1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Racing Evoluzione / APEX - Infogrames - Milestone

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 25 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me sterk, iedereen word beinvloed door reviews, als je hoort dat 1 spel overal hoge cijfers krijgt wil je het misschien toch wel hebben het tegenovergestelde met lage cijfers. daarom wacht ik nog ff 1 paar reviews af. En als je het spel al hebt, en dan erachter komt dat je er niks van vindt dan baal je.(ik i.i.g wel)

2. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    jah maar dan is er altijd nog xbazar. EN ik heb er "maar" 48 euro voor betaald.

:)

en ik zit altijd wel redelijk goed met mijn predicties over, of een spel goed of slecht is. k heb nog nooit echte miskopen gehad.

3. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    Die cijfers zeggen inderdaad niet zoveel, want iedereen heeft z'n eigen mening over een spel en hoe hij eruit moet zien, dus misschien vind jij het spel wel een 9 waard terwijl een of ander blad hem met een 7,9 waardeert,

HIER kost het spel trouwens maar 46,50 inc. verzenden.
    mzzls

4. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    k vind het doosje van RE trouwens niet echt indrukwekkend. tenminste de doos die ze op internet laten zien. beter word degene die bij ons op de mat valt wat mooier ;)

maar jah ik heb telefonisch et geld ff overgemaakt dus beter krijg ik em snel :). release date stond op 7 februari ofzo?

Laatst bewerkt: 27 jan 2003
  5. Halo-Ed

Halo-Ed 1 + 1 = geen 3

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vertrouw jullie niet, ik heb hem bij GCshop.nl gekocht. Die waren de actie ook immers begonnen, jullie hebben volgens mij alles gekopieerd van hen. Als ik kijk naar de Algemene Voorwaarden zijn die gewoon hetzelfde! Ook de speerpunten hebben jullie gejat. Denk je echt dat ik dat vertrouw? ZO LAME :r

6. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    em timmio heeft niks te maken met solmedia toch?

7. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb hem net ook ge preorderd, zou snel een mailtje krijgen met de verdere afhandeling maar dat heb ik nog niet gekregen.
    maar ik wacht in ieder geval al een hele tijd op dit spel.
    en dan zo'n leuke actie dat kan je niet laten schieten als je race fan bent.

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Timmio is wel van Solmedia.

Anyways, liever over Racing Evo lullen dan over online-shops bitte.

9. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ok dat had ik ff gemist dan.

maar goed Racing evoluzione dus :)

er is zon screenshot van een rode auto schuin van onderen. en die ziet er echt ziekelijk mooi uit.

www.apex-game.com

naar screenshots. en dan de eerste geloof ik (links boven), k kan er niet naar linken en et plaatje kan ik ook niet opslaan dus je zult zelf ff moeten kijken. maar het detail in dit spel is dus echt sick. 11000 polygonen per auto en 500000 per track!

de boxart op de site zelf is dus ook veeeel mooier dan het doosje wat op GCshop.nl te zien is. ben wel benieuwd welke we krijgen. ben bang dat et toch de lelijke word, aangezien de amerikanen APEX krijgen en wij RE. en op de site is het de APEX versie :'-( , ach jah, et leven is hard.

Laatst bewerkt: 27 jan 2003
  10. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ik twijfel nog steeds wat ik van deze game moet vinden

11. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    mooi issie wel, nadat ik de mooie! filmpjes heb gezien, maar het lijkt me wel dat er een groot lulverhaal omheen zit, behalve het racen

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Gewoon wachten op de XboxWorld.nl review. Wij hebben overigens al maanden een review-bare versie liggen (ik heb de hands-on preview aan de hand van die versie gemaakt) maar aangezien die alleen kan draaien in de debug is het moeilijk om iemand het spel echt volledig te laten testen.

13. Halo-Ed

Halo-Ed 1 + 1 = geen 3

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel gaat gewoon kont kicken, echt vet.

14. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ik hoorde net van een maat dat RE in de PU een 7,9 heeft gekregen, met belachelijk slecht commentaar.. En er stond niet eens iets in over dat je je eigen racemerk kan maken (!!!)...
    Ik heb de nieuwe PU zelf nog niet, maar dat vind ik wel ff een potje dom van die pu.:mad: :mad: anyways, ik koop hem toch wel :+

Maar Metroid Prime een 9,8 (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) en RE maar een 7,9.. ok, RE is geen MP maar een 9,8 vin ik wel HEEEEEEEEL erg overdreven (door die Nintendo-freak Jurjen gereviewd natuurlijk :mad: :mad: :mad: ) in vergelijking met RE..

15. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Niet overdrijven. een 9,8 is een heel hoog cijfer maar als je kijkt naar de ander cijfers die aan MP zijn gegeven zit het er niet zo ver naast. En ok ik vond de review van RE ook wat kort, maar er stond wel degelijk in dat je je eigen race merk kon maken(alleen wel heel kort)

16. IcedToM

IcedToM Guitarshredder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem iig al besteld. Als het een soort mix van Segagt en Project Gotham met mooie graphics word ben ik tevreden, en daar ziet het er wel naar uit.

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Easy mate! Het spel kreeg een 9 voor graphics, het enige punt dat JIJ hebt kunnnen zien van het spel. De rest viel gewoon ietwat tegen, iets dat ook ik al had opgemerkt aan de hand van de beta.

JJ's review zat wel degelijk goed inelkaar en ook het maken van een eigen race-team en alles er omheen werd verteld. MIsschien niet zo uitgebreid als in een online-preview (daar heb je immers meer ruimte) maar het was aanwezig en zijn cijfer was goed beargumenteerd.

18. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

maar scheurt et nou een beetje? sega gt was niet echt denderend wat dat betreft. wat ik namelijk graag zou willen is een titel die GT 3 een beetje weet te benaderen. of is dat WEER niet het geval?

19. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ik heb net overigens in een of andere review gezien dat de multiplayer modus voor 1 tot 4 player is.

dat zou mooi zijn.

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Can't really recall.. Heb 2 a 3 tracks kunnen checken, met de langzaamste auto-klasse. Ik vond het voor zover ik me herrineren kan wel lekker rijden. Vooral op een echt circuit zaten een aantal heerlijke bochten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina