1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Racing Evoluzione / APEX - Infogrames - Milestone

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 25 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Vooral het "hoekig" sturen vind ik jammer.
    Dat de AI vreemd is maakt niet uit, is juist een extra challenge....dat is bij GT3 ook niet perfect....

Dit is weer een 8tje waard, net als DOAX...
    Voorlopig blijkt dus alleen Panzer Dragoon een echte topper te zijn....

2. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    hmm toch maar ff die GC kopen dan voor Echte toppers zoals metroid prime en zelda.

de xbox schiet niet echt op met die toppers. k heb van mn 12 spellen er eigenlijk maar 4 of 5 die ik echt als topper beschouw.

3. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    splinter cell kreeg ik 2 dagen na de release. dat viel een beetje tegen dus. hopen dat het dit keer sneller gaat :)

4. diazull

diazull game junkie

Leuk Bevonden:
    0
    ik lees net op een ander forum dat ie een 8.9 krijgt van xbox magazine en een 8 van EGM. weet niet precies wat dat is?

ik hoop niet dat het 2 dagen extra duurt, als ie vrijdag uit is plus 2 dagen dan kan ik van het weekend nog niet spelen.

Laatst bewerkt: 4 feb 2003
  5. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet niet dat de Power Unlimited Tony Hawk's Pro Skater ooit ook een 7,9 gaf :)

6. IcedToM

IcedToM Guitarshredder

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, volgens mij zit het wel goed met dit spel. Als ik er evenveel plezier mee heb als met Project Gotham dan ben ik al blij genoeg, en volgens mij zit dat wel snor als ik deze review lees. Ik kan me herinneren dat PGR ook geen enorm hoge cijfers kreeg net zoals t nu met RE lijkt te gebeuren, maar voor mij persoonlijk was PGR een van de beste racegames ooit.

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    PGR kreeg 9's, hoewel Racing Evo grafisch wel beter is vind ik PGR qua overall feeling beter

8. Metski

Metski RelaX-BOXer

Leuk Bevonden:
    0
    Maar heb je ook in de betere wagens gereden, waren die ook niet super? Ik hoop toch echt dat hij net zo goed (liever beter) is als PGR, want heb hem al gepre-orderd:confused: Vond Sega GT trouwens ook heel gaaf, terwijl hier op het forum hij meestal met de grond gelijk wordt gemaakt.

9. Locke

Locke Organic intellectual

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij ligt hij vandaag in de winkels. Tenminste bij dimensionplus hebben ze hem binnen.

- Locke

10. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand die 'm in de winkel ziet liggen het aub in dit topic melden?

Vanmorgen lag ie iig nog niet bij de FRS op station Eindhoven. ;)

11. Ik ga zo wel even leiden doorspitten of ik hem ergens kan vinden.
    Als ik hem te pakken heb zal ik het even laten weten:D

12. diazull

diazull game junkie

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik hoop dat gcshop hem ook snel heeft ook al staat ie nog niet op de site

13. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    leiden heb ik net doorgespit. niet gevonden. ik hoop dat ie vrijdag op de mat ligt dan, en volgende week vrijdag dead to rights.

op gcshop staat in ieder geval nog niet dat ie verzonden is.

Laatst bewerkt: 5 feb 2003
  14. diazull

diazull game junkie

Leuk Bevonden:
    0
    als je bij je order status kijkt bij gcshop.nl, wat staat er bij jullie? bij mij:

Het verschuldigde bedrag is overgemaakt. Bestelling wordt in behandeling genomen.

klopt dit, is dit bij jullie het zelfde?

15. diazull

diazull game junkie

Leuk Bevonden:
    0
    Graphics:
    Detailed, richly colored, and brilliantly conceived throughout

Immersion:
    The management aspect is shallow, but driving makes up for it

Sound:
    Weak, weak soundtrack, good sound effects and thankfully, user soundtrack supported

Design:
    Slick and tight, but again, the management aspect is limited

Good :
    -Fun, fast, and gorgeous looking
    -Managing your brend adds impetus

Bad :
    -You CAN'T design cars
    -You can;t even name 'em properly

Perplexing

-Loading times are sloooow

OXM geeft de game een 8.9

16. masterape

masterape Guest

Mmm dit vind ik niet, ik vond PGR net iets te weinig. IK hou meer van racegames waarbij je eerst een rijbewijs halen en dan wat toernooitjes winnen en nieuwe auto's van het geld kunnen betalen. En veel tegenstanders. Dus net zoiets als Gran Turismo

17. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Kijk, dat je niet zelf een auto kan ontwerpen is logisch, maar dat je ze niet een zelf verzonnen naam kan geven of zelf kan beschilderen vind ik wel jammer.
    Ik denk dat ik het spel wel gaat halen, maar zulke (in mijn ogen) simpele dingen hadden toch wel in zo'n soort spel gemoeten.

In Top Gear op de N64 kon je al je auto onderkalken met een simpel tekenprogramma....
    Ach, misschien ideetjes voor een eventueel vervolg?

18. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, ik heb juist een hekel aan het feit dat je al aardig kan rijden, maar dat je dan in die langzame wagens moeten blijven rijden tot je genoeg geld hebt....
    Ik heb liever dat je gelijk in snelle auto's kan, maar dat de tegenstand steeds feller en pittiger wordt....

19. diazull

diazull game junkie

Leuk Bevonden:
    0
    volgens het forum van gcshop.nl wordt het pas vrijdag als de tgp past meewerkt anders zelfs later

20. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    hmm, nog later?

mooi is dat. maar bij mijn orderstatus staat nog steeds etzelfde jah. op een gegeven moment staat er "uw bestelling is verzonden", als et goed is :).

beter heb ik em binnen dit weekend.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina