1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Racing Evoluzione / APEX - Infogrames - Milestone

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 25 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. df0:

df0: Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oh shit ja, ik loog een beetje, kleurtje mag wel:)
    best verneukeratief dat van de ruim 70 autos er maar 12 voorkomen in Dream Mode. ik wil racen in zo'n coole Mecredes GLR nogwat:)

2. IcedToM

IcedToM Guitarshredder

Leuk Bevonden:
    0
    |:- Het niveau van jouw blad is wel vergelijkbaar met jouw kennis van auto's....mecredes GLR :{

3. df0:

Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg toch ook 'nogwat', weet ik veel hoe die bak precies heet:)
    en GameQuest Magazine is niet mijn blad:)

HAH, ik heb bijna gelijk. de Mercedes in kwestie draagt de naam Mercedes-Benz CLK GTR AMG

Laatst bewerkt: 28 jan 2003
  4. IcedToM

IcedToM Guitarshredder

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ok, het is je vergeven. ;)
    Je bedoelt waarschijnlijk de Mercedes Clk. :)
    Aangezien jij het spel al hebt gespeeld kan je vast wel wat meer vertellen over de besturing v/d auto's wat iedereen zich hier afvraagt...Is het een beetje ok?

5. df0:

Leuk Bevonden:
    0
    Moeilijke vraag.
    RE (ik gebruik afkoringen nu) neigt naar het arcade-achtige. Lekker vol gas hangen in een bocht en klein en kort corrigeren door te driften. Je hoeft zelden hard te remmen, driften remt je vaak al voldoende af om de bocht (mooi) te nemen. En rem je toch te laat en ram je de omheining, dan race je gewoon verder zonder hier echt last van te ondervinden. Elke auto (in Dream Mode) is op drie fronten simpel aan te passen - drift of grip, snelle of trage accelaratie enzovoort. Kinderspel werkelijk.

6. FLurYu

FLurYu Me PWN U

Leuk Bevonden:
    0
    In veel racespellen kan je de auto niet eens aanpassen. Is wel beetje vreemd, als het arcade-achtig spel is maar wel met setup van auto.

7. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm... begin nu toch een beetje te twijfelen aan deze titel :confused:

Had toch echt gehoopt dat het wat meer een simulatie zou worden ipv arcade-style plak-gas-de-bocht-door-driften-game. Najah, eerst zien en dan oordeel ik wel, maar zou het spijtig vinden als het simulatie element niet naar voren komt.

8. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    jah k snap ook niet dat die ontwikkelaar dat niet snapt. aan et succes van GT 3 alleen kun je toch al zien dat zon simulatie met een snufje arcade helemaal zo gek niet is.

maar goed, k ga em eerst ff spelen volgende week voordat ik teleurgesteld ga worden :).

beetje jammer dat op die gamecom site nog steeds staat dat et geld nog niet is overgemaakt. k heb et telefonisch gedaan. hoop dat et goed gegaan is.

maar jah k heb die Df0 vaker vage dingen horen zeggen. dat magazine waar ie voor werkt is ook bagger dus ik ga et zelf wel ff beoordelen.

9. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Juist, ik ga 'm ook eerst spelen voordat ik me teleurgesteld ga voelen...hehe... Laten we hopen dat df0 gewoon heel erg kritisch en het uiteindelijk allemaal mee zal vallen en we er weer een top game bij hebben :D

10. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    idd :), et ziet er iig geil uit.

11. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    idd :), en et ziet er iig al geil uit.

edit: Whoops! sorry voor de dubbelpost. internet hier op de universteit is een tikje traag. k zit niet thuis.

Laatst bewerkt: 29 jan 2003
  12. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    ik had het idd over het rijgedrag van de auto's.. ik moet trouwens toegeven dat veel racespellen op de xbox mooier zijn als gt3, maar er is er nog geen 1 die gt3 weet te overtreffen.. ik vind 't iig nog steeds de meest vette racegame die er is

maar ff over de besturing van de racespellen op de xbox.. soms denk ik dat die logge besturing bij bijv. sega gt vooral ligt aan de xbox-controller zelf.. klinkt misschien beetje vreemd maar dat gevoel heb ik tenminste altijd 8)

Edit: is er eigenlijk een ps2-variant controller die je voor de xbox kan gebruiken? heb er wel eens iets over gehoord namelijk.. vind de xbox controller perfect voor spellen als halo, maar voor racespellen vind ik het een $#@-controller dus ben ik nog op zoek naar een soort ps2 controller, of misschien dat de controller s wat is hiervoor?

Laatst bewerkt: 29 jan 2003
  13. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    hmm deze game, mm3 en dtm race driver worden mij nieuwe racespelletjes op de box :9

14. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    Er is een converter verkrijgbaar (thanx god) waarmee je op de
    xbox met een ps2 joystick kan. Ik hoop echt dat je bij RE met
    de pookjes (ja daar gaan we weer) gas kan geven anders houdt het op en ga ik hem zeker NIET kopen.

15. FLurYu

FLurYu Me PWN U

Leuk Bevonden:
    0
    Met de pookjes is zeker wel fijner vind ik zelf ook. Met PGR gaf ik eerst altijd gas met trigger, maar na een lange race had ik dan steeds een tijdje last van mn vinger, warrmee ik de trigger induwde. Pookje is ff wennen maar wel handiger dan.

16. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Shit man wat een crap, ik maar hopen dat ik mijn eigen bak vet in elkaar kon gaan knutselen:mad:

17. masterape

masterape Guest

D8 ik ook dit leek me zeeeeer bruut maar ja je eigen merk auto's maken,maak je ook niet iedere dag mee.:+

18. IceMan the 2nd

IceMan the 2nd kut-jackal's

Leuk Bevonden:
    0
    Racing Evolutione is niks!. Heeft meer een 7.9 in de PU:

Ze zeggen dat het grafisch GT3 een stap vooruit is maar je tegenstanders zijn onderslaanbaar en het rijdt voor geen meter.
    Duz ik snap de ophef over zo'n poep spel niet

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het krijgt een 8 en dan is het meteen 'niks'?

Triest :+

20. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    unreal 2 valt me wel tegen trouwens, had em ff geleeched om toch een demo te krijgen :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina