1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Racing Evoluzione DEEL 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 8 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baltimore Raven

Baltimore Raven PRO-BOWLER

Leuk Bevonden:
    0
    Het slechts eenmailg voorkomen van de bug is absoluut geen waarheid. Maar ik heb wel een patroon gevonden denk ik. Gisteren had ik em een uurtje gespeeld en dan even ermee gestopt, savegame toch gekopieerd voor alle zekerheid. Na een tijd begin ik opnieuw, zonder savegame te verwijderen of 3 andere games of wat dan ook te doen, en na enkele races begeeft hij het opnieuw. Nu denk ik dat wanneer je hem voor het allereerst speelt hij nooit zal blokkeren maar wanneer je een tijd erna opnieuw begint de kansen stijgen, hopelijk kunnen de mensen die de bug al ondervonden hebben dit bevestigen.

2. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, volgens mij is het idd. zoiets....
    Ik moet trouwens nog iets zeggen, toen ik RE voor het eerst aanzette, miste ik het begin, daarop deed ik de la open om het opnieuw te kijken....
    Toen liept het spel gelijk vast, gewoon een zwart scherm als ik het aanzette.
    Toen heb ik dus het savefile gewist, toen deed hij het...
    Daarna heb ik vrijdag veel gespeeld. Maar wanneer het spel voor het eerste echt vastliep weet ik niet meer. Maar volgens mij was dat wel een keer nadat ik het al eens had uitgezet.
    Maar het rare is, dat zo'n fout niet opgemerkt (of verbeterd is) door Milestone of Infogrames...

Maar ligt het nou aan de cd of aan iets anders?
    Ik vraag me namelijk af of als ik een andere RE cd afspeel, of dan die race nog steeds vast loopt..

3. de luie hond

de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb de bug nu 1 keer gehad, tijdens de negende race (3de cup). Heb toen de techniek van Wouter gebruikt, die op pagina 1 staat beschreven en daarna heb ik er (nog) geen last van gehad. Ik heb nu 104 races gewonnen en heb alle wagens op 1 supercar na. Hopelijk kan ik het uitspelen, zonder dat ik weer last krijg van die bug.

4. Xtinction

Xtinction Uitsterving ja :D

Leuk Bevonden:
    2
    Tis echt zwaar triets dat we hier over een CONSOLE game zitten te zeggen: ik hoop dat ik hem uit kan spelen, infogrames en milestone moeten zichzelf echt ff op het hoofd krabben en een betere versie uitbrengen of zo. Dis echt triest.

BTW gister langer gespeeld, het spel word echt veel beter naarmate je verder komt, jammer dat de kans dat hij vastloopt daarmee ook stijgt. Trieste zooi isset

5. de luie hond

de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Even een tip: Zorg ervoor dat je alle andere races hebt gehaald, voordat je de laatste race van de dreamcarklasse racet. Je kunt namelijk nadat je RE hebt uitgespeeld, niet meer verder racen om andere parcoursen en wagens te unlocken.

Ik moet nu nog 3 parcoursen en nog 8 wagens unlocken, maar dat gaat niet meer :mad:. Kan ik weer over nieuw beginnen, gelukkig heb ik alle tijd omdat ik verder toch geen sociaal leven heb.

6. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Gelukkig heb je dan toch nog plezier in je leven met je Xbox.:)

Maar het is een goede tip, bedankt, kreeg je nog een mooi filmpje, of krijg je die pas als je alles gehaald hebt?

7. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Bij mij liep ie gister voor het eerst vast. Toen heb ik de hier aangeraden methode gebruikt. Maar nu ben ik 1 race verder als ik was in mijn vorige file, en nou loopt ie alweer vast. Dus dat trucje van Wouter werkt niet, bij mij althans.

Dit is toch wel erg triest voor een spel dat HET racespel voor de xbox zou moeten worden.:mad: :mad:

8. Zilverpijl

Leuk Bevonden:
    11
    Ik keek net even op de sites van Milestone en Atari, om te zien of daar wat stond over die bug, maar daar stond helemaal niets over RE.

9. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    ik vindt het zowiezo een beetje belachelijk dat iedereen hier maar loopt te kloten met een memorycard i.p.v. het spel terug te brengen. Als iedereen het spel nou terug bracht zou atari en milestone wel 2 keer nadenken voordat ze zo'n gaar spel uit brengen. maar nee hier gaat iedereen lekker lopen kloten en tegen de tijd dat ze hem terug willen brengen kan dat waarschijnlijk niet meer. triest

10. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Teruggaan naar het hoofdkantoor van GCShop..? :{

11. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    Kan je hem niet terug sturen ?

12. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Kan wel, maar ik denk niet dat ik mun geld of een bugloze versie terug krijg..

13. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat als iedereen hem terug stuurt, die winkel wel actie moet ondernemen. Dan verhalen ze de schade wel op infogrames.
    klant = koning toch?

14. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Mja, maar als het nou niet zo is..

Heb ik hem voor nix weggedaan.. :'-(

Kheb al een mail naar Infogrames gestuurd, maar nogsteeds geen reply..
    Naja, kprobeer GCShop zelf ff zometeen.

15. Zilverpijl

Leuk Bevonden:
    11
    Bij GCshop kan je onder geen enkele voorwaarde ruilen. Staat in de algemene voorwaarden.

16. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    gcshop heeft beloofd om samen met hun leverancier en eventueel met infogrames naar een oplossing te zoeken, ik heb trouwens nog geen last van een bug en ik heb 40 races gewonnen

17. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Serieus?

*Aanbid GCShop. :cool:

Yeah.. Binnenkort kan ik dus weer door-Atari-gesponsorde-auto-asses kicken.. 8)

18. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem dus voor mijn verjaardag gekregen van een paar vrienden, en vandaag was het al raak (kheb hem gister gekregen) In de zesde championship in de zesde race kapt hij ermee als hij aan het saven is (screen freezes). Ik hoop echt dat GC shop hier wat aan kan doen.

Ik heb de xbox customer care gebeld en die zeiden dat ze er verder nog niet over gehoord hadden.

19. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Meen je dat ??? We zitten er volgens mij al dagen over te praten ...
    [edit] *offtopic* Wedden dat er zo een deel 3 komt van RE ? *offtopic [/edit]

Laatst bewerkt: 12 feb 2003
  20. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Mja precies, geef deze thread door! :9

Maar ff over dat nieuwe idee ofzo van GCShop, is dat echt zo? :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina