1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Racing Evoluzione / APEX - Infogrames - Milestone

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 25 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Locke

Locke Organic intellectual

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wat vragen voor diegenen die het spel al hebben gespeeld, of dit in ieder geval kunnen controleren:

Hoe zit het nu precies met de multiplayer? Is het splitscreen? 2 of vier spelers? System-link (zal wel niet)?

Hoe verhoudt dit spel zich qua besturing en graphics tot Mercedes Benz World Racing? Ik heb goede dingen over dit laatste spel gehoord (heeft zeker multiplayer voor 4 en enorm lange tracks) en ben benieuwd naar de mening van 'kenners'.

Ikzelf ben eigenlijk door Rallisport racegames leuk gaan vinden (vooral multiplayer splitscreen) en hoop dat jullie me wat meer kunnen vertellen (nu weten jullie ook een beetje waar mijn voorkeuren liggen).

- Locke

2. masterape

masterape Guest

Ik wil geen zeikerd zijn(zoals de meesten mijn tegenwoordig noemen omdat ik wel es een meningsverschil heb)maar ik zou zelf niet alleen op de revieuw van de PU afgaan. Ok een gamersblad kan een slecht punt geven maar het gaat er uit eindelijk om wat jij ervan vindt. Ok al vinden de gamersbladen een game niet super vind ik dit meestal ook niet(nadat ik hem gespeeld) heb, en ik ga ook wel regelmatig op die punten af maar kijk wat jezelf vindt. En een 7.9 vind ik niet echt slecht,al zou ik dit op school halen.YEAH!8)

3. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

ik d8 ergens gelezen te hebben in een review dat et voor 1 tot 4 spelers was. en er zit geen XBL optie op dus et zal wel over 4 x splitscreen gaan neem ik aan.

4. diazull

diazull game junkie

Leuk Bevonden:
    0
    ik zie dat dimensionplus de datum heeft verschoven naar de 28ste!!! dit moeten we niet hebben. of komt ie nou wel gewoon de 7de? das wel de uk release date, de amerikaanse is de 19de. komen wij dan weer achterop?

5. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ik denk het in principe niet. GCshop was ook redelijk zeker van een release op de 7e. en de amerikanen krijgen em zowiezo later deze titel. bij hen gaat et ook om apex en niet om RE :)

6. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik post even wat pics,voor de mensen die geen zin hebben om op i-net te gaan zoeken

Klik hier voor 49 screen pics

een 80 in de "pu" omdat de A.i. simpelweg te goed zou zijn,mischien eindelijk is een uitdaging,hopelijk een niet TE grote,mischien kan je de moeilijkheidsgraad wel afstellen,ik w8 gewoon netjes op de XBW review,beetje meer info..

Greetz

7. Locke

Locke Organic intellectual

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor het antwoord fallout. Kunnen mensen die het spel hebben gespeeld misschien de multiplayer splitscreen bevestigen?

En wat denken jullie over World Racing?

- Locke

8. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.078
    PU reviewed wel vaker incomplete beta versies, en spelen het dan ff snel een uurtje ofzo en gooien er ff snel een reviewtje tegenaan.
    Net als ze bij Deathrow deden (net als andere sommige sites/bladen trouwens).

Er zijn nog helemaal geen reviews op het web te vinden van dit spel dus ik denk dat nog bijna niemand weet hoe de uiteindelijke versie zal spelen. PU dekt zichzelf dus gewoon in door het een redelijk goed (maar nietszeggend) cijfer te geven, zoals een 8 in dit geval.

9. -=Nick=-

-=Nick=- New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef wel mijn mening als RE binnen bij mij is van GCshop;)

10. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    Hé knakers ik heb op digifan site gezien dat RE al te koop is.
    Er staat 31 Januari.......
    Weet iemand of dit waar is.:D :D :D

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    7 februari is de officiele, dus ja hij kan nu al in de winkels liggen..

12. diazull

diazull game junkie

Leuk Bevonden:
    0
    RE staat al tussen de nieuwe releases bij gcshop.nl!!
    dus hij kan ieder moment in de bus vallen. of heb ik het verkeerd?

13. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    daar staat hij al 2 weken :)

14. diazull

diazull game junkie

Leuk Bevonden:
    0
    duh stupid me, dan maar wachten op de bevestiging dat ie eraan komt, is gcshop.nl eigenlijk een beetje snel wat betref bezorging, dit is mijn eerste x namenlijk dat ik er wat heb besteld?

15. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Dit zijn geen ingamepics maar gewoon wallpapes voor de echte fans die hem willen :)

16. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    nederlandse review

Net wat ik dacht, niet super, maar gewoon een goed spel...
    Ik twijfel over dit spel..

Weet iemand trouwens of je de auto's alleen in 1 kleur kan spuiten of ook meerdere kleuren?

17. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    je kan de auto's in verschillende kleuren spuiten :D

18. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    das best klote eigenlijk.

k een echt goed racespel is er gewoon niet dus, nog steeds niet. das bes wel ernstig, elke console heeft er 1 behalve de xbox.

Sega GT was matig
    PGR vond ik bagger
    CMR 3 is niet zo bedoeld, gewoon rally. ook leuk, maar wagens kopen geld verdienen en tunen is leuker.

APEX hoopte ik van dat ie in de buurt zou komen van GT 3. grafisch wel, maar qua gameplay dus weer niet. k ben wel benieuwd of het echt niet indrukwekkend is, maar ik vrees dat ze zich weer eens teveel op de GFX hebben verkeken.

19. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Interessante review, maarjah het heeft me niet verder overtuigd om 'm te gaan kopen, maar juist om toch de kat uit de boom te kijken :{

Het "gebrek aan snelheid" en vreemde AI zijn toch serieuze minpunten.

20. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    k krijg em vrijdag binnen waarschijnlijk dus ik ontkom er niet meer aan :D

hopen dat et wel een beetje gaaf is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina