1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Racing Evoluzione / APEX - Infogrames - Milestone

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 25 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    hmm, 12 euro dus maar. :{



    nah dat vind ik wel dat ik mag zeggen dat ze ff voort moeten maken. waarschijnlijk hebben ze nog ff 1 grote actie gedaan, zoveel mogelijk geld binnehalen, daar bij gcshop, en zijn ze nou met de noorderzon vertrokken :D
     
  2. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Over 1½ uur ga ik 'm halen, ga ik vanmiddag gelijk multiplayeren, laat ik vanavond weten wat ik er van vind.:9
     
  3. Hotshot

    Hotshot Guest

    Hoeveel € was Racing Evo met die pre order actie incl verzendkosten?
     
  4. IcedToM

    IcedToM Guitarshredder

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    46€+2€ verzendkosten = 48€.
     
  5. Hotshot

    Hotshot Guest

    en dan moet je een aantal dagen wachten?
    terwijl hij in sommige winkels 54,95 is :D?
    btw, hij kost bij gcshop 52 euro incl, niet zoveel verschil met die actie.. (gelukkig, want ik heb hem nie pre ordered)
     
  6. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
  7. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    heb em vanochtend ff gehaald, kan em 2 weekjes "keuren"om en alsnog mn geld terug krijgen...
    Maar ik weet niet echt wat ik er van moet vinden. De races zijn ok, de omgevingen van de banen uitmuntend, de AI ok, maar de "feeling"is er niet...ik weet niet wat het is. Het rijden voelt op een of andere manier niet lekker aan. misschien dat dit nog verandert aangezien ik pas 7 races heb gedaan en nog talloze upgrades moet ondergaan.
    De verhaallijn is grappig en maakt je als het ware meer betrokken bij de opbouw van je auto's.

    Al met al een leuke game, maar ben er nog niet helemaal uit..


    ( op dit moment een rond een 8 waard)
     
  8. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Hier sluit ik me bij aan. Als je gek op racen bent is dit een "must-have", maar je moet het weer niet gaan vergelijken met GT3 ofzo.
    Wel is ie(volgens mij dan) veel beter als sega gt of pgr.
    Heel goed vindt ik het ook dat je alle controls zelf kan instellen.
    Dat er een beetje schade in zit is ook erg tof en de AI van de tegenstanders is beter als in GT3. Je wint zeker niet zo makkelijk.
    Al met al is het zeker een leuk spel. Ik zou hem ook een 8 geven.
     
  9. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjonguh jonguh, tis ook nooit goed ook niet he. Je krijgt 20% korting en dan nog gaan zeuren! We hebben het hier over een splinter nieuw spel en dan 20% korting krijgen, is echt zeer nice hoor, damn!

    In de tijd van de antieke guldens was 12 euro toch nog ruim een geeltje. Kun je toch aardig pilsjes van drinken :9

    Als ik al die reacties tot nu toe lees, ga ik vandaag maar wat eerder naar huis om nog ff langs de FRS te lopen. :D
     
  10. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook via Gcshop bestelt en hoop hem snel binnen te krijgen :) Maar ik houdt er wel rekening mee dat het pas na het weekend gaat worden, aangezien ze niet hadden verwacht dat er zoveel mensen op de actie zouden inschrijven. Maar ja, dat is nu eenmaal het risico wanneer je online bestelt. Is dan wel goedkoper, maar er zijn meer factoren die tegen kunnen spelen in de levering.
     
  11. undertaker_fm

    undertaker_fm Active Member

    Berichten:
    353
    Leuk Bevonden:
    0
    WAAAAAAAAAROM KAN IK HEM NERGENS HALEN HIJ IS NERGENS GOD DAMIT!!!!!!
     
  12. xforz

    xforz Guest

    nee, idd ben net ook voor nix helemaal naar de stad gefiets:'-(
     
  13. pjotr

    pjotr Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben tussen de middag in Den Haag ook een aantal winkels langs geweest (Bart Smit, Gameshop, Free Record Shop) kwam hem uiteindelijk tegen bij de Media Markt voor 57,99 euro.
     
  14. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ligt ie al bij de Bart Smit, ik haal em zo op denk ik:)
     
  15. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik raad wel iedereen aan om hem ff in de winkel te proberen
    als dat mogelijk is. Het is niet het makkelijkste racespel.!
    (wel het mooiste :9 )
     
  16. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk is bij mij de status "verzonden" ingegaan bij gcshop
     
  17. focus

    focus Dr. Evil

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem sinds gisteren, maar ik vind hem toch wat tegenvallen. En dan met name het 'designgedeelte', wat er dus helemaal niet is. De graphics zijn prachtig en het racen is ook wel goed (lekkerdan dan in Sega GT, naar mijn mening). Het eigen merk opbouwen vind ik ook maar mager (al kan dat misschien nog wel beter worden, ik ben tenslotte nog maar net begonnen), en die leipe monteur vind ik ook niet alles. Maar ik vind het dus behoorlijk genaaid dat je je eigen auto niet kan ontwerpen (het staat zelfs op de doos dat het kan!), je kunt het model niet eens een naam geven en als merknaam kon ik niet eens 'MP Motorsports' opgeven, omdat dat te lang was (al ben ik nu wel erg aan het miereneuken). Het is zeker geen slechte game, maar hij valt me toch wel een beetje tegen (overhyped dus). Mijn favo racegame qua asfalt betreft is nog steeds Project Gotham, maar ik vind Racing Evoluzione wel beter dan Sega GT.
     
  18. Brutus

    Brutus Xbw user

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel verschillende auto's zijn er eigenlijk bin RE?
     
  19. focus

    focus Dr. Evil

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik niet precies, dacht een stuk of 60
     
  20. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    aha mijn status is ook veranderd naar verzonden, en voor 48 eurootjes w8 ik wel een dagje langer , hele mooie prijs , dimensionplus heeft hem liggen voor 60 euro dus die 12 euro ben ik heel blij mee
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina