1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Racing Evoluzione / APEX - Infogrames - Milestone

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 25 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hotshot

    Hotshot Guest

    66 euro, wow..
    Dat is nog hoger dan the adviesprijs 62.99
     
  2. focus

    focus Dr. Evil

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kocht hem gewoon voor 60 bij de gameshop (Foregames, Tilburg)
     
  3. Hotshot

    Hotshot Guest

    Oja, je vindt em tegenvallen hé ?
    Ruilen voor een van mn games uit mn sig? :+
     
  4. focus

    focus Dr. Evil

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dank je :). Het is geen slechte game, maar ik had er meer van verwacht.
     
  5. Hotshot

    Hotshot Guest

  6. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb 'm ook, hier wat bevindingen:

    Graphics
    De eerste baan die ik speelde was een vierkante baan in een stad. Toen dacht ik: "Is dit het?", zo mooi zag het er namelijk niet uit. De volgende race was in een berglandschap en zag er al stukken beter uit. De landschappen zijn echt mooi, waarbij op de achtergrond soms auto's rijden en de politie afzettingen heeft neergezet. Natuurlijk zijn er ook alle gebruikelijke zonreflecties en redelijk mooie reflecties op je wagen.
    Ook in multiplayer ziet alles er mooi en scherp uit, waarbij bijvoorbeeld zandwolkjes nog even in de lucht blijven hangen.

    Besturing & schade
    De besturing is supersoepel, in het begin ben je dus net een dronken automobilist. Maar ik wende er snel aan.
    Het is alleen niet altijd even makkelijk om tegenstanders in te halen. Je kan soms op een recht stuk schuin tegen een computerauto aan blijven rijden zonder dat jij of de computer spint.
    Wel mooi is dat bijvoorbeeld je bumper schuin gaat hangen en vonken maakt op het wegdek. Ook bij de computerauto's zie je de schade.
    De schade heeft bij mij nog niet tot merkbaar snelheidsverlies geleden.

    Dreammode
    De dreammode is leuk uitgevoerd, en werkt toch wel motiverend.
    Ook leuk is dat je tussendoor bijvoorbeeld een uitdaging krijgt van een krant om een race te winnen.
    Het deed mij eigenlijk een beetje denken aan de toernooien bij Deathrow. Alleen is er nu een kerel die alles aan elkaar praat en ziet alles er wat frisser uit.
    Deze mode heb ik alleen nog niet zo lang gespeeld...
    Het was tot nu toe in ieder geval nog niet echt moeilijk.

    Multiplayer
    Om maar gelijk met een nadeel te beginnen, je begint niet naast elkaar maar in een formule 1 opstelling.
    Dus player 1 heeft gelijk al een (kleine) voorsprong.
    Er zijn geen computerauto's, dus je moet het met z'n tweeën doen. Je hebt wel een kaartje en richtaanwijzer in je beeldscherm , dus mooi voor beginners.
    Het loopt lekker soepel, maar je mist wel het gevoel van "echte" snelheid (maar ik heb natuurlijk nog geen snelle auto's unlockt).
    Je kan elkaar laten spinnen en van de weg af duwen.

    Geluid
    Nog een nadeeltje in multiplayer, als je muziek van je harde schijf speelt, speelt hij heel de race 1 liedje af. En als je herstart begint het liedje opnieuw. Dus je moet telkens terug naar het menu en opnieuw alles kiezen als je weer een ander liedje wil horen.
    Verder wordt het liedje random gekozen.
    Zo gebeurde het dus dat ik aan het racen was met John Lennon (!) als achtergrond muziek (= niet echt motiverend).
    De achtergrond geluiden zijn wel mooi, zeker als je surround hebt, de ingame muziek niet.

    Mijn mening
    - De Graphics zijn mooier dan Sega GT & PGR.
    - De besturing is beter dan Sega GT, maar ietsje minder dan PGR.

    Ik geef het spel voorlopig een 8, maar dit kan nog hoger uitvallen als de Dreammode nog lang duurt en ondertussen niet gauw gaat verdelen. Maar ja, dat kan ik nu nog niet inzien.....
     
  7. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    En kon je met dat ding wel eerste worden? Wat met die zwabber ding van mij... kannie steeds niet langs auto 1 komen...
    als je stil gaat staan... kom je met gemak weer op plaats 2 te staan... maar hoger dan dat lukt niej... of soms ffies... maarja bij elk foutje zitte er dan weer 3 voor je...
     
  8. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF € 66,-?? Bij Bart Smit.......ja daaag dan wacht ik wel ff tot maandag ga ik em bij de FRS in de stad halen.
     
  9. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar welke auto bedoelde je Wouter in die prview???
     
  10. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    [EDIT] twas 64,95.. dus zegmaar 65 ...[/EDIT]
     
  11. undertaker_fm

    undertaker_fm Active Member

    Berichten:
    353
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga hem morgen dan ook halen bij Bart Smit Ofzo had vandaag in de stad gekeken hadden ze hem nergens GODDAMIT> :mad:
     
  12. FLurYu

    FLurYu Me PWN U

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em al een tijdje geleden besteld, maar is nog niet verzonden. Ff een vraagje voor wie em al heeft, heb je een dashboard?? Bij veel spellen is dit niet en dat is eigenlijk wel jammer vind ik.
     
  13. McLaren

    McLaren Kimi rulez 2003

    Berichten:
    286
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem morgen halen, maar moet studeren ... :-(
     
  14. focus

    focus Dr. Evil

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, geen dashboard
     
  15. Gilliano

    Gilliano Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    effe vraagje voor wie hem heeft, kan je alleen met de triggers gas geven????
     
  16. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kan je controller helemaal zelf instellen. Gassen met de triggers of gassen met de pookjes. Het kan allebei.
     
  17. Sam_Fisher

    Sam_Fisher Guest

    Dus wat moeten we met dze game doen?

    KOPEN OF LATEN LIGGEN
     
  18. Japzor

    Japzor ... Biertje ?

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    1
    FF wat vraagjes :

    1. Is dit spel goed voor een beginner ? Ik heb nl. nog niet een racespel op de X-box , of geraced op een console (ok 2 keer bij een kameraad op de Playstation 1).

    2. Kun je (net als bij Deathrow ???) races overnieuw doen ? Ik bedoel , als je bijvoorbeeld een kampioenschap ofzo hebt gewonnen (/verloren) , kun je het dan overnieuw proberen en meer geld verdienen ? Dus als je dan alle races hebt gewonnen dat dan niet in een keer de dream mode over is maar je gewoon meer kunt uitproberen etc ?

    3. Kun je je eigen logo ontwerpen ? Of kun je gewoon uit een stuk of 20 (meer,minder) ontwerpjes kiezen ?

    4. Is het nou moeilijk of makkelijk om een vijand in te halen ? De een zegt dat het heel lastig is , de ander zegt weer dat het best meevalt...

    Ok thanks..
     
  19. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb er in ieder geval geen spijt van dat ik hem heb gekocht.
    Ben gisteren lang blijven spelen, omdat ik telkens wilde zien hoe de volgende banen er uit zien.
    Er zijn trouwens ook hele mooi (en vooral) lange banen.
    Maar ja, wil je simulatie of arcade?
    Als het je niet uitmaakt en je houdt van racen zou ik 'm wel nemen.
     
  20. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10

    1. In het begin moet je even wennen aan de computertegenstander en aan de besturing, maar echt heel erg moeilijk is het niet. Je kan soms bij een achterstand in de laatste ronde zonder afremmen een bocht in rammen en daarmee de koppositie veroveren.:cool:
    2. Ja
    3. Nee, je geeft je auto een naam (van 7 of 8 letters ofzo) en dan kan je kiezen uit stuk of 15 a 20 logo's waarvan sommigen de eerste letter van jouw merknaam gebruiken en sommigen gewoon standaard zijn.
    4. Het is soms moeilijk, bij smalle wegen en als je niet echt harder gaat dan de tegenstander. Maar soms rij je op een lang recht stuk dwars door heel het veld heen. Verder kan je een fout maken (bv. spinne) en eigenlijk makkelijk terugkomen, alleen om ze in te halen gaat de ene keer makkelijker dan de andere
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina