1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Racing Evoluzione / APEX - Infogrames - Milestone

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 25 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Oh ja , nog een ding.
    Kan iemand mij een site geven waar het overall cijfer wordt gegeven van dit spel ? Gamerankings heeft hem niet ofzo..

2. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Dat zal moeilijk worden, het spel komt pas de 18e in de vs.
    Maar ik denk een gemiddelde van rond de 8.

3. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Game rankings heeft 'm trouwens wel, hij heet daar alleen APEX:
    kijk maar

4. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Ok , thanks..
    Ik heb nog een vraagje...
    Replay-waarde... , als je alles hebt geunlocked , wil je het spel dan nog wel overnieuw proberen ?
    (oh ja , en hoe lang doe je eigenlijk over het unlocken ?)
    [Edit] En nog iets , hoeveel wagens en levels heb je ? [edit]

Laatst bewerkt: 8 feb 2003
  5. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb gisteren een paar uur achter elkaar gespeeld en heb...

*gaat even kijken

...27 races gewonnen, dat zijn 9 toernooitjes (van elk 3 of 4 races), soms moet je ze alle 3 achter elkaar doen, soms kan je ze 1 voor 1 doen.
    Er zijn volgens mij iets van 50 toernooitjes....
    dus je bent er wel een poosje mee bezig.

Je unlockt in ieder geval auto's waarmee je in arcade (& multiplayer) kan rijden. Misschien ook andere dingen maar die heb ik nog niet gezien.

Ik denk wel dat ik het later wel opnieuw gaat proberen.
    Je kan namelijk verschillende tactieken proberen (met betrekking tot het ontwikkelen van extra auto's).

6. chaser2600

chaser2600 X-gamer

Leuk Bevonden:
    0
    laat me raden, in dit spel zitten net zoals in gt2002 weer geen weersomstandigheden :confused:

7. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Weet je nog minpunten van dit spel dan ?

8. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    @ chaser2600: Je hebt gelijk

@ Japzor:

Minpunten?
    Alleen maar kleine dingen.
    Bijvoorbeeld, je kan de computer haast niet laten spinnen (als het gebeurd is het wel vet trouwens).
    Als je het spel koopt voor het "ontwikkelen" van de auto kan je dat ook als minpunt beschrijven, want je ontwikkelt niet echt, je maakt alleen keuzes (en zoveel keuzes zijn er ook weer niet).

En zoals ik al eerder zei (en het stond ook in de Xbw review), de multiplayer valt een beetje tegen.
    Maar het zijn allemaal dingen die je niet hinderen, maar die het spel geen supertopper maker maar gewoon een leuk racespel waar je een poos mee zoet bent...

9. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Enne , kun je bijvoorbeeld ook in je garage rondlopen enzo of moet je gewoon op een knop drukken om ergens heen te gaan ?
    En wat kan die secretaresse ?

10. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Je kan in de garage meerdere punten bekijken (je camera zwenkt door de garage):
    - een kast met opties, waarbij je van boven naar beneden kan gaan -van plank naar plank-
    - de auto, waarbij je ook opties hebt (maak een testrit, bekijk 'm [zoomen enzo], en een kleurtje geven [alleen 1 kleur voor heel de auto, dus niet designen].
    - Aan de muur een bordje waarmee je in de raceselectie veld komt.

Later als je merk groter wordt krijg meerdere ruimten:
    - secretaresse (die wat dingen uitlegt/aan elkaar praat) waar ook je trophies worden neergezet
    - een produktiehal (waar je eigenlijk alleen op een monitor kan kijken hoeveel auto's je verkoopt (aan de hand van hoe goed jij raced worden er meer verkocht.
    - een reasarch afdeling (voor ontwikkeling nieuwe auto's).

11. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben net naar Bart Smit geweest , maar heb hem toch maar niet gehaald... Ik twijfel nog te veel. Ik weet ook nie wrom maar ik doe het gewoon.

12. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb em net bij de Bart Smit gehaald, zo ff spelen en post ik vanavond wel m'n mening:)

13. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    je vergeet imo 1 van de belangrijkste minpunten, geen rear view mirror :'-(

ik moet steeds achterom kijken, en daardoor vergeet ik nog wel eens wat bochten :'-(

14. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.078
    Ik wacht ook nog ff. De fimpjes hebben me razend enthousiast gemaakt enzo maar aangezien er nog een zootje racegames uitkomen (V-Rally, nog een racer van Capcom die in Japan plaatst vindt, Midnight Run, Driver 3, Midtown Madness 3 etc.) bekijk ik het allemaal nog wel ff :)

...plus ik ben bluttttt....

15. GCshop.nl

GCshop.nl www.gcshop.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Even een update van onze kant:
    Wij hebben bijna alle RE bestellingen verzonden de afgelopen 2 dagen en de meeste mensen hebben hem ontvangen. Wij hadden wel rekening gehouden met het grote succes van de actie, onze leverancier echter niet. Niet alleen GCshop heeft last van dit, ook andere winkels (zoals Bart Smit) hebben de game niet altijd op voorraad. De prijs van ons is echter wel stukken lager dan andere winkels, dit maakt hopelijk veel goed.

Laatst bewerkt: 8 feb 2003
  16. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    well, k heb em ook binnen, maar k kan em nog niet spelen, moet even mn statistiek leren. heb tentamen maandag. vanavond dus pas scheuren :).

maar jah, s netjes op tijd gcshop :)

offtopic aan gcshop:
    ehm enig idee of jullie nog steel batallion gaan doen? of zal ik em toch maar bestellen bij XBW?

17. FLurYu

FLurYu Me PWN U

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is de status nog steeds "in behandeling" Maarja, hij komt nog wel. Dit weekend moet ik nog ff huiswerk maken, dus ik zou t waarschijnlijk toch maar weinig hebben kunnen spelen.

18. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, heb nu even gespeeld.......

Ik vind idd de besturing beetje vreemd.......voelt gewoon niet zo super, misschien ligt dit ook aan de auto.
    Ander ding, ik vind de framerate misschien beetje laag, maar dit kan ook aan mijn brakke tv liggen.

Zal vanavond wel update geven.

19. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    een lage framerate door je tv? kan dat dan? met HDtv wel want dan heb je minder bandbreedte...maar met gewone tv's is je res maar 640x480 dus heb je heel veel bandbreedte

20. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm ja daar heb ik dus niet veel verstand van:p
    Iig op 50 hz lijkt het soms of ie niet helemaal soepel draait, en als ik m'n Xbox op 60 hz zet dan wordt het beel donkerder, maarja ik ga zo nog eens verder en als het me niet bevalt ruil ik hem maandag wel.:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina