Wanneer zal er hier op xbw.nl een review van "PSO 1+2" verschijnen, want ik best wel zo mijn vraagjes over deze game. Ik zou deze game trouwens wel al sneller kopen als die maandelijkse kosten van PSO zelf niet zo hoog waren ( +/- €9,- per maand). Bij True fantasy live online zou mij die prijs trouwens niet zoveel uitmaken ( er zijn natuurlijk altijd grenzen), want die game is gewoon geweldig, lijkt mij.
PSO is ook geweldig, ik vind het de beste game ooit verschenen. Ik heb het dan over de Dreamcast versie, maar dat zal nu heust niet anders zijn. Ik heb zelf even wat geld tekort, ik moet namelijk ook Xbox live erbij kopen.
nou ik kan hem nog steeds niet vinden hier.... FRS afgezocht dan naar dat vage intertoys en toen was het te warm ik wil hem ook PSO
Bestel hem dan even hier: www.nedgame.nl hij is maar 55 euro+7.50 verzenden. Dan heb je het de volgende dag in huis.
w00000000000000t ik heb hem gevonden vandaag!! hij roelt zeer zekers....mmm moet is ff aan mijn level gaan werken want level 4 is nou ook niet iets om trots op te zijn
Nou, dat is niet zeker... Ik heb gehoord van iemand die PSO ook 2e hands gekocht had dat ie geen HL (Hunter's Licence) meer kon aanvragen. Mijn advies: koop deze game gewoon nieuw. Dan heb je zeker geen gezeik, en zijn de eerste 2 maanden online gratis. Dat scheelt je 18 euro, is het uiteindelijk toch goedkoper dan een 2e handsje.
Ik zou hem idd niet tweedehands kopen, er zit een kans in dat je hem dan niet meer online kan doen...
Al heb je hem 2e-hands gekocht en je kunt niet online? Dan ga je toch gewoon terug naar de winkel en zegt dat je dit spel net voor je verjaardag hebt gekregen van je tante ofzo, maar dat je de bon dus niet meer hebt, maar dat de game hier wel gekocht was en dat de game het dus niet goed doet en of je hem voor een ander exemplaar mag ruilen.
das erg risicovol... tis meer dat ik eff geen geld heb....maar me pa betaald die kosten per maand dus dat is geen probleem
Kijk dat zouden mijn ouders dus nooit doen . Hun antwoord zou zijn: " hahahaha.............NEE.......leuk bedacht, dacht je dat nou echt?......."
joh, zoiets zijden mijn ouders ook, maar ik heb ewoon me PU Abbo opgezecht. ik las de PU toch nooit meer, het meeste wat er in stond wist ik toch al.
Die smoes dat je hem gekregen hebt werkt misschien, maar het is een risico. En zoiezo moet je wachten tot ze de acces code manueel resetten... Dus daar gaat wel een tijd overheen als je pech hebt.
Ik heb hem zelf nu ondertussen ook gehaald, maar vind het nog een beetje vaag, niet goed overzicht in de gevechten en in het begin nog erg simpel, maar het schijnt een heel goed spel te zijn dus dat zal nog wel komen.
jah, dat komt zeker wel, wacht maar tot je de eerste LVL Boss tegen komt, dan staa je eerst ff in je broek te poepen, omdat hij zo groot is, en daarna wil je egt niet meer stoppen ( zo ging het bij mij )
erg leuk spelletje maar begin zo langzamerhand tochw el het gevoel te krijgen dat ik alles zo'n beetje gezien heb :| toch nog steeds topgame en nog zeker 100% verslaafd *rent weg naar Ragol* hoe vaak is jullie game al gecrashed met gevolg dat je alles kwijt was? :| mij 3 keer