Ferrari onder hun kont hebben..

17. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Je kan als je een game host kiezen voor klasses. Stel jij wilt dat er dan alleen met compact klasse wordt gereden, dan doe je dat toch ook lekker. :)

18. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ondertussen heb ik 65 Platina en 107 Gold medailles. KWS dus al wel uitgespeeld op Goud, maar nog niet op Platina.

Zijn er al bikkels onder ons die de KWS op Platina hebben uitgespeeld? Ik zit deze en volgende week niet op Live (ivm werk ben ik niet thuis), dus alle Kudos die ik extra haal, worden niet naar Live geupload :'-(

19. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Nog 12 in kws (platina dus); Nog 22 in arcade; 1.500.000+ kudo's 101/102 auto's EN pc-prive computer gekocht heute. Wordt volgende week afgeleverd, dan adsl nemen en ----> Cole doet de live-walk !!

20. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Netjes.. Netjes! Ik lees net op XBLRacing.com dat King Tuur de KWS al heeft uitgespeeld op Platinum. Ik had niet anders verwacht :)

Jij gaat wel rap zeg. Ik moet wel zeggen dat het nu iets makkelijker wordt om Platina challenges te halen, met meer ervaring in de voeten en handen. Helaas heb ik al 1,5 week weinig tijd gehad om dit spel te spelen :mad:

Tot snel op Live dan!

Deel Deze Pagina