1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Racing Evoluzione / APEX - Infogrames - Milestone

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 25 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    das een goed plan, maar ik zou em op 50 Hz laten staan, 60 zijn et aantal verticale beeldlijnen voor ntsc dacht ik.
     
  2. ChaoZ-dRoNe

    ChaoZ-dRoNe Keeping shut

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    :'-( Mijn RE disc heeft een bug, ik kan namelijk race 5 niet opstarten (roundabout) maar 6, 7 en 8 wel. Hij loopt vast tijdens het saven (doet ie voordat ie gaat laden. Heb al me savegame verwijderd, opnieuw begonnen etc., maar telkens hetzelfde probleem :'-(
    Zijn er nog meer hiero met hetzelfde probleem?

    En nu dus ook meteen ff een vraagje aan GCshop, kan ik deze dus ook omruilen???
     
  3. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=17654

    Zijn dus meer mensen met dat probleem.

    BTW, ik vind het spel wel steeds leuker worden, maar verwacht geen topgame......is een goeie game, maar veel meer ook niet.
     
  4. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    ik heb precies hetzelfde probleem en ik heb al een mailtje gestuurd naar GCshop. ik hoop dat ik em om kan ruilen.
    bij mij loopt telkens het level sams exhibition vast. bij het saven, maar ook in quick race.
     
  5. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie hem al binnen van GCshop?
     
  6. ChaoZ-dRoNe

    ChaoZ-dRoNe Keeping shut

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem vanochtend binnen gekregen, maar denk dat ie maandag weer trug kan :'-(
     
  7. MrLaurens

    MrLaurens Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    1
    kan je geld terugkrijgen bij gcshop, vast niet he, ik heb em vandaag binnen. nog niet echt gespeeld, maar ik haat buggie games die je niet kan uitspelen door een bug
     
  8. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    idd

    vraag me af of ze aan refunds doen. de kans is groot dat het volgende exemplaar dus gewoon weer niet werkt.
     
  9. RuffRyder

    RuffRyder 360ยบ

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem ook vandaag van GCShop gekregen.
    Nix mee aan de hand.. :confused:
     
  10. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    misschien komt het nog. het schijnt te verschillen per disc welke trax verneukt zijn.

    ik wil iig mn geld terug. hoop dat gcshop daar aan doet.

    die buggy sjit hoef ik niet. grote kans namelijk dat bij de volgende disc weer een paar trax et niet doen. en zonder die trax kun je niet dingen unlocken en verder komen in dream mode.

    behoorlijk kansarm word et dan dus.

    ik wil een refund.
     
  11. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb dat probleem ook gehad bij de race Sam's Exhibition. Wat je dan moet doen (dank aan Mirik) is al je savegames deleten(je ben toch nog niet zo ver) en vervolgens twee games een tijdje spelen en wat opslaan, zodat RE ook uit je cache is. Vervolgens deed ie het bij mij gewoon goed.
     
  12. Xtinction

    Xtinction Uitsterving ja :D

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat een bagger weer. Die makers hadden gewoon een fatsoenlijk werkend spel op de markt moeten brengen...

    Naja ik ga vanaaf ook maar ff kijken of ie bij mij wel volledig werkt dan, dis best jammer
     
  13. Dat is mischien wel een goede optie. Maar ik heb geen zin om voor 65 euro een spel te kopen, waarbij je Hocus pocus trucken uit moet gaan voeren om hem goed te laten functioneren.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 feb 2003
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Gelieve door te gaan in Deel 2
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina