Zeiden ze ook waarom?... Ik heb wel een vermoeden namelijk. Het lijkt er op dat de EUR PSO-servers nog niet online zijn. Ik krijg iig steeds een foutmelding 'failed to connect to the server enz...' Met Xbox Live connecten is geen probleem, maar met de PSO servers lukt (nog) niet. Misschien dat de servers pas vanaf morgen 'up' zijn, maar ja...had je toch alvast offline kunnen oefenen...doe ik nu ook
Het is toch ook zo dat wanneer je op 60 hertz zit je ook de USA servers kan joinen? Want volgensmij was dat op de gamecube wel zo.
Pal PSO is 'Europe only' géén link dus met US en JPN ships. En de problemen met de servers waardoor sommigen (waaronder ik) niet online konden zijn verholpen! Net voor het eerst een succesvolle verbinding gemaakt Nog niet gespeeld online, maar wel ff 'n questje gedownload.
Oh sorry dat wist ik niet maar leuk dat je nu online kan. zelf heb ik geen live, want de verbinding is niet snel genoeg minimaal adsl comfort nodig en dat heb ik niet
Ik zit nog steeds te twijfelen. Dit omdat ik de game al heb op de DC, zelfs allebei de eerder verschenen versies. Ik vond en vind ze geweldig cool! Maar......ik vind het wel erg erg duur op de Xbox. Ik zal even de DC versie(2) vergelijken met de Xbox versie: DC-goedkoop spel(20 euro ofzo) Xbox-duur spel(60 euro)DC-gratis online Xbox-maandelijks bedrag van 9 euro DC-telefoontikken Xbox-Xboxlive van 60 euro voor slechts 1 jaar+kabelinternetabbo DC-weinig spelers nog online(wel veel van mijn vrienden) Xbox-wemelt van de mensen DC-redelijk veel extra's Xbox nog meer extra's Verder Xbox voicechat Aan de hand van dit lijstje mag duidelijk worden dat ik er niet uit ben...
en? wat moeten wij emt deze info??? ik ga hem zeker halen en word de 9 euro per maand gewoon van de cc afgeschreven?
nee je moet het iedere maand opsturen via de post naar het hoofdkantoor van Sega en ffs ik kan deze game NERGENS vinden!! overal gezocht in iedere winkel overal gevraagd enzo! maar neeeeeeeeeeeeee
E-plaza, hebben ze hem zeker, ik zag hem vanmiddag liggen, bij al de nieuwe stuff die ze binnen hadden, gehad, maar ze mochten nog niet verkocht wordne, maar morge na mijn werk, ga ik hem gelijk haleen.
Ik heb 'em vandaag gewoon bij FRS in Breda gehaald. Nog niet online gespeeld maar wel offline en ik moet zeggen dat het me niet tegenvalt. Het Dreamcast sentiment is terug!
Yo welk lvl zijn jullie nu allemaal?, ik nu alweer lvl 10( 4479 exp ), enheb een HUmar, heb hem gister pas gekocht owja waar staat dat tekentje voor dat je op je borst hebt?, ik heb een Roze
Yo! Zullen we een vaste ship/block/lobby nemen waar alle xboxworld members(nederlanders) komen???? ik ben nu lv. 41, maar ik heb pas 1 nederlander online gezien 3/5 is frans, 2/5 engels en de rest zijn alle andere landen! ik merk het wel Cy'all OnLiNe
Tja, het aantal levels gaat lekker snel aan het begin, al helemaal omdat het zo verslavend is. Ik heb op de Dreamcast een gast van level 104...
Re: Yo! Okay, ik doe maar een voorstel...wat dat je van 'Jasper/5'... Dat ship/block zit iig nooit vol en vind ik nog het meest Nederlands klinken
Ok, then it's official 'Jasper/5' ontmoetingsplaats voor XBW-members (en hopelijk straks meerdere NL'ers ) p.s. misschien beter om dit soort zaken verder in het 'PSO now playing' topic te bespreken? (http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=25764&perpage=15&pagenumber=1) Mensen die hier komen maar PSO (nog) niet spelen hebben namelijk niets aan deze info. Greetz
ik ben vanmiddag ook voor het eerst online, eej, hebben jullie al een beetje RARE items gevonden, ik vond een Sword met 6sterretjes ( weetff niet uit me hoofd hoe hij heet.