1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Racing Evoluzione / APEX - Infogrames - Milestone

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 25 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    laten we et hopen :), zo niet kun je er altijd nog flink mee patsen tegenover de PS 2 fanboys. qua GFX dan.

2. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    het zou tijd worden.. gt3 is al ruim 1,5 jaar oud en er is nog steeds geen spel wat dit weet te evenaren.. :{

3. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    naja, qua hoe het rijgedrag van de autos is niet nee. beter kan bijna niet. heeel flex en realistisch denk ik, ze lagen iig op een echte weg. ze reageerde dus op et wegdek ook, niet zoals sega gt, waar het meer zweven is.

4. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    als je kwa graphics bedoeld, moet je toch echt beter naar je tv kijken. PGR en RSC en soms Sega GT komen er toch echt duidelijk overheen op het grafische gebied. Op realistische goed uitgebalanceerde gameplay blijft is ie nog steeds onverslagen.

5. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    jah en dat laatste hebben we et over. met die GFX zit et ondertussen wel goed. zeker met RE, maar we zitten allemaal vurig te hopen dat het een beetje realistisch gaat rijden. ze moeten er gewoon wat meer aand8 aan besteden, net zoals bij Colin Mcrae Rally 3, die gasten snappen tenminste dat dat belangrijk is. k hoop dat de developers van RE dat ook snapte.

want GT 3 rijd als een droom natuurlijk. daar merkte je echt alles wat je aan je auto veranderde. zon race uitvoering met spoilers en al voor die audi TT. dat creerde een hoop downforce waardoor je zo sick scherpe bochten kon nemen en lekker hard heuvels af. lkkr strak die vering. dat gevoel heb ik echt nog nergens anders bij gehad.

hopen dat ik mn 48 euro goed besteed heb.

6. df0:

df0: Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, wie heeft er zin in RE filmpies:) ik grab er zo een stel voor je. probleem is dat ik geen webspace heb, alleen maar een ftp (1 persoon haalt max 15 k/s, 2 personen 7 k/s, 5 personen 3 k/s - zie je de logica:)). dus heb je webspace, zeg het even, dan grab ik mooie filmpies:). speciaal voor al mijn fans bij xboxworld.nl natuurlijk;)

hmm, ik kan natuurlijk webspace aanvragen, maar voor zover ik weet laat geen een gratis webspace provider (fortunecity enzo) mijn files groter dan 1 mb uploaden. ik kan een file van 8 mb natuurlijk splitten in 8 files van 1 mb (die je na het downloaden mag samenvoegen)). ok, is er veel vraag naar dan vraag ik webspace en grab filmpies.

Laatst bewerkt: 28 jan 2003
  7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Er zijn al genoeg filmpjes te vinden op het web.

8. df0:

Leuk Bevonden:
    0
    maar geen mooie:) en ik doe het op aanvraag:)
    MKDA dan. of steel battalion? malice (oh nee, dat mag nog niet:). maak mij blij

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Malice is lookin' good.. Check die lightning effecten :eek:! Beta die wij hebben stelt alleen nog weinig voor qua gameplay :{

10. df0:

Leuk Bevonden:
    0
    mawh, weet ik zo net niet. het is nu echt compleet onspeelbaar, maar het kan best wat worden. vooral de verschillende vormen die malice kan aannemen kan leuk uitpakken. maar leveldesign is nu echt om te huilen

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    True.. Vond die licht-effectjes wel lache :cool: Maargoed, terug naar Racing Evo.

12. df0:

Leuk Bevonden:
    0
    ah kom op, laat je idool paar filmpies grabben:) ding staat nu toch aangesloten

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Van mij mag je, xbw kan wel 'iets' hosten maar niet teveel :{

edit: Althans, ik heb niet echt zin om nogmaals te kijken hoever die wilt gaan :cool: zometeen ligt die dr weer 30 minuten uit oid.

14. df0:

Leuk Bevonden:
    0
    nee joh, hosten hoeft niet. ik load een filmpie gewoon op naar m'n gratis webspace. even testen:)

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hoever is je car geevolueerd? Toen ik Racing Evo ging testen konden we de review-versie niet vinden en moesten we het doen met de beta die maar ging tot de sports klasse oid. Pas daarna kwamen we erachter dat de review-bare ergens achterin Miriks erotischeverhalen-boekje verstopt lag.

16. df0:

Leuk Bevonden:
    0
    heb het spel uitgespeeld

17. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Weet niet of dit al duidelijk was, maar kan je nou echt je eigen auto maken zoals jij het wilt en laten bouwen of kan je alleen kiezen uit autos die je wilt laten bouwen?

:{

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Jij XboxWorld.nl preview lezen moeten :eek: :D

19. df0:

Leuk Bevonden:
    0
    je kan helemaal niks. je kiest auto die R&D voor je bouwt en dat is het. geen kleurtje, geen vorm...

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wel een kleurtje :cool: Vreemde is dat dat gewoon altijd kan.

je hebt wel deels gelijk : Kleurtje kies je niet bij kiezen van een concept.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina